سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

عواملی وجود دارد که در قیمت طراحی سایت شرکتی تاثیر می گذارند. وب سایت شما مهمترین دارایی بازاریابی شماست و یکی از بزرگترین منابع که منجر به رونق گرفتن کسب و کار شماست. جایی است که مردم اولین تصورات خود را تشکیل می دهند و این می تواند بین شما و رقیب شما تفاوت ایجاد کند.

4 عامل مهم که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر دارد

1.تیم سازنده سایت: یکی از تاثیر گذارترین بخش ها برای طراحی سایت شرکتی، افرادی هستند که پشت طراحی هستند. کار با یک تیم با تجربه با دانش عمیق طراحی سایت شرکتی نکته کلیدی است که می تواند موفقیت یک پروژه را ایجاد کند یا منجر به شکست پروژه شود. در طراحی سایت شرکتی بخش های زیادی وجود دارد که یک طراح کم تجربه از آن غافل شود. این نکته بیشترین تاثیر را بر قیمت دارد.

2.فرایند ساخت سایت: همانطور که مهم است تیم باتجربه برای وب سایت شما در نظر گرفته شود، به همان اندازه مهم است که یک فرایند پیشرفته و آزمایش شده داشته باشید. برای داشتن یک وب سایت موفق، فرآیند آن بسیار پیچیده تر است. زیرا نیاز به زمان، انرژی و تفکر بیشتری است که قیمت طراحی را بالا می برد.

3.عملکرد سیستم: اگر وب سایت شما نیاز به قابلیت های پیشرفته تر مانند سیستم ثبت نام، باشگاه مشتریان داشته باشد، این احتمال وجود دارد که قیمت را افزایش دهد. علاوه بر این، اگر وب سایت شما نیاز به یکپارچه سازی در CRM ، ERP، تجارت الکترونیک و یا هر سیستم 3بعدی دیگر داشته باشد، این هزینه های اضافی خواهد شد وقیمت افزایش می یابد.

4.محتوا گذار چه کسی است: ایجاد محتوا احتمالا یکی از بخش های وقت گیر و مهم وب سایت است. زیرا جایی است که ارتباطات قدرتمند با کاربران ایجاد می کنید و نام تجاری خود را ایجاد کنید. محتوا نه تنها شامل متن، بلکه عکس ها و فیلم هایی که مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی