سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مدارس با افزایش مدارس خصوصی بسیار محبوب شده است.در بسیاری از مدارس، گسترش و افزایش کیفیت سایت طراحی شده حائز اهمیت می باشد. درباره طراحی وب سایت های مدرسه با کیفیت بیشتر بیاموزید.

تحقیقات :قبل از این که به طراحی سایت مدارس بپردازید به نمونه هایی از این سایت ها سر بزنید.به صفحه دانلود ها بروید و ببینید از چه مطالبی استفاده شده است.برای مثال در بسیاری از این سایت ها فهرستی از کتابخانه مدارس،کتابخانه های عمومی،کتاب های دانشگاهی و کتاب های تخصصی وجود دارند.

برنامه ریزی: برنامه ریزی بخش مهمی از طراحی سایت مدارس و توسعه آن است. با یک کمیته برنامه ریزی که شامل مدیران، معلمان، متخصصان رسانه های رسانه ای، مردم تکنولوژی، والدین، اعضای جامعه و دانش آموزان است، شروع کنید. اولین وظیفه کمیته شناسایی هدف وب سایت است. از خود بپرسید: چرا ما به وب سایت نیاز داریم؟ مخاطب چه کسی است؟ منابع چگونه استفاده می شود؟مجموعه ای از سیاست ها و رویه های مرتبط با طراحی سایت مدارس را توسعه دهید. شناسایی نقش ها و مسئولیت هایی مانند مدیر وب، هماهنگ کننده محتوا، نویسنده و سردبیر. دستورالعمل های ایجاد محتوا برای استفاده از اسامی دانشجویان، عکس ها و پروژه ها ایجاد کنید. همچنین در مورد مسائل مربوط به کپی رایت و نحوه دست زدن به صفحات تاریخی و پیوندها بحث کنید.

طراحی: گاهی اوقات در طراحی سایت مدارس سخت است که به همه چیزهایی که ممکن است در یک وب سایت مدرسه گنجانده شود فکر کنید. در زیر لیستی از موارد مورد نظرآمده است.

اطلاعات مدرسه:شامل اطلاعات تماس-دستاوردهای مدرسه-اطلاعیه ها-اخبار-حط مشی مدرسه و جداول زمانی

اطلاعات افراد شامل کارکنان-معلمان-صفحات دانش آموزی-گروه های علمی پژوهشی-مسیرهای مدرسه-برنامه های علمی خارج از مدرسه-

برنامه های درسی شامل منابع دانش آموزان-پروژه ها-لینک های محبوب-منابع معلمان-منابع والدین-امتحانات و زمان های امتحانات-تکالیف-فعالیت ها-مسابقات علمی

اطلاعات عمومی شامل اطلاعات جغرافیایی-فرهنگ ها-جامعه-کمک های مالی-کسب و کار و کتابخانه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی