سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

از برچسب های  (META tags) یا  متا تگ در طراحی سایت چه می دانید؟ متا تگ ها در سر کد HTML شما قرار دارند. اساساً سایت شما، محتویات آن، نویسنده آن و غیره برای موتورهای جستجو قابل شناسایی خواهند بود. در این متن در مورد متا تگ، تعاریف آن و نقش متا تگ ها در طراحی سایت مطالبی عنوان خواهد شد.

کاربرد متا تگ در طراحی سایت

استفاده از متا تگ در طراحی سایت باعث می شود تا موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و سایر موتورهای جستجو به سایت شما در رتبه بندی نتایج جستجو، جایگاه بالاتری اختصاص دهند و در نتیجه ترافیک بالاتری داشته باشید.

در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 از متا تگ در طراحی سایت به عنوان جزئی ضروری استفاده می شد. اما سوء استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) توسط اسپمرها و طراحان سایت باعث شد تا گوگل و موتورهای جستجوی دیگر تغییراتی در الگوریتم های  خود ایجاد کنند و بر عدم اهمیت متا تگ در طراحی سایت تاکید کردند.

استفاده از انواع متا تگ در طراحی سایت هیچ گاه راه تضمین شده ای برای دستیابی به رتبه های برتر در موتورهای جستجو محسوب نمی شود. امروزه، ویژگی ارزشمندی که به صاحبان وب سایت ها پیشنهاد می شود توانایی کنترل تشریح محتوای سایت است که توسط موتورهای جستجو توضیح داده می شود.

با این حال، باید در برخی از صفحات خود از انواع متا تگ در طراحی سایت استفاده کنید. به طور کلی، شما باید متا تگ در طراحی سایت را با عنوان خود در سر کد HTML خود قرار دهید.

علاوه بر این، متخصصان کدنویسی و ناشران می توانند از متا تگ ها برای ذخیره اطلاعات کپی رایت استفاده کنند. با این حال، تمام این اطلاعات برای تعامل با مرورگرها و ربات های جستجو چندان مرتبط به نظر نمی رسد. برای درک بهتر موضوع باید با مهم ترین عناصر متا تگ و استفاده از اپراتورهای وب آشنا شد که در بخش بعدی عنوان خواهد شد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی