سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت چه از نظر بصری و چه فنی در سئو و ظاهر سایت کاملا مشهود می باشد. نمادک سایت یا همان favicon دواقع همان لوگوی شماست که در ابتدای عنوان سایت شما در مرورگر بازدیدکننده به نمایش درمی آید.

اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت چیست ؟

بسیاری از طراحان اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت بیخبرند و اعتقاد دارند نمادک فقط یک شمای کوچکی ار لوگوی شما است. اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت زمانی بسیار مشهود می شود که متوجه می شویم این لوگوی کوچک در richview های لینک های مربوط سایت نیز نمایان می شود. این بدین معناست که شما وقتی لینک سایتتان را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک می گذارید، به طور خودکار در زیر لینک شما این نمادک کوچک به صورت یک عکس بندانگشتی (thumbnail) در اندازه ای بزرگتر به نمایش درمیاید و این نشاندهنده ی این است که اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی نیز ثابت شده است.

اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت به همینجا ختم نمی شود. صفحه های وب سایت شما بعد از بوک مارک شدن توسط بازدیدکننده، در لیست بوکمارک های بازدیدکننده سایت شما با وجود نمادک بیشتر جلب نظر می کند تا صفحاتی که نمادک ندارند و به جای آن عکس یک پوشه ی خالی به نمایش درمی آید. همچنین سایت هایی که طراح آنها از اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت باخبر است و از آن استفاده می کند، بسیار در دید بازدیدکننده حرفه ای تر به نظر می رسند و این یک تاثیر غیر قابل انکار است.

با توجه به مواردی که در مورد اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت گفته شد اضافه کردن این نکته هم خالی از لطف نیست که برای ساخت این عنصر نیاز به یک عکس با فرمت Jpeg یا PNG در ابعاد 32×32 با نام favicon و پسوند ico می باشد. اگر دسترسی به نرم افزارهایی مثل فتوشاپ ندارید یا با اینگونه نرم افزارها آشنایی ندارید، ابزارهای آنلاین بسیاری بدین منظور وجود دارند که به سادگی و با تنها چند کلیک این کار را برای شما به رایگان انجام میدهند.

متن قبلی : استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی