سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

تم بلاگ در طراحی سایت از جمله مواردی است که متاسفانه بسیاری از طراحان در طراحی سایت توجه زیادی به آن نمیکنند و این باعث میشود از ارزش بلاگ کاسته شود. تم بلاگ با وجود یک سری قواعد کلی باعث ایجاد تاثیر مثبت بر روی بازدیدکننده میشود.

اولین فاکتور مهم مربوط به تم بلاگ در طراحی سایت، شمای کلی آن میباشد. تم بلاگ در طراحی سایت، باید شمایی شبیه به سایت اصلی داشته باشد. بنابراین، تعلق بلاگ به سایت اصلی بیشتر نمایان شده و باعث ایجاد تاثیراتی در بعد روانشناسی در ذهن بازدیدکننده در زمانی که بعدا به سایت اصلی شما مراجعه کرد شود.

دومین فاکتور مهم مربوط به تم بلاگ در طراحی سایت، به کار بردن ساختاری شکیل، ساده و کارامد در طراحی آن میباشد. این بدین معناست که به طور مثال با درنظر گرفتن طیف های رنگی بکار رفته در سایت اصلی، تم بلاگ نیز از همان ترکیب رنگی استفاده کند. وجود این فاکتور در تم بلاگ در طراحی سایت میتواند حس دلچسب تری از بلاگ در بازدیدکننده القا کند.

سومین فاکتور قابل تامل مربوط به تم بلاگ در طراحی سایت محوریت محتوایی آن است.  تم بلاگ در طراحی سایت باید با توجه به نوع محتوای مورد استفاده در آن، از ساختاربندی ساده تری نسبت به سایت اصلی بهره ببرد. این به این معناست که به طور مثال در بلاگی که برای یک سایت فروشگاهی پوشاک است و قرار است مطالب و مقالات مربوط به پوشاک در آن نوشته شود، محوریت ساختاری تم بلاگ باید بر پایه ی محتوای نوشتاری باشد.

چهارمین فاکتور اساسی مربوط به تم بلاگ در طراحی سایت، ایجاد تعامل هرچه بیشتر با سایت اصلی میباشد. منظور از ایجاد تعامل گنجاندن لینک های کاربدی و ارجاع دادن آنها به صفحه ی مربوط به آن در سایت اصلی میباشد. به طور مثال، در بلاگی که متعلق به یک سایت پوشاک است، وقتی در مطلبی راجب به یک نوع لباس خاص صحبت میشود میتوان کلمه ی مربوطه را به وسیله ی یک لینک به نمونه ی موجود آن در سایت ارجاع داد.

متن قبلی: بلاگ در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی