سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

اگر شما به یک برنامه نویس نوپا باشید احتمالا درباره ی framework در طراحی سایت چیز زیادی ندانید. منظور از اصطلاح Framework در طراحی سایت به طور کلی مجموعه ای از ابزارها، کتابخانه ها، قراردادها و بهترین شیوه ها می باشد. در این مقاله به مفهوم Framework در طراحی سایت بیشتر می پردازیم.

Framework در طراحی سایت چیست ؟

Framework در واقع محیطی است که برای یک زبان برنامه نویسی خاص ساخته می شود و باعث ساده تر شدن روند کدنویسی می شود. همچنین فریمورک حتما یک پکیج آماده و ساخته شده نیست و می تواند به صورت انحصاری آن را برای یک شرکت یا نهاد تولید کرد. هدف فریم ورک ها  ارائه یک نوع ساختار مشترک و مشابه برای طراحی سایت می باشد. با این کار تا دیگر طراحان سایت مجبور به کدنویسی صفر تا صد پروژه نیستند و هر جا به هر اسکریپتی نیاز داشتند به راحتی آن را از فریم ورک مناسب کارشان استفاده می کنند. به همین صورت وجود Framework در طراحی سایت باعث می شود تا زمان کمتری برای پیاده سازی پروژه صرف شود.

با توجه به افزایش استفاده از Framework در طراحی سایت انتخاب یک فریمورک مناسب بسیار مهم می باشد. فریم ورک ها را می توان بر اساس سطح و پیچیدگی به دو دسته ی کامل و ساده تقسیم کرد. استفاده از هرکدام از این 2 نوع Framework در طراحی سایت به معنای برتری یکی نسبت به دیگری نیست و صرفا باید با توجه به سطح کاری مورد نیاز پروژه  میان این 2 انتخاب کرد.

نوع ساده از این 2 نوع Framework در طراحی سایت که به grid system هم شناخته می شود استایل های ستونی ارائه می دهد که همانند یک جدول عمل می کند و طراحان بر طبق آن عناصر را استفاده می کنند. درحالیکه نوع کامل از فریمورک ها معمولا دارای منابع کد بسیار کاملی می باشند و به کمک آن میتوان تمام اجزای تشکیل دهنده ی یک وبسایت را پیکربندی کرد.

متن بعد: مزایای فریمورک ها در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۰۹/۱۴
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی