سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

مارکت پایس در طراحی سایت فروشگاهی به معنی ایجاد یک بازار الکترونیکی می باشد. مارکت پلیس درواقع یک مدل از فروشگاه اینترنتی می باشد که گروهی از تولید کنندگان آن را تشکیل می دهند. در این مقاله قصد داریم به توضیحی مختصر درباره ی مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم.

مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

به صورت کلی مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی باعث ایجاد فروشگاهی می شود که هر کس می تواند در آن محصولات خود را به فروش بگذارد. در اینگونه سایت ها افراد محصولاتی که میخواهند بفروشند را در اختیار مدیریت فروشگاه می گذارند و در صورت تایید آنها توسط مدیریت محصول به منظور فروش به نمایش در میاید. دلیل ایجاد و استفاده رو به رشد مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی امروزه این است که در دنیای شلوغ و پر مشغله ی امروز عملا مردم سعی بر این دارند تا محصولات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه به مکان خاصی و فقط با چند کلیک به راحتی خریداری کنند.

با استفاده از مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی تولید کنندگان می توانند محصولات خود را بدون آنکه از کاربر بخواهند در محل حاضر شود به صورت 24 ساعته به فروش بگذارند. طبیعتا در اینگونه سایت ها به دلیل ایجاد نوعی جدید از ارتباط بین مشتری و فروشنده و صاحب سایت نیازمند امنیت بالایی در خرید و فروش هر دو طرف می باشد و میتوان از این موضوع به عنوان یکی از چالش های مطرح در این زمینه یاد کرد.

انواع مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی

  • مدل عمودی: در اینگونه مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی محصولات تمام تامین کنندگان به یک دسته خاص خلاصه می شود. مثل پوشاک یا کامپیوتر.
  • مدل افقی : اینگونه از مارکت پلیس ها محصولات خود را محدود به یک دسته نمی کنند اما با یک هدف به فروش میرسانند. مثلا به جای سر زدن به چند خرده فروشی شما میتوانید با مراجعه به سایت ir کالای خود را بیابید.
  • مدل جهانی: در این نوع از مارکت پلیس تقریبا هرچیزی به فروش می رسد.

متن قبل : دروپال در طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی