سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

نمونه های موفق مدیریت بازاریابی فروش آنلاین که توسط متخصصین طراحی سایت فروش معرفی شده اند، در زیر فهرست شده اند. همچنین، این نتایج براساس بررسی های کاربران، رتبه بندی و براساس آخرین بازخورد کاربران در رابطه با طراحی سایت نمونه های موفق مدیریت بازاریابی فروش آنلاین به روزرسانی شده است.

در اینجا معرفی طراحی سایت نمونه های موفق مدیریت بازاریابی فروش آنلاین در بازار ارائه می شود که می توانید بر آنها سرمایه گذاری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

معرفی نمونه های موفق مدیریت بازاریابی فروش آنلاین و طراحی سایت 

  • Contalog

یکی از نرم افزارهای موفق مدیریت بازاریابی آنلاین در بازار امروز است که طراحی سایت آن دارای ویژگی های هدفمند مانند کنترل کامل مدیریت سفارش، رزرو سفارش عمده، توسعه بررسی های فروش، مدیریت مشخصات مشتری و بسیاری دیگر است.

برنامه امکان دسترسی آفلاین به تکرارهای فروش تلفن همراه را فراهم می کند (زمانی که اتصال برقرار شود، داده ها دریافت و آپلود می شوند).

بزرگترین مزیت طراحی سایت این نرم افزار اینست که در سیستم عامل های متفاوت از جمله ios ، اندروید، ویندوز و غیره قابلیت کاربری دارد و می تواند برای شرکت های کوچک و بزرگ استفاده شود.

  • Pepperi

یکی دیگر از نمونه های موفق مدیریت بازاریابی فروش آنلاین است که طراحی سایت آن ثابت کرده است که برای برندهای مختلف عملکرد فوق العاده ای به همراه داشته است.

همچنین به آسانی می تواند با سیستم های حسابداری برای مدیریت کسب و کار جامع ادغام شود. این نرم افزار در آخرین نسخه های اندروید و ویندوز در دسترس است.

  • Handshake

این نرم افزار از نمونه های موفق مدیریت بازاریابی فروش آنلاین توانسته است شکاف میان کارمندان پرسنل فروش و کارکنان را با استفاده از تکنیک سفارش بدون کاغذ برطرف سازد.

هدف طراحی سایت این برنامه بهبود تصویر حرفه ای از پرسنل بازاریابی فروش سازمان با تجهیز آن به نرم افزاری با طراحی عالی است که می تواند سفارشات، نمایش کاتالوگ، نمایش محصولات در تصاویر با کیفیت بالا و اسکن اطلاعات محصول با استفاده از اسکن بارکد سازمان دهی کند.

بازاریابی تکرار فروش هوشمندانه و تحلیل از ویژگی های دیگری است که این نرم افزار در اندروید، ios وویندوز فراهم می کند.

  • Skura

یکی دیگر از نمونه های موفق مدیریت بازاریابی فروش آنلاین است که بهره وری در میزان فروش را تقویت می کند.

نرم افزار ردیابی فروش کاتالوگ محصولات را در فرمت دیجیتال و با استفاده از انیمیشن و اشکال 3D  ارائه می کند.

همچنین یک تقویم داخلی در اختیار کاربر قرار می دهد که از فعالیت تیم فروش و تلاش های تبدیل دارایی در بازه زمانی گزارشی ارائه می کند. اعلان های سفارشات نیز در دسترس هستند.

متن قبلی: ویژگی های بصری طراحی سایت بازاریابی فروش

متن بعدی: قابلیت های طراحی سایت های بازاریابی فروش

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۱۰/۰۵
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی