سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحان سایت های متعلق به مزون های لباس با بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس ، قادر خواهند بود که از این اشتباهات در فرایند طراحی و پیاده سازی سایت مزون لباس مورد نظر خود اجتناب نموده و در امر طراحی موفق تر ظاهر گردند. اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس عمدتا سهوا رخ داده و به منظور پیشگیری از وقوع چنین اشتباهاتی، مزون داران و طراحان سایت های متعلق به مزون های لباس می بایست دائما به بازبینی سایت خود و نیز بررسی سایت های مشابه در این زمینه پرداخته و در جهت بهبود کیفیت و ارتقاء طراحی و پیاده سازی سایت خود گام بردارند. در ادامه به بیان و بررسی برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس

  • عدم نمایش زیبایی های لباس ها : از نکات مهمی که مزون دارن از مجرای سایت مزون می بایست در معرض دید بازدیدکنندگان از سایت مزون لباس قرار دهند، زیبایی لباس های تولید شده در مزون لباس می باشد. عدم تمرکز بر زیبایی لباس ها و یا نمایش لباس ها به صورتی که دوخت و زیبایی آنها کاملا نشان داده نشود، از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس می باشد که مزون داران و طراحان می بایست از آن اجتناب ورزند.
  • عدم تأکید بر برند معتبر : یکی از اقداماتی که مزون دارن به منظور حصول موفقیت در کسب و کار خود می بایست انجام دهند، برندسازی مزون لباس می باشد. پس از صرف هزینه های هنگفت برای برندسازی، مزون دارن می بایست بر نام برند خود تأکید نموده و عدم تأکید بر برند مزون، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس می باشد که مزون داران می بایست از این امر اجتناب ورزند. برند مزون، می بایست از مجاری مختلفی مانند سایت مزون، شبکه های اجتماعی و سایر مجاری ممکن، به کاربران اینترنت معرفی شده و در معرض دید آنان قرار گیرد.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس

  • عدم امکان سفارش آنلاین برای مشتریان : طراحی و پیاده سازی مزون لباس هر چقدر هم که به لحاظ فنی، حرفه ای انجام شده باشد، مزون دارن نمی بایست از پیاده سازی و ارائه امکانات متنوع از طریق سایت مزون خود به بازدیدکنندگان از سایت مزون غفلت ورزند. یکی از امکانات مهمی که در سایت مزون به منظور سهولت کار مشتریان پیاده سازی می گردد، امکان سفارش آنلاین پوشاک می باشد. عدم ارائه چنین امکانی در سایت مزون لباس، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس می باشد.
  • گرافیک ضعیف : عکس لباس های تولید شده در مزون لباس می بایست از مجرای سایت مزون در اختیار کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت مزون قرار گیرد. بنابراین، عکس های ارائه شده می بایست از کیفیت گرافیکی قابل قبولی برخوردار باشند تا بتوانند در جلب نظر کاربران مؤثر واقع گردند. استفاده از عکس های با گرافیک ضعیف، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت مزون لباس می باشد که منجر به افت بازدید از سایت مزون لباس می گردد.

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت مزون لباس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی