سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

۸۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت بسیار ساده و کارامد می باشد. با اطلاع از چند تکنیک ساده میتوان در مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت به خوبی و بسیار کارامد عمل کرد.

مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت

  • Dictionary: همانطور که گفته شد اصول این روش استفاده از کلمات داخل دیکشنری و انطباق آنها با کلمه ی عبور شما است. برای امنیت و مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت استفاده از کلماتی که به صورت صحیح در دیکشنری موجود نباشند به شدت توصیه می شود. منظور این است که سعی کنید از یک کلمه ی مشخص مانند Book استفاده نکنید و اگر میخواهید از این کلمه استفاده کنید به این صورت آن را وارد کنید: B0K
  • Rainbow Table : برای مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت بخصوص روش Rainbow Table سعی کنید از استانداردهای Hash گذاری قویتری استفاده کنید. به طور مثال کلمه hello در استانداردهای مختلف hash شدن به این صورت هستند:
  • CRC32 : c1446436
  • MD5 : eb61eead90e3b899c6bcbe27ac581660
  • SHA-256: 3733cd977ff8eb18b987357e22ced99f46097f31ecb239e878ae63760e83e4d5

جلب است بدانید که در استاندارد WHIRLPOOL کلمه Hello به 128 کاراکتر تبدیل می شود !

  • Brute Force: سخت ترین راه در مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت مقابله با روش Brute Force می باشد. با اینکه این روش به ندرت استفاده میشود، ولی بسیار قوی عمل میکند. برای مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت بخصوص این روش، از کلمات عبور طولانی تری استفاده کنید.
  • Hybrid: در میان راه های مختلف مقابله با انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت، مقابله با روش hybrid کمی پیچیده تر به نظر می رسد. برای مقابله با ابن روش سعی کنید از علامت ها و اعدادی که شبیه حروف هستند استفاده نکنید. به طور مثال از علامت $ به جای S استفاده نکنید.

متن قبل: روش های هک پسورد در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

دانش در باره ی روش های هک پسورد در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد. چرا که با دانستن آنها میتوان به امنیت یک سایت بسیار کمک کرد. در این مقاله انواع مختلف از روش های هک پسورد در طراحی سایت را توضیح خواهیم داد.

انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت

  1. Dictionary: از معمول ترین روش های هک پسورد در طراحی سایت روش دیکشنری می باشد . در این روش که به نوبه ی خود سریعترین روش نیز می باشد، هکر با طراحی نرم افزاری که در داخل تمامی کلمات یک دیکشنری اقدام به تست پسورد شما می کند. برخلاف تصور اکثریت مردم، قراردادن تمامی کلمات یک دیکشنری داخل یک برنامه با کمک دیتابیس یک نرم افزار دیکشنری به سادگی قابل انجام است. در اینگونه روش های هک پسورد در طراحی سایت نرم افزار بسیار سریعتر از یک انسان عمل خواهد کرد و به سرعت با امتحان کلمات مختلف موفق به هک پسورد می شود.
  2. Rainbow Table : بیشتر سیستم های مدرن پسورد را به صورت Hash ذخیره میکنند. هش شدن به معنای قفل گذاری بر روی کلمه ی عبور شما می باشد. یعنی به طور مثال کلمه ی hiwebex در ابتدایی ترین روش hash کردن تبدیل به این عبارت می شود: 41b78dd40cb1b7768b3e80e2f7bdaa39 . در روش Rainbow Table که یکی از قویترین روش های هک پسورد در طراحی سایت به شمار میرود، با ذخیره و ایجاد تعداد بسیار زیادی هش توسط نرم افزار، هکر از پسورد شما باخبر می شود.
  3. Brute Force: سخت ترین و وقت گیر ترین روش میان روش های هک پسورد در طراحی سایت روش Brute Force است. در این روش نرم افزار تمامی حروف، اعداد و علامت های ممکنه را برای یافتن کلمه ی عبور شما امتحان می کند. در این روش نیازمند به منابع سیستمی بسیار زیادی می باشد.
  4. Hybrid: خطرناک ترین راه در میان روش های هک پسورد در طراحی سایت روش hybrid می باشد. در این روش نرم افزار از کلمات دیکشنری و جایگزین کردن حروف آنها با علامت ها و اعداد اقدام به کشف پسورد شما می کند. به طور مثال در این روش علاوه بر چک کردن کلمه ی Password به صورت Password آنرا به صورت p@$$w0rd123 نیز چک می کند.

متن بعد: انواع روش های هک پسورد در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

امروزه متاسفانه با اینکه بعضی سایت ها از طراحی بسیار مناسبی برخوردارند، به دلیل ارتکاب یک سری اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی خود باعث می شوند که دیده نشوند. دانست این اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی باعث می شود که از جمله سایت هایی نباشید که علیرقم رعایت بسیاری از استانداردها در لیست نتایج جستجو دیده نمی شوند.

چند مورد از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی

  • انتخاب غلط کلمات کلیدی: یکی از بزرگترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی انتخاب نادرست کلمه کلیدی می باشد. در یک سایت فروشگاهی معمولا کلمات کلیدی یکنواختی انتخاب می شود که این به جرات بزرگترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی به شمار می رود. کلمات کلیدی در سایت های فروشگاهی باید فقط خلاصه به زمینه ی کاری کلی شما شود و در مود هر محصول کلمه کلیدی باید فقط بیانگر آن محصول باشد.
  • استفاده زیاد از کلید واژه ها: یکی از رایج ترین اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی است. دقت کنید که به کارگیری کلمات کلیدی زیاد فقط به سئو سایت شما صدمه میزند. انتخاب چند کلیدواژه اصلی، جامع و دقیق میتواند رطبه ی سئو ی شما را افزایش دهد.
  • محتوای نا مربوط به کلیدواژه : همیشه برای هر کلیدواژه ای که انتخاب میکنید حتما محتوایی مربوط به آن درنظر بگیرید. این اشتباه معمولا زمانی رخ میدهد که شما قصد دارید چند موضوع مختلف را در قالب یک متنن مورد بررسی قرار دهید. محتوای نا مربوط به کلیدواژه ی شما یکی دیگر از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی شما به شمار می رود.
  • عدم استفاده از Title Tag و Meta Description : در سایت های فروشگاهی عموما از تصاویر برای نمایش محصولات استفاده میشود. تصاویر دارای خاصیت title و meta description می باشند. یکی دیگر از اشتباهات بزرگ سئو در طراحی سایت فروشگاهی عدم استفاده از این خصوصیات است. به یاد داشته باشید که هر تصویری که حامل کلمات کلیدی شما در این 2 خصیصه باشند، بسیار در سئوی شما تاثیر گذار خواهند بود.

متن قبل: رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

با توجه به پیشرفت و توسعه وب در زمینه گرافیک و سخگیر شدن بیشتر موتورهای جستجو در امر سئو، بررسی رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت م یتواند به بهبود هر دو کمک شایانی کند. با این حال پیشرفت دادن گرافیک یک سایت درصورت عدم رعایت فاکتورهای کیفی، باعث ایجاد یک سری تاثیرات منفی در سئو می شود. درواقع رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت به صورت عکس می باشد.

اکنون میخواهیم در ادامه در مورد ایجاد یک تعادل در رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت ، باعث پیشرفت هردو در یک سایت شویم.

رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت چگونه است ؟

برای درک بهتر رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت به این نکته توجه کنید که فرآیندهای کار بر روی یک سایت دو دسته کلی خواهد بود. از یک طرف  باید بر روی قوانین سئو سرمایه گذاری کرده و استراتژی های مربوط به آن را پایه ریزی کنید و یک وب سایت ایده آل از نظر موتورهای جستجو بسازید. در این صورت سئو سایت بهتر می شود و در نتیجه سایت شما شاهد افزایش ترافیک خواهد بود.

اما از طرف دیگر می توانید با عدم توجه به رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت  با کار بر روی  یک سایت مؤثر و مفید وقت بگذارید نه یک سایت پربازدید و سئو شده. این مورد باعث می شود که کاربران و بازدیدکنندگان سایت به مراتب کمتر باشند اما این کاربران بیشتر با مطالب شما تعامل داشته و وقت بیشتری می گذرانند.

با این حال شما باید بالانسی برای رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت قائل شوید. حال اگر بتوانید محتوای سایت خود را بهینه سازی کنید و در کنار آن از ظاهری زیبا و جذاب در طراحی سایت خود استفاده کنید، شما موفق به ایجاد یک تعادل در رابطه ی سئو با گرافیک در طراحی سایت شده اید. در این صورت، مطمئن باشید که سایت بسیار موفقی خواهید داشت.

متن بعد: اشتباهات سئو در طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

اطلاع داشتن از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت باعث می شود که بتوانیم کارکرد بسیار بهتری از SSL انتظار داشته باشیم. از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت میتوان به DES، DSA، MD5، RCT، KEA،  RC4، RSA، SHA-1، DES3 و SKIPJACK اشاره کرد.

طبیعتا توضیح هر یک از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت به صورت جدا گانه و تخصصی مستلزم یک مقاله ی چند صد صفحه ای می باشد. در این جا تنها به 2 نوع از پرکاربردترین الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت می پردازیم.

2 نوع از پرکاربد ترین الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت

  • DES : یکی از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت DES می باشد. در این الگوریتم اصطلاحا یک جعبه شامل چندین ماژول وجود دارد. متن اصلی و کلید رمزنگاری با طول رشته های ثابت که معمولا 56 بیت هستند به صورت بلوک بلوک وارد این جعبه می شوند و پس از طی یک سری عملیات به صورت رمز شده از جعبه خارج می شوند و در آخر تمامی بوک ها در کنار یک دیگر قرار گرفته و متن رمز شده را ایجاد می کنند. طول رشته ها و کلید در این مورد از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت 64 بیت می باشند.
  • MD5:  دومین مورد از الگوریتم های رمزنگاری مورد استفاده توسط SSL در طراحی سایت MD5 میباشد. این نوع الگوریتم رمزنگاری یک رشته با طول متفاوت را به عنوان ورودی می‌گیرد و یک پیام به نام خلاصه یا اثر انگشت با طول ۱۲۸بیت می‌سازد. دقت داشته باشید که الگوریتم MD5 برای کشف انواع نقاط ضعف به دقت و به سختی بررسی شده‌ است. مهم ترین نتیجه در این بررسی ها عدم مقاومت MD5 در برابر حمله Brute Force می باشد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

یک وبسایت به وسیله ی مجموعه ای از مشخصات و پروتکل در طراحی سایت تعریف می شود. تولید کننده های نرم افزار یا استفاده از این مشخصات اقدام به ساخت نرم افزارهایی برای سرور می کنند. وجود تعداد زیادی از پروتکل در طراحی سایت باعث ایجاد یک وبسایت می شود.

پروتکل در طراحی سایت چیست ؟

HTTP از بارزترین پروتکل در طراحی سایت است. تاثیر متقابل بین مرورگرها و رایانه هاى سرور در یک شبکه وب از طریق HTTP تعریف می شود. درواقع مرورگرها پیغام ها را با استفاده از این پروتکل به رایانه سرور در شبکه هاى وب ارسال مى کنند.

نقش این پروتکل در طراحی سایت به معناى درخواست اطلاعات می باشد. قراردادهاى ارسال آدرس به شکل قدیمى در اینترنت، براى تعیین رایانه هاى متصل شده به یک شبکه خاص بوده است. در این روش نام رایانه هاى داراى IP مستقل و متصل به اینترنت به اضافه ی  آدرس ها به صورت همزمان استفاده می شدند. به همین دلیل این روند کار را با مشکلاتی روبرو می ساخت. چرا که کاربران مجبور به دنبال کردن آدرس ها از طریق پرونده های سیستم عامل خود می شدند. حال وجود پروتکل در طراحی سایت بسیاری از مشکلات را حل کرده است. به طور مثال در این مورد پروتکل URL محل منابع را مشخص کرده و به آن دسترسی پیدا میکند.

با وجود پروتکل در طراحی سایت که مثال هایی از آن HTML و URL هستند، مرورگرها با ارسال تقاضای خود برای دسترسی یک داده خاص به محل دقیق سرور حاوی داده باعث می شوند که داده ها به همان شکلی که در سرور وجود دارند به نمایش در بیایند.

در این میان وجود SSL و S-HTTP  که از رایج ترین انواع پروتکل در طراحی سایت می باشند باعث ایجاد امنیت بین اتصالات می شود. بسیاری از پروتکل های دیگری وجود دارند که امروزه جزو شریان های اصلی در ارتباط میان سرور های مختلف در اینترنت و در نهایت استقرار و استحکام چارچوب وب می شود.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در هنگام ایجاد منو در طراحی سایت تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران با جلوه های ویژه نباید یکی از اولویت های شما باشد. طراحان ممکن است تحت تاثیر طراحی منو های جدید قرار گیرند، اما کاربران به شدت تحت تأثیر محتوای عالی قرار می گیرند که به وضوح ارائه شده باشند و به راحتی با منوهای آشنا در دسترس باشند.

نکات اصول منو در طراحی سایت

  • لینک های منو در طراحی سایت را به اندازه کافی بزرگ طراحی کنید تا به راحتی قابل کلیک کردن باشند. لینک هایی که بیش از حد کوچک و یا خیلی نزدیک به هم هستند، برای کاربران تلفن همراه به سختی قابل استفاده خواهند بود و همچنین استفاده از طرح های بزرگ روی صفحه نمایش برای استفاده غیر ضروری است.
  • ویژگی چسبندگی منو در طراحی سایت را برای صفحات طولانی در نظر بگیرید. کاربرانی که به پایین یک صفحه طولانی رسیده اند ممکن است قبل از بازگشت به منوها در بالای صفحه، پیمایش خسته کننده ای داشته باشند. منو در طراحی سایت که در بالای صفحه نمایش قابل مشاهده باشد حتی پس از پیمایش نیز می تواند به آسانی به چشم بخورد.
  • برای دسترسی فیزیکی آسان به دستوراتی که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند از بهینه سازی مناسب منو در طراحی سایت استفاده کنید. برای منوهای کشویی این به معنی قرار دادن موارد رایج در نزدیکی لینک هدفی است که منوی کشویی را فعال می کند (بنابراین نیازی به جابجایی زیادی برای ماوس یا انگشت کاربر وجود ندارد. اخیرا برخی از برنامه های تلفن همراه حتی شروع به احیا کردن منوهای پای کرده اند ، که تمام گزینه های منو در طراحی سایت را در نزدیکی لینک اصلی به شکل یک دایره (یا نیم دایره) نگه می دارد.
  • نیازی نیست کاربران را با روش های نوآورانه و جالب منو در طراحی سایت تعاملی به سایت خود جذب کنید

البته گاهی اوقات انواع جدیدی از منوها تجربه کاربر را بهبود می بخشد. (مگا منوها یک نمونه عالی از این نوع پدیده هستند). یا گاهی اوقات تکنولوژی های جدید خیلی متفاوت هستند که برخی از این دستورالعمل ها اعمال نخواهند شد – برای مثال، دستورالعمل برای وزن بصری سیستم های تشخیص صدا بی اهمیت هستند. اما این موارد محدود بوده و چندان دور از دسترس نیستند.

متن قبل: اصول منو در طراحی سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در این متن نیز به بررسی برخی اصول پایه ای برای ایجاد منو در طراحی سایت می پردازیم. تصاویر، گرافیک ها یا رنگ هایی که به کاربران کمک می کنند گزینه های منو را درک کنند، می توانند برای ایجاد منو کمک کننده باشند.

نکات اصول منو در طراحی سایت

  • برای وب سایت های بزرگ، از منو در طراحی سایت استفاده کنید تا کاربران بتوانند محتوای سطح پایین تر را به شکل پیش نمایش مشاهده کنند. اگر مسیرهای معمول هدایت کاربران شامل تغییر در صفحات در چندین سطح باشد، مگا منو در طراحی سایت (یا منوهای کشویی سنتی) می توانند زمان مورد نیاز کاربران را با نمایش یک یا دو سطح پایین تر کاهش دهند.
  • منو در طراحی سایت محلی را برای نمایش محتوای مرتبط ارائه دهید. اگر افراد اغلب تلاش می کنند کالاهای مربوطه را مقایسه کنند یا چندین وظیفه را در یک بخش تکمیل کنند، این امکان را فراهم کنید که صفحات مجاور را با یک منو در طراحی سایت ناوبری محلی مشاهده کنند.
  • از منو در طراحی سایت به عنوان وسیله ای برای ایجاد  ارتباطات بصری ایجاد کنید.  اما اطمینان حاصل کنید که تصاویر  همسو با وظایف کاربر است (و یا حداقل انجام وظایف را مشکل تر پشتیبانی می کند).
  • ایجاد تنظیمات ویژه را در منو در طراحی سایت امکان پذیر سازید.
  • اطمینان حاصل کنید که منوهای کشویی خیلی کوچک و یا بزرگ نیستند. در صورتی که اندازه مناسبی برای منوها در نظر نگیرید، ممکن است به سرعت محتوای منوها حذف شوند بدون اینکه کاربران به هدف خود رسیده باشند؛ چرا که چنین منوهایی به سرعت ناپدید می شوند در حالی که ممکن است کاربران سعی در انتخاب برخی گزینه های آن داشته باشند. از سوی دیگر، منوهای عمودی که بیش از حد طولانی هستند دسترسی به لینک های پایین لیست را مشکل می سازند، زیرا ممکن است در زیر لبه صفحه نمایش قطع شوند و نیاز به پیمایش مجدد وجود داشته باشد. در آخر، منوهای کشویی شناور که بیش از حد گسترده هستند، به آسانی با صفحات جدید اشتباه گرفته می شوند، و باعث ایجاد سردرگمی کاربر می شوند و در مورد این که ظاهرا صفحه تغییر کرده است دچار شک می شوند، حتی اگر آنها چیزی را کلیک نکرده باشند.

متن قبل: مبانی منو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحانی که با تمام دستورالعمل های مربوط به منو در طراحی سایت آشنا هستند، هنوز هم می توانند به سادگی منوهای نامرتبط را اصلاح کنند، زیرا کار خود را به طور عینی ارزیابی می کنند. با توجه به اینکه طراحان سایت خود به خوبی از تمام قسمت های سایت آگاهی دارند، نکته ای که بسیار اهمیت دارد اینست که منو در طراحی سایت باید به وسیله کاربران تست شوند.

ارزیابی مبانی منو در طراحی سایت توسط کاربران

  • ارتباط مکان فعلی منو در طراحی سایت را با قسمت های دیگر مشخص کنید

به کاربران بگویید که صفحه ای که به آنها نمایش داده شده در کدام یک از گزینه های منو در طراحی سایت قرار دارد. گزینه ” من کجا هستم؟” یکی از سوالات اساسی کاربران است که باید برای هدایت موفقیت آمیز به آنها پاسخ داده شود. کاربران به نشانه های بصری از منو در طراحی سایت (و دیگر عناصر ناوبری) برای پاسخ به این سوال حیاتی تکیه می کنند. عدم نشان دادن مکان فعلی احتمالا تنها اشتباه رایج در منو در طراحی وب سایت هاست. به علاوه، این منوها بیشترین نیاز کاربران را برطرف می کنند، زیرا بازدید کنندگان اغلب از صفحه اصلی وارد نمی شوند.

  • منو در طراحی  وب سایت را با وظایف کاربر هماهنگ کنید
  • برچسب های پیوند قابل فهم را استفاده کنید. مشخص کنید که کاربران چه چیزی را دنبال می کنند و از برچسب های دسته ای که آشنا و مرتبط هستند استفاده کنید. منو در طراحی وب سایت مکانی نیست که بتوانید با کلمات و اصطلاحات آن را زیبا سازید. اصطلاحات واضحی را که محتوا و ویژگی های آن را توصیف می کنند به کار برید.
  • برچسب های لینک را به گونه ای نمایش دهید که به آسانی به چشم بخورند. می توانید طراحی را به شکلی انجام دهید که کاربران کمترین زمان را برای خواندن منو در طراحی وب سایت نیاز داشته باشند.

متن قبل: نکات منو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

با پیروی از این دستورالعمل ها برای منو در طراحی سایت کاربردی، از اشتباهات رایج جلوگیری کنید و منوها را به طور واضح نمایش دهید تا به سادگی توسط کابران مشاهده شوند.

نکات منو در طراحی سایت جهت جلوگیری از اشتباهات رایج

  • از منوهای کوچک (یا آیکون های منو) در صفحه های بزرگ استفاده نکنید. زمانی که فضای زیادی برای نمایش منو در طراحی سایت دارید آنها نباید ناپیدا باشند.
  • منو در طراحی سایت را در مکان های آشنا قرار دهید. کاربران انتظار دارند اجزای UI را در جایی پیدا کنند که قبلا آنها را در سایر سایت ها یا برنامه ها مشاهده کرده اند (به عنوان مثال، در قسمت بالا و سمت چپ صفحه).
  • لینک های منو در طراحی سایت را به شکل تعاملی در آورید. کاربران ممکن است در صورتی که گزینه ها قابل کلیک به نظر نرسند حتی متوجه نشوند که با یک منو روبرو شده اند. انواع منو در طراحی سایت ممکن است در صورتی که شما از طراحی گرافیکی بیش از حدی را به کار برده باشید یا به اصول طراحی مسطح یا flat پایبند باشید، تنها تصاویر تزئینی و یا سرصفحه به نظر برسند.
  • اطمینان حاصل کنید که منو در طراحی سایت شما شکل مناسبی دارد. در بسیاری از موارد، به نظر می رسد زمانی که منوها در مکان های آشنا قرار می گیرند، نیازی به فضای سفید قابل توجهی وجود ندارد و استفاده از تنوع رنگ لازم نیست. اما اگر طراحی از مسیر اصلی خود منحرف شود، منوهایی که اهمیت بیشتری دارند، به راحتی می توانند در حجم وسیعی از گرافیک، تبلیغات و عنوان هایی که برای توجه بینندگان، از بین بروند.
  • از تضاد رنگ لینک متن با رنگ پیش زمینه استفاده کنید. بسیاری از طراحان دستور العمل های تضاد رنگ را نادیده می گیرند؛ مرور آسان مطالب از طریق فضای دیجیتال بی نظیر است و نیازی به نگاه دقیق روی صفحه نمایش فقط برای خواندن منو در طراحی وب سایت وجود ندارد.

متن قبل: ایجاد منو در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex