کارشناسان برای طراحی سایت فروش آنلاین از مشخصه های خاصی استفاده می کنند تا کارایی مناسبی ایجاد کنند. در اینجا به برخی از این نکات پرداخته می شود تا بتوانید دید مناسبی برای افزایش بازدید کاربران و خرید از سایت پیدا کنید.
ویژگی های برتر طراحی سایت فروش آنلاین
- تنوع در رنگ، سایز و دیگر مشخصات محصول را به طور عینی نشان دهید.
در بسیاری از صنایع فرآیند سفارش براساس انتخاب مولفه های خاصی از محصول است. برای هر آیتم ممکن است نیاز به انتخاب اندازه یا رنگ باشد. در طراحی سایت فروش آنلاین باید تا حد امکان از رنگ های روشن و واضح استفاده کنید. برای نمایش گرافیکی این متغیرها در کنار دیگر ویژگی ها از ابزارهایی مثل نمودار به صورت منوی کشویی یا دکمه های رادیویی استفاده کنید.
- باعث حواس پرتی کاربران نشوید.
زمانی که مشتری مایل به خرید محصولی باشد باید تا انتهای روند خرید از طراحی استفاده کنید که از حواس پرتی کاربران جلوگیری شود. نوار ناوبری کنار صفحه و آگهی ها در این صفحات باعث انحراف از مسیر خرید می شوند. در طراحی سایت فروش آنلاین از محصولات و ارائه معاملات بیشتر در این صفحات بپرهیزید.
- افزودن به سبد خرید را در دسترس کاربران قرار دهید.
این اصل بسیار مهم و ساده در طراحی سایت فروش آنلاین باید همیشه رعایت شود. دکمه افزودن به سبد خرید باید واضح و جذاب باشد تا با احتمال بیشتری کاربران از آن در وب سایت فروش استفاده کنند.
- مشتریان را از ابتدا درگیر کنید.
در طراحی سایت فروش آنلاین باید بتوانید نظر کاربران را به خود جلب کنید. مشتریان بالقوه در وب سایت می دانند که به دنبال چه محصولاتی هستند و هدف از جستجو برای خرید آنها مشخص است. باید در طراحی سایت فروش آنلاین اطلاعات متناسب و درستی به آنها ارائه کنید تا فروش آنلاین در وب سایت خود را توسعه دهید.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex
- ۹۶/۰۷/۱۸