سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

استفاده ار منوها برای نسخه ی موبایل در طراحی سایت بدون درنظر گرفتن یک یری فاکتورها برای بهبود عملکرد آنها، کاری بیهوده محسوب می شود. چراکه در آن زمان حتی با وجود آیتم های منو، استفاده از آنها ممکن نخواهد بود.

ویژگی منوها برای نسخه ی موبایل در طراحی سایت چیست؟

وجود چند ویژگی مهم موجب میشود تا استفاده از منوها در نسخه ی موبایل در طراحی سایت به سادگی و راحتی هرچه تمام تر ممکن شود. در ادامه به 3 عدد ازین این نکات اشاره شده است :

  • استفاده از آیکن: در منوها برای نسخه ی موبایل در طراحی سایت همیشه استفاده از یک آیکون نسبتا بزرگ برای نمایش آیتم های مختلف استفاده میشود. به دلیل محدودیت در اندازه ی نمایش، استفاده از یک آیکون یزرگ که نشان دهنده ی منوی اصلی باشد بسیار کارامد بوده و به عنوان اصلی ترین روش نمایش منوها برای نسخه ی موبایل یک سایت تلقی میشود و در اکثر مواقع در طراحی سایت مذکور مورد نظر قرار میگیرد.
  • محل قرارگیری آیتم ها: چه منوها برای نسخه ی موبایل در طراحی سایت به صورت افقی باز شوند و چه به صورت عمودی، قرارگیری آیتم ها و لینک ها به صورتی که باهم تداخل نداشته باشند بسیار مهم است. این بدین معناست که آیتم های تاچ شونده زیادی نزدیک هم نباشند و اندازه ی نسبی انگشت نیز در فاصله منوها برای نسخه ی موبایل در طراحی سایت در نظر گرفته شود.
  • خودداری از استفاده در زیر منو: استفاده از زیر منوها برای نسخه ی موبایل در طراحی سایت امریست بیهوده و بسیار اشتباه. توجه کنید که در نسخه ی موبایل یک سایت رابط کاربری تا جایی که ممکن است باید ساده باشد. استفاده از زیر منوها برای نسخه ی موبایل در طراحی سایت، اکثر مواقع منجر به برخورد انگشت به آیتم هایی میشود که بازدیدکننده مایل به ورود به آیتم های مذکور را نداشته است.

متن قبل: بهینه سازی محتوای نسخه ی موبایل

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۰۸/۰۲
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی