نکاتی که نباید در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل دست کم بگیرید و اشتباهات رایج در آن در متن بررسی می شود. با اجتناب از انجام این نکات می توانید طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل موفقیت آمیزی داشته باشید.
خط مشی گیج کننده، فریبنده یا خسته کننده در طراحی سایت برای بازاریابی
موضوع خط مشی در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل اولین چیزی است که ما در صندوق پیام های ورودی می بینیم. همچنین برخی از افراد مایل هستند که بر ایمیل کلیک کرده و محتوای آن را مشاهده کنند. به همین دلیل است که زمان بندی یک خط مشی در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل می تواند باعث جذب مخاطبان شده و عاملی موثر باشد. با این حال بهتر است که موضوعات مختلف را بررسی کنید و ببینید که کدام یک بیشترین تاثیر را خواهند داشت.
خطوط موضوعی در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل می تواند نرخ های فروش شما را افزایش دهد یا با شکست مواجه سازد. یک خط مشی خوب و جذاب می تواند خواننده را بیشتر جذب کرده و از ایمیل به درستی در جهت اهداف تعیین شده استفاده کند. خطوط مشی خسته کننده اغلب باعث می شوند که مشتریان ایمیل را حذف کنند و یا به سادگی آن را نادیده بگیرند تا به مسائل مهم تری رسیدگی کنند.
استفاده بیش از حد از علامت تعجب و یا حتی کلمات خاصی مانند رایگان یا پول می تواند به فیلتر اسپم یا هرزنامه منجرشود، به این معنی که ایمیل شما هرگز فرصتی برای نمایش بدست نخواهد آورد.
همچنین در طراحی سایت برای بازاریابی از طریق ایمیل مراقب باشید که بیش از حد جذاب نباشید. در حالی که خط مشی های جذاب باعث توجه گیرندگان پیام ایمیل می شود و نرخ بازدهی را افزایش می دهد، در صورتی که ایمیل فریبنده به نظر برسد، افراد را با احساس ناخوشایندی روبرو می کند، بنابراین به موضوع اصلی خود بپردازید و با محتوای متناسب با آن هماهنگی ایجاد کنید.
متن قبل: نکات طراحی سایت برای بازاریابی
- ۹۶/۰۹/۱۲