سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

برای آنکه مدل های طراحی سایت آگهی نامه را شناسایی کنیم، باید با مفهوم آنها آشنا شویم. هدف از آگهی نامه، تشویق مصرف کنندگان به خرید یا استفاده از چیزی است که شرکت یا کسب و کار ارائه می دهد. از آنجایی که آگهی نامه یکی عوامل موثر بر میزان فروش شرکت هاست، در این متن به بررسی انواع مدل های طراحی سایت آگهی نامه می پردازیم.

معرفی مدل های طراحی سایت آگهی نامه

مدل AIDA

  • Awareness به معنای آگاهی
  • Interest به معنای علاقه
  • Desire به معنای تمایل
  • Action به معنای عمل

در ابتدا برای ساختار مذاکرات فروش چنین رویکردی انتخاب شد و سپس برای تحقیقات تبلیغاتی به عنوان مدلی موثر شناخته شد. این مدل در عمل برای طراحی منابع وب سایت و تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع، در این چارچوب از مدل های طراحی سایت آگهی نامه، اقدامات راهبردی در چارچوب بازاریابی انجام می شود.

با توجه به این مدل از مدل های طراحی سایت آگهی نامه، تبلیغ باید برای رسیدن به چهار هدف ارتباطات برای هدایت مشتریان بالقوه از زمانی که آنها برای اولین بار از یک محصول آگاهی پیدا می کنند انجام شود و آنها را تشویق به انجام خرید محصول کنند. در این فرآیند، مشتریان از طریق مراحل شناختی و عاطفی به خرید تمایل پیدا می کنند. بنابراین باید با استفاده از عناصر طراحی گرافیکی اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تاثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه داشته باشد.

در مورد این مدل از انواع مدل های طراحی سایت آگهی نامه، منتقدان بر این عقیده اند که در تصمیم خرید، عوامل تاثیرگذاری همچون قیمت، مشاوره، رضایت مشتری، توصیه ها و پیشنهاد های خرید وجود دارند.

سلسله مراتب مدل اثرات

مدل سلسله مراتبی از اثرات تبلیغاتی مختلف تشکیل شده است و فرآیند تصمیم گیری خرید به شش مرحله تقسیم بندی می شود:

  • آگاهی
  • دانش
  • ایجاد علاقه
  • اولویت
  • متقاعدسازی
  • خرید

امروزه انواع دیگری از مدل های طراحی سایت آگهی نامه مانند AISDALSLove مطرح شده اند که در آنها بر امکانات دیگری مانند جستجو، علاقه، به اشتراک گذاری و عشق/نفرت تاکید شده است. در کل، به یاد داشته باشید که هدف از تبلیغات ایجاد تجربیات مثبت برای افراد است. در این صورت موفقیت در آگهی نامه حاصل می شود.

متن بعد: ویژگی های بصری طراحی سایت آگهی نامه و تبلیغات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۱۰/۲۷
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی