سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

لحاظ نمودن نقش تبلت و گوشی هوشمند در طراحی سایت فروشگاهی امروزه امری بسیار ضروری می باشد. نادیده گرفتن نقش تبلت و گوشی هوشمند برای کسب و کار خرده فروشان تجارت الکترونیک زیان آور خواهد بود.

صاحبان تجارت الکترونیک که از توجه به نقش تبلت و گوشی هوشمند در تجارت آنلاین غفلت می ورزند، در سال های پیش رو که مشتریان اغلب از این ابزارها استفاده خواهند کرد، رونق کسب و کار خود را از دست خواهند داد. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی می تواند به کارآفرینان تجارت دیجیتال کمک زیادی نماید تا بتوانند وب سایت خود را بر اساس آخرین روند های طراحی و الزامات تجارت بنا کنند.

ضرورت توجه به نقش تبلت و گوشی هوشمند

صاحبان تجارت های الکترونیکی کوچک اغلب از توجه به نقش تبلت و گوشی هوشمند در طراحی سایت فروشگاهی خود و جذب مخاطبین سر باز میزنند. تعداد زیادی از آنها هستند که طی سالیان، یک برنامه کاری معین را  دنبال می کنند و اگر قسمتی از برنامه شکست بخورد، به دنبال اصلاح آن نیستند. ولی با این همه، تغییراتی در جریان است. در طول دو تا سه سال اخیر  سایز صفحه نمایش ابزارهای الکترونیکی از صفحه نمایش کامپیوترهای شخصی سنتی به گوشی های هوشمند و تبلت ها تغییر کرده اند.

انتظارات مشتریان

انتظاری که بسیاری از مشتریان تجارت الکترونیک دارند، این است که قادر باشند هر چه را که میخواهند در هر مکانی که تمایل داشته باشند، خریداری نمایند. بسیاری از خریداران، همچنان از کامپیوترهای شخصی و یا لپ تاپشان برای مرور فروشگاه های تجارت الکترونیک استفاده می کنند ولی تعداد زیادی هم تمایل دارند در حالی که بر روی کاناپه دراز کشیده اند، از طریق آیپد خرید خود را انجام دهند و یا وقتی در رفت و آمد روزانه و در میان جمعیت نشسته اند، از طریق گوشی اندرویید خود، خریدشان را انجام دهند. بنابراین ملاحظه می نمایید که توجه به نقش تبلت و گوشی هوشمند در طراحی سایت فروشگاهی امری بسیار ضروری می باشد که از سوی صاحبان تجارت های آنلاین همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی