سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

۷۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت فروشگاهی چون خرید به صورت مجازی صورت می گیرد باید دقت کرد که تا جایی که می توانیم صفحه خرید محصول ما به طور کامل طراحی شده باشد تا کاربر در استفاده از این صفحه دچار سردرگمی نشود. کامل بودن اطلاعات و امکانت صفحه خرید کمک زیادی به خرید مجدد کاربر از فروشگاه شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی شما به یک طراحی حرفه ای و کامل می توانید به راحتی مشتریانی دایمی را برای خود ایجاد کنید تا برای همیشه برای شما وفادار باقی بمانند. البته دقت کنید که در صفحه اطلاعات محصول بخش های لازم به صورت کاملا واضح و با دسترسی اسان برای کاربر طراحی شود چرا که هرچقدر هم که صفحات شما کامل باشد وجود پیچیدگی درسایت باعث عدم مراجعه مجدد کاربران شما خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی و بخش های صفحه خرید

هنگام طراحی سایت فروشگاهی در صفحه خرید محصول دقت کنید که بخش اطلاعات محصول به طور کامل و مشخص ذکر شده باشد. در طراحی سایت این را در نظر بگیرید که کاربر شما قرار است محصولی را خریداری کند که فقط یک تصویر از آن را می بیند و مشخصات آن شامل وزن, ارتفاع, حجم و… را خود باید باتوجه به اطلاعات داده شده تصور کند بنابراین بهتر است این اطلاعات دقیق و کامل باشند. البته قیمت کالا و دسته بندی محصول نیز جزو اطلاعات محصول محسوب می شود. دسته بندی ها اگر با دقت و حرفه ای صورت گرفته باشد می تواند تاثیر ویژه ای بر روی عدم سردرگمی کاربر بگذارد. بخش اضافه کردن به سبد خرید از دیگر قسمتهایی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید حتما در نظر گرفته شود.

از دیگر اطلاعاتی که در صفحه خرید بهتر است به آن اشاره شود توضیحاتی مختصر در خصوص معرفی محصول و معرفی ویژگی های آن محصول می باشد. بهتر است این توصیحات به صورت عمومی و جذاب نگارش شوند. ارایه توضیحات کاملا اختصاصی در یک محصول ممکن است برای خیلی از افراد عمومی قابل درک نباشد. ارایه کالاهای مرتبط با این کالا نیز از دیگر امکاناتی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد ارایه این بخش انتخاب گسترده تری را به کاربر می دهد.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

شاید شما هم یکی از صرافانی هستید که قصد طراحی سایت صرافی را دارید اما نمی دانید که چه باید هایی را در طراحی این نوع سایت در نظر بگیرید تا سایت شما از سایت رقیبان شما در ارایه خدمات پیشی بگیرد. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از طریق دنیای مجازی رونق بخشید باید با یک طراحی خاص و ارایه خدمات ویژه و مورد نیاز کاربران آنها را به سمت سایت خود جذب کنید.

طراحی سایت صرافی و نکاتی که باید در آن رعایت شود

در طراحی سایت صرافی همواره هدف اصلی سهولت در تبادلات ارزی است و طراحی سایت شما نیز باید با همین هدف صورت گیرد. جهت تحقق این هدف ایجاد بخش خرید و فروش اینترنتی ارز به صورت شبانه روزی یکی از اساسی ترین ویژگی هایی است که در طراحی سایت صرافی باید به آن توجه کرد. برای اینکه در طراحی سایت صرافی بتوانید کاربران زیادی را به سمت سایت خود بکشانید باید بر روی ارایه یک سری مقالات در خصوص تبادلات ارزی در سایت خود مانور دهید. با این کار هم سئو سایت شما بالا می رود و هم به سوالات احتمالی و مطرح شده از جانب کاربران خود پاسخ داده اید. ایجاد پنل کاربری یکی دیگر از باید هایی است که در طراحی سایت صرافی باید در نظر بگیرید. در پنل کاربری باید دسترسی های ویژه ای را برای کاربر قراردهید تا با ورود در آن بتواند تمامی مبادلات ارزی را از طریق پنل شخصی خود انجام دهد. یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی یک سایت صرافی در نظر گرفتن امنیت سایت می باشد. در طراحی سایت صرافی  هر یک از کاربران شما در طول شبانه روز حجم زیادی از ارز مورد تقاضای خود را از طریق سایت شما مبادله می کند بنابراین در طراحی این نوع سایت امنیت از مهمترین نکاتی است که باید در آن رعایت شود. برای ایجاد امنیت در هر یک از بخش های سایت صرافی پلاگین های ویژه ای وجود دارد که با نصب هر یک می توانید سایت خود را در برابر حجوم هکرها محافظت کنید.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

هدف از طراحی سایت صرافی چیست؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت صرافی استفاده از آن با هدف سهولت در مبادلات ارزی رونق بسیاری پیدا کرده است. در طراحی سایت صرافی هدف اصلی طراح ایجاد موقعیتی برای تبدیل ارز و فرایند مبادلات ارزی است و درکنار آن طراح می تواند با ارایه انواع مقالات علمی و آموزشی در زمینه انواع ارز, مبادلات, نوسان بازار و …. علاوه بر کمک به کاربران جهت افزایش اطلاعات آنها در این زمینه موجب افزایش بهینه سازی سایت نیز بشود. صرافان با طراحی یک سایت صرافی می توانند میزان تبادلات ارز در مجموعه خود را از حالت روزانه به شکل شبانه روزی در آورند تا کاربر در هر جای دنیا که هست بدون نیاز به تماس و یا در نظر گرفتن زمان اخلاف ساعت بین کشورها به صورت آنلاین تبادلات ارزی خود را بدون هیچ دغدغه ای انجام دهد.

طراحی سایت صرافی چه فایده ای برای من دارد؟

شاید بسیاری از شما از خود بپرسید که طراحی یک سایت صرافی چه کاربردهایی می تواند برای من داشته باشد. دراین خصوص باید بگوییم که شما با طراحی سایت صرافی می توانید انواع نقل و انتقالات و خرید و فروش ارز را به راحتی در سایت خود انجام دهید. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت صرافی شما می توانید قیمت انواع ارز, سکه, طلا و …. را به صورت روزانه و لحظه ای در قالب جدول به کاربران خود ارایه دهید و به این طریق بازدید کنندگان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. در سایت صرافی شما با راه اندازی بخش خرید و فروش اینترنتی می توانید انواع سکه و طلا و…. را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. انجام انواع عملیات مربوط به حواله های ارزی نیز از دیگر کاربردهایی است که در طراحی سایت صرافی می توان به آن اشاره کرد.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت فروشگاهی یکی ار قسمتهایی که می تواند بیش از همه در این نوع سایت جلب توجه کند بخش اسلاید تصاویر است. در طراحی سایت فروشگاهی منظور از اسلاید تصاویر نمایش بخشی از کالاها و یا  خدمات فروشگاه است که به صورت تصویر بزرگ در صفحه اول سایت فروشگاهی به چشم می خورد. وجود اسلاید در طراحی سایت به خصوص طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های ضروری و لاینفک می باشد. چرا که اسلاید های ابتدای سایت می تواند نقش بی نظیری در تمایل کاربر برای ماندن و یا ترک کردن سایت داشته باشد.

در طراحی سایت فروشگاهی چه تصاویری برای اسلاید انتخاب کنبم

اگر شما جزو افرادی هستید که مثل بسیاری از مدیران سایت ها به این نتیجه رسیده اید که در صفحه اول سایت فروشگاهی شما از اسلاید استفاده شود باید بگوییم که اسلاید اولین تصویری است که از سایت شما برای کاربر به نمایش گذاشته می شود بنابراین باید از تصاویر تاثیر گذار و حرفه ای در این بخش استفاده کرد. سعی کنید تصاویر انتخابی شما برای اسلاید در بردارنده اهداف فروشگاه و مرتبط با محصولات شما سایت فروشگاهی شما باشد. در طراحی سایت فروشگاهی هیچگاه از شعار به جای تصاویر اسلاید استفاده نکنید و سعی کنید که تصاویر انتخابی دارای پویایی بوده و از رنگ های جذاب در آن استفاده شود.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر رنگ ها بر روی اسلاید تصاویر

در طراحی سایت فروشگاهی رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر ویژه ای بر روی کاربران می گذارند. در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که ترکیب رنگ های مورد استفاده در آن حس پویایی و زندگی را به کاربر القا کند. در این بخش ترکیب مناسبی از رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر می تواند جلوه ای ویژه به سایت شما بدهد. در انتخاب تصاویر سعی کنید تا جایی که برای شما مقدور است از تصاویر حاوی رنگ های خنثی و تیره در اسلاید تصاویر استفاده نکنید چرا که می تواند در تصمیم کاربر برای ماندن در سایت شما تاثیر منفی ایجاد کند.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت فروشگاهی بخش اطلاعات محصول از جمله قسمت هایی است که می تواند در فرایند تصمیم کاربر جهت خرید تاثیر ویژه ای داشته باشد و در طراحی سایت سعی کنید اطلاعات کالا به طور کامل ذکر شود. اگر اطلاعات کالا در طراحی سایت فروشگاهی کامل نباشد در ذهن کاربر ممکن است سوالاتی را ایجاد کند که همین سوالات ایجاد شده در ذهن کاربر می تواند تصمیم او برای خرید را به تاخیر بیندازد. در طراحی سایت فروشگاهی باید نوع ارایه کالای شما به کاربر به گونه ای باشد که هیچ سوالی در ذهن خریدار ایجاد نکند و جواب تمام سوالات خود را در همان صفحه مشخصات کالا دریافت کند.

در طراحی سایت فروشگاهی چه مشخصاتی را برای کالای خود ذکر کنم

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین ویژگی های کالا نام کالا و کد کالا است که باید به طور کامل ودقیق در این بخش ذکر شود. یکی دیگر از ویژگی های کالا رنگ بندی کالا است. در طراحی سایت فروشگاهی اگر کالای شما از رنگبندی خاصی برخوردار بود بهتر است تصویر انواع رنگ های مختلف کالا را که در انبار شما موجود می باشد را برای کاربر نمایش دهید تا بتواند انتخاب دقیقتری داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کالای ذکر شده در طراحی سایت فروشگاهی قیمت کالا می باشد که به طور دقیق باید ذکر شود. علاوه بر این وزن و حجم کالا نیز از دیگر مشخصاتی است که در نمایش ویژگی های محصول باید حتما ارایه داد تا کاربر بتواند به صورت ذهنی تصوری از نوع کالا را داشته باشد. علاوه بر این لازم است که برای برخی از کالا اندازه دقیقی از ابعاد کالا هم ذکر شود. به طور مثال برای خرید یک میز و یا یک گوشی به طور یقین ابعاد آن برای خریدار اهمیت ویژه ای دارد و باید حتما در ویژگی های محصول این مورد به طور دقیق ذکر شود.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت حرفه ای شاید کلمه ضریب بازگشت یا Bounce Rate را زیاد شنیده باشید. در این بخش می خواهیم تعریف دقیقی از ضریب باز گشت را برای شما ارایه دهیم.

منظور از ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

منظور از ضریب بازگشت و یا همان Bounce Rate در طراحی سایت حرفه ای محاسبه درصد کاربرانی است که وارد سایت می شوند و در نهایت بدون مشاهده هیچ نوع صفحه ای سایت شما را ترک می کنند. در طراحی سایت حرفه ای ضریب بازگشت بر اساس زمان ورود و خروج هر کاربر به سایت شما محاسبه می شود. که در صورت کوتاه بودن این زمان و تکرار آن در طول زمان این امر از طرف موتورهای جستجو یک امتیاز منفی محسوب شده و موجب کاهش سئو سایت شما می شود.

اهمیت اطلاع از ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

زمانی که شما از ورود کاربران و خروج سریع آنها از سایت خود اطلاع پیدا کنید به راحتی می توانید با بررسی دقیق تر گزارشات حاصل از ضریب بازگشت و همچنین بررسی زمان و میزان ورود و خروج کاربران مشکلات اساسی سایت خود را شناسایی کنید و متوجه شوید که کاربران با چه قسمتی از محیط سایت شما نمی توانند ارتباط موثری برقرار کنند و در نتیجه تصمیم بر خروج از سایت می گیرند.

راه کارهایی برای کاهش ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای

برای کاهش ضریب بازگشت سایت مهمترین و تاثیر گذارترین موارد سایت خود را  باید در نظر گرفته و آنها را بهبود ببخشید. محتوای سایت یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر روی کاربر است که عدم رعایت استاندارد ها در آن می تواند موجب خستگی کاربر و افزایش ضریب بازگشت سایت شود. در طراحی سایت حرفه ای محتوای سایت باید کوتاه و جذاب و مطابق با نیازهای کاربر باشد. گرافیک سایت نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی ماندن کاربر در سایت شما است. گرافیک های جذاب و استفاده از رنگ های زیبا و متناسب تاثیر زیادی بر روی ماندن کاربر در سایت شما دارد. به روز رسانی مطالب سایت و سرعت بارگذاری سایت نیز از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار بر روی ماندن کاربران در سایت شما می باشد.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

به طور یقین شما بعد از طراحی سایت فروشگاهی به دنبال راه کارهایی جهت افزایش بازدیدکننده از سایت خود خواهید بود. یکی از راه کارهای افزایش بازدید کننده در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از URL بهینه سازی شده است. شاید با خود بپرسید بهینه سازی URL چه تاثیری می تواند بر روی بالابردن مشتریان سایت فروشگاهی ما داشته باشد که در ادامه به توضیح تاثیر URL بر روی بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر URL بر روی مشتریان

در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید URL مورد استفاده شما تا حد ممکن کوتاه و خوانا باشد. زمانی که شما از URL طولانی استفاده می کنید بسیاری از مشتریان شما ممکن است هنگام کپی کردن آدرس URL شما با مشکل مواجه شوند یا بخشی از URL برای جستجو از قلم بیفتد که دراین حالت با کوچکترین تغییر در آدرس URL مشتری شما را به سایت فروشگاهیتان نخواهد رساند.

نوع کلمات مورد استفاده در آدرس URL سایت در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر زیادی بر روی تمایل مشتریان جهت ورود به سایت شما را خواهد داشت. در طراحی سایت فروشگاهی کلمات مورد استفاده در URL سایت باید به گونه ای باشد که مشتری با دیدن آدرس URL پی به نوع فروش و خدمات سایت مورد نظر ببرد. کلمات مورد استفاده در این بخش باید خوانا بوده تا بتواند تاثیر مثبتی بر روی مشتری جهت ورود به سایت فروشگاهی شما ایجاد کند

در طراحی سایت فروشگاهی برای اینکه مشتریان بتوانند به راحتی آدرس URL شما را بکار ببرند سعی کنید هیچگاه از علایم نامفهوم در آدرس URL خود استفاده نکنید. علایم تاثیر منفی بر روی جلب اعتماد مشتریان شما خواهند گذاشت. علاوه بر این در طراحی سایت  برای گذاشتن فاصله بین کلمات از علامت dashes استفاده کنید. در صورت استفاده از underline به جای dashes در آدرس URL گوگل این مورد را در الگوریتم های خود بررسی کرده و امتیاز منفی برای سئو سایت شما محسوب می شود.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مشاوره املاک امروزه به یکی از راه های جدید در افزایش درآمد زایی برای بسیاری از بنگاه داران تبدیل شده است. صاحبان بنگاه های معاملات ملکی با استفاده از طراحی سایت مشاوره املاک می توانند به صورت مجازی کلیه املاکی که در آرشیو مجموعه ی آنها موجود است را در معرض دید عموم قرار دهند تا اگر کاربر تمایل به خرید, فروش و یا رهن و اجاره ی ملکی را دارد بدون صرف وقت و هزینه در کمترین زمان بتواند مشخصات ملک را به طور کامل رصد کند و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک

یکی از بزرگترین مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک جستجوی آسان ملک در محله یا شهر مورد نظر می باشد. متقاضیانی که در حال جستجوی ملک هستند با استفاده از سایت مشاوره املاک به راحتی و بدون نیاز به رفت و آمد درون شهری یا برون شهری می توانند به جستجوی ملک مورد نظر خود پردازند. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت مشاوره املاک کاربر می تواند به راحتی  میان ملک های مورد نظر خود مقایسه انجام دهد.

امکاناتی که در طراحی سایت مشاوره املاک باید در نظرر گرفت

برای اینکه در طراحی سایت مشاوره املاک بتوانید یک سایت موفق با ترافیک بالا داشته باشید باید طراحی سایت بدون هیچ گونه پیچیدگی برای کاربر انجام شود برای این منظور باید دقت کنید که دسته بندی خدمات به صورت درست و حرفه ای صورت گیرد تا کاربر برای پیدا کردن نوع خدمات دچار سردرگمی نشود. علاوه بر این در طراحی یک سایت مشاوره املاک شما نیاز به یک بخش جستجوی پیشرفته دارید که بتواند املاک را برحسب پارامتر های مختلف مثل قیمت, متراژ و …. جستجو کند.

ایجاد بخش مقالات نیز در طراحی سایت مشاوره املاک علاوه بر اینکه می تواند اطلاعات مفیدی در خصوص املاک, اسناد و مسایل حقوقی در اختیار کاربران بگذارد موجب بالا رفتن سئو سایت نیز می شود.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰


طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی امروزه تبدیل به یکی از راه های کسب درآمد برای بسیاری از افراد شده است. شما نیز اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی به صورتی متفاوت می باشید طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی ایده ی بدی نیست. با رشد جمعیت و افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی تقاضا برای کار بسیار زیاد شده است. از طرفی بسیاری از سازمان ها نیز برای پذیرش نیرو به دنبال سایت های معتبری در این زمینه هستند تا جذب نیروی خود را از طریق سایت های کاریابی انجام دهند. در همین راستا ایده های نو برای طراحی سایت حرفه ای به منظور کاریابی می تواند علاوه بر گشایش در مشکل بسیاری از کاربرانی که در جستجوی کار و یا به دنبال کارمند مناسب هستند منبعی برای درآمد نیز باشد.

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی به چه قسمت هایی نیاز دارد؟

اگر شما تصمیم گرفته اید طراحی سایت کاریابی انجام دهید مهمترین بخش هایی که در سایت خود نیاز دارید عبارتند از بخش ثبت نام و تبت رزومه در سایت  که در این قسمت افراد جویای کار می توانند رزومه خود را ثبت کنند. بخش پرداخت آنلاین که حق عضویت در سایت را کاربر از این طریق پرداخت می کند. بخش ارسال ایمیل که در این بخش استخدامی ها ی روز به ایمیل کاربران ارسال می شود. بخشی برای سازمانها و شرکت ها که در آن شرایط مورد نظر خود را جهت استخدام نیرو وارد کنند.

طراحی سایت حرفه ای و معرفی برخی از سایت های کاریابی

در حال حاضر برخی از سایت های کاریابی تقریبا توانسته اند در بین مردم جایگاهی برای خود باز کنند. سایت Smashing Magazine و   Probloggerاز جمله سایت های معروف در این زمینه می باشند که می توانید با سر زدن به این سایت ها با فضای طراحی آنها آشنا شوید.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰


امروزه طراحی سایت تبلیغاتی به یکی از رایجترین نوع طراحی سایت تبدیل شده است. در طراحی سایت تبلیغاتی طراح سعی می کند که با بهره گیری از ایده های نوین و خلاقانه  تبلیغات مجموعه های مختلف را از طریق طراحی سایت انجام دهد. در طراحی  یک سایت تبلیغاتی اگر سایت شما از نظر سئو و میزان بازدید دارای رتبه بالایی باشد به طور حتم تقاضا برای تبلیغات نیز در سایت شما بیشتر خواهد بود. در طراحی سایت تبلیغاتی برای اینکه سایت شما جزو پربیننده ترین سایت ها باشد باید یکسری بخش هایی را در آن طراحی کنید تا بتواند کاربر را شیفته سایت شما کند.

امکاناتی که باید در طراحی سایت تبلیغاتی در نظر گرفت

زمانی که شما اقدام به طراحی یک سایت تبلیغاتی می کنید باید حتما ایجاد بخشی با عنوان نیازمندی ها را در نظر بگیرید. وجود این بخش که در واقع هدف اصلی سایت شما را دنیال می کتد می تواند کمک زیادی به جذب کاربران در طراحی سایت تبلیغاتی بکند. در طراحی یک  سایت تبلیغاتی حتما دسته بندی مطالب را در اولویت کاری خود قرار دهید. دسته بندی مطالب به کاربر کمک می کند تا راحت تر مطالب مورد نیاز خود را در سایت شما پیدا کند.

علاوه بر این در طراحی سایت تبلیغاتی باید برای مدیریت سایت دسترسی کامل و پیشرفته ای را قرار داد تا مدیریت سایت بتواند به راحتی تمامی امور سایت را زیر نظر داشته باشد. در طراحی یک سایت تبلیغاتی دقت کنید که کلیه مراحل طراحی مطابق با استاندارد های سئو صورت گیرد.

در طراحی یک سایت تبلیغاتی زمانی می توانیم به موفقیت دست یابیم که بتوانیم از نظر سئو سایت خود را در وظعیت مطلوبی قرار دهیم. یکی دیگر از بخش هایی که در طراحی سایت فروشگاهی می تواند موجب جذب کاربران به سایت شما شود بخش اخبار روز می باشد. وجود این بخش در طراحی سایت تبلیغاتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در بالابردن سئو سایت داشته باشد.

  • hiwebex hiwebex