سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت فروشگاهی چون خرید به صورت مجازی صورت می گیرد باید دقت کرد که تا جایی که می توانیم صفحه خرید محصول ما به طور کامل طراحی شده باشد تا کاربر در استفاده از این صفحه دچار سردرگمی نشود. کامل بودن اطلاعات و امکانت صفحه خرید کمک زیادی به خرید مجدد کاربر از فروشگاه شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی شما به یک طراحی حرفه ای و کامل می توانید به راحتی مشتریانی دایمی را برای خود ایجاد کنید تا برای همیشه برای شما وفادار باقی بمانند. البته دقت کنید که در صفحه اطلاعات محصول بخش های لازم به صورت کاملا واضح و با دسترسی اسان برای کاربر طراحی شود چرا که هرچقدر هم که صفحات شما کامل باشد وجود پیچیدگی درسایت باعث عدم مراجعه مجدد کاربران شما خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی و بخش های صفحه خرید

هنگام طراحی سایت فروشگاهی در صفحه خرید محصول دقت کنید که بخش اطلاعات محصول به طور کامل و مشخص ذکر شده باشد. در طراحی سایت این را در نظر بگیرید که کاربر شما قرار است محصولی را خریداری کند که فقط یک تصویر از آن را می بیند و مشخصات آن شامل وزن, ارتفاع, حجم و… را خود باید باتوجه به اطلاعات داده شده تصور کند بنابراین بهتر است این اطلاعات دقیق و کامل باشند. البته قیمت کالا و دسته بندی محصول نیز جزو اطلاعات محصول محسوب می شود. دسته بندی ها اگر با دقت و حرفه ای صورت گرفته باشد می تواند تاثیر ویژه ای بر روی عدم سردرگمی کاربر بگذارد. بخش اضافه کردن به سبد خرید از دیگر قسمتهایی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید حتما در نظر گرفته شود.

از دیگر اطلاعاتی که در صفحه خرید بهتر است به آن اشاره شود توضیحاتی مختصر در خصوص معرفی محصول و معرفی ویژگی های آن محصول می باشد. بهتر است این توصیحات به صورت عمومی و جذاب نگارش شوند. ارایه توضیحات کاملا اختصاصی در یک محصول ممکن است برای خیلی از افراد عمومی قابل درک نباشد. ارایه کالاهای مرتبط با این کالا نیز از دیگر امکاناتی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد ارایه این بخش انتخاب گسترده تری را به کاربر می دهد.

  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی