سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

ضرورت طراحی سایت معماری به دلیل گسترش علم و تکنولوژی در این عرصه روز به روز احساس می شود. سایت معماری باید زیبایی خاص خود را دارا باشد چرا که معماری نماد مناسبی برای مطالعه­ ی فرهنگ یک جامعه محسوب می­شود و در واقع می­توان گفت که معماری یک هنر اجتماعی است بنابراین طراحی سایت معماری خود نیز یک هنر تلقی می­شود و طراحان این سایت باید هوش هنری و علمی بالایی را دارا باشند. لذا طراحی سایت معماری از حساسیت بیشتری نسبت به سایر طراحی ها برخوردار است. در ادامه به چندین موارد که رعایتشان در طراحی سایت معماری از ملزومات محسوب می­شود اشاره می­نماییم.

دلایل و قابلیت طراحی سایت معماری

  • معرفی سبک های معماری: معماری از ناحیه هنر دارای سبک های مختلفی میباشد این قسمت شامل توضیح سبک معماری ایرانی و سبک معماری خارجی و جهانی است و هم چنین قرار دادن تصاویر زیبا و با کیفیت از معماری نواحی مختلف می­تواند به معرفی بهتر و ملموس تر هنر معماری کمک بسزایی نماید. بهتر است در طراحی سایت معماری قسمتی مجزا برای این موضوع تعریف شود.
  • طراحی داخلی: این بخش از طراحی سایت معماری بسیار گسترده و وسیع می باشد به دلیل اینکه طراحی داخلی شامل منازل، رستوران و کافی شاپ، موزه ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری و بسیاری موارد دیگر است که طراحی هر کدام از این مکان ها شیوه و اصول خاص خود را دارد و پیشنهاد ما به شما در این رابطه این است که تصاویری با وضوح بالا از طراحی مربوط به هر بخش به صورت اسلایدی و مرتب در طراحی سایت شما قرار داده شود که برای ببیننده جذاب به نظر برسد و مخاطب جذب سایت شما شود.
  • نرم افزارهای معماری: علم معماری نیز نرم افزارهای تخصصی و عمومی زیادی دارد که هر معمار با استفاده از این نرم افزارها می­تواند هنر خود را بهتر نمایان کند. در این بخش با قرار دادن سورس نرم افزار و امکان دانلود راحت و همچنین یک پکیج شامل اطلاعات و آشنایی مقدماتی با اینگونه نرم افزارها می­تواند کمک شایانی به دنیای معماری در ایران کند.
  • خدمات اطلاعاتی کتابخانه: این بخش در طراحی سایت معماری به چند آرشیو تقسیم بندی می­شود به عنوان مثال آرشیو مقالات و نشریات، آرشیو پایان نامه و پروژه و آرشیو کارگاه های آموزشی در زمینه معماری.

آرشیو مقالات و نشریات همانگونه که از نامش پیداست محتوی مقالات و مجلات برتر در زمینه معماری در سطح جهان است که با این کار معماران محترم می­توانند به راحتی از تجربیات همکاران خود در سراسر جهان استفاده کنند.

در آرشیو پایان نامه و پروژه شما باید نمونه ایی از کارهایی که انجام داده اید را در اختیار مخاطب قرار دهید تا اعتماد کافی به سایت شما را کسب کند.

آرشیو ارائه ی کارگاه های آموزشی در زمینه معماری نیز یکی از راه های کمک به معماران تازه کار است. در این کارگاه ها تعاریف و آموزش کلی راجب هنر و علم معماری تدریس می­شود و می­توان از علم اساتید برتر دانشگاه ها و موسسات استفاده کرد. اعلام زمان و مکان برگزاری این کارگاه ها در سایت باید به روز باشد تا مخاطب از طریق سایت شما به موقع مطلع شود. بدین منظور میتوان قسمتی مجزا با این عنوان در طراحی سایت شما لحاظ شود.

طراحی سایت معماری تنها یک علم نیست چرا که همانگونه از اسم معماری پیداست، فقط علم نمی تواند در این زمینه کافی باشد. طراح محترم باید هنر لازم  در طراحی را به کار گیرد تا سایت معماری به زیباترین شکل ممکن طراحی شود و نظر مخاطب را به سایت جذب کند. شرکت طراحی های وبکس با داشتن توانایی های لازم اطمینان کافی به شما در طراحی سایت معماری می­­دهد.

 

متن قبل:بلاگ در طراحی سایت معماری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۷/۰۱/۲۸
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی