سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

۲۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تبلیغات سایت معماری

تبلیغات برای افزایش بهره وری سایت ها از جمله طراحی سایت معماری را نمی توان تنها به عنوان یک هزینه تلقی کرد، بلکه تبلیغات سایت یا در کل تبلیغات تولیدات و محصولات یک کمپانی و آثار یک طراح را می توان به عنوان سرمایه گذاری برای آینده کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفت. در این مقاله قصد داریم با تعدادی از راه های تبلیغات در طراحی سایت معماری آشنا شویم.

تبلیغات سایت معماری

امروزه تبلیغات یکی از روش های بسیار مهم و ضروری در افزایش بازدید کنندگان از سایت می باشد. افزایش مخاطبین از مواردی است که بعد از طراحی سایت معماری، با هزینه ای مقرون به صرفه و با سرعتی بالا سبب افزایش مشتریان جدید خواهد شد که این امر یک قدم موفقیت آمیز برای طراحی سایت معماری خواهد بود. به منظور نحوه برنامه ریزی، اجرا و مدیریت بر تبلیغات سایت معماری باید نکاتی را در نظر گرفت:

  • هدف قرار دادن مخاطب و مشتری خاص
  • پر رنگ کردن مزایای سایت
  • انتخاب مکان مناسب برای تبلیغ
  • تنوع در تبلیغات
  • به کارگیری مشاوران فنی جهت ارتقای کیفی خدمات سایت
  • نظارت بر تبلیغات
  • استفاده از لوگو و تصویر مناسب در تبلیغات

در جهان امروزی، افزایش فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده تا بتوان به منظور افزایش جذابیت سایت معماری و جذب مخاطبان این سایت از تمام نقاط جهان روش های تبلیغاتی مختلفی وجود داشته باشد که در ادامه نمونه ای از این روش ها ذکر خواهند شد:

  1. ارسال ایمیل
  2. ارسال اس ام اس تبلیغاتی
  3. تبلیغات در سایت های پربازدید
  4. ایجاد لینک از سایت های دیگر
  5. تبلیغات محیطی در سطح شهر
  6. تبلیغات در نشریه ها و مجلات
  7. تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  8. نوشتن مقاله
  9. تبلیغات در موتورهای جستجو
  10. تبلیغات ویدئویی
  11. بازاریابی

از میان 12 مورد ذکر شده برای تبلیغ سایت معماری، تبلیغات اینترنتی به دلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن در سرتاسر جهان به دلیل رشد ابزارهای اطلاع رسانی اینترنتی جایگاه ویژه ای دارند و بیشتر به کار گرفته می شوند.

بنابراین می توان گفت که به منظور رسیدن به اهداف سایت معماری از جمله افزایش ترافیک وب سایت، ورود بازارهای جدید، بهبود نام تجاری سایت معماری، حفظ مشتریان، افزایش فروش و اهداف دیگر، تبلیغات مناسب ترین و موثرترین راه می باشد که در جامعه کنونی می توان به راحتی به این اهداف نایل شد.

داشتن یک سایت پربازدید نیازمند به کارگیری روش های صحیح و مناسب در تبلیغات سایت برای جذب مخاطب بیشتر می باشد که شرکت های وبکس با طراحی سایت معماری و تبلیغات مناسب در روند توسعه طراحی سایت معماری بهترین گزینه می باشد.

متن قبل:ویژگی های ویدیو بک گراند در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

بلاگ در طراحی سایت معماری ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. چرا که هنر معماری با سایر هنرها تفاوت ویژه ایی دارد و طراح محترم باید با یک طراحی سایت معماری فوق العاده ارتباط میان معماران و هم چنین افراد علاقه مند به معماری با دنیای بسیار زیبای هنر و علم معماری برقرار سازد و این امر مستلزم ایجاد یک بلاگ مناسب در طراحی سایت معماری می باشد. ما وظیفه خود میدانیم که در اینجا به نکاتی مهم در رابطه با طراحی سایت معماری بپردازیم.

ویژگی های بلاگ در طراحی سایت معماری

  • نشر مطالب علمی: در طراحی سایت معماری لازم است که جنبه علمی نیز حفظ شود چرا که معماری فقط یک هنر نیست با علم به هنر معماری می توان آثار بی نظیری همچون اثرات معماری ایرانی در سرتاسر کشور عزیزمان، ایجاد کرد. با انتشار مطالب علمی مفید و مختصر در زمینه معماری برای مخاطب سایت از نظر صرف زمان برای پیدا کردن یک مطلب مفید نیز صرفه جویی می شود.
  • بروزرسانی مرتب: بلاگ در طراحی سایت معماری نقش بسیار مهمی در امر سئو و بازاریابی اجرا میکند. بروز رسانی بلاگ باید به گونه ای مرتب و پیوسته باشد. درواقع این نشر مطلب و بروزرسانی بلاگ به صورت منظم می باشد که باعث جذب مخاطب و در نهایت ایجاد اطمینان در کاربر می شود.
  • قالب مناسب: بلاگ در طراحی سایت معماری باید دارای قالبی مناسب باشد. از مهمترین این ویژگی ها استفاده از یک تم مناسب و درخور کسب و کار، سرعت بالا و مقاله محور بودن آن است. منظور از مقاله محور بودن درواقع استفاده از جنبه های بصری کمتر و به جای آن استفاده از مطالب و مقالات مفید و علمی می باشد.
  • استفاده از سیستم مدیریت محتوای مناسب: اگر سایت شما از CMS اختصاصی بهره می برد، بهتر است برای بلاگ خود در طراحی سایت شما از وردپرس استفاده شود. دلیل این انتخاب انعطاف پذیری وردپرس در این زمینه می باشد. این یعنی برای بلاگ در طراحی سایت معماری بهتر است از وردپرس استفاده شود. همچنین با این کار ابزارها و افزونه های زیادی در اختیار صاحب وبسایت قرار میگیرد که میتواند در امر موفقیت بلاگ بسیار تاثیر گذار باشد.

جهت رسیدن به این هدف والا، طراحی سایت معماری باید با حساسیت خاصی انجام شود چرا که معماری علم روی کاغذ نیست معماری در واقع هنر و علمی است که کاملا بصری و در معرض دید عموم می باشد و هدف معماری لذت بردن از دیدن آثار معماری می باشد، که در این زمینه تاثیرگذاری طراحی سایت معماری بی نظیر را نباید نادیده گرفت. شرکت طراحی های وبکس با اشراف کامل به زیبایی های نهفته در معماری، طراحی سایت معماری شیک و پسندیده ایی را برای شما تضمین می کند.

متن قبل:تبلیغات سایت معماری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

ضرورت طراحی سایت معماری به دلیل گسترش علم و تکنولوژی در این عرصه روز به روز احساس می شود. سایت معماری باید زیبایی خاص خود را دارا باشد چرا که معماری نماد مناسبی برای مطالعه­ ی فرهنگ یک جامعه محسوب می­شود و در واقع می­توان گفت که معماری یک هنر اجتماعی است بنابراین طراحی سایت معماری خود نیز یک هنر تلقی می­شود و طراحان این سایت باید هوش هنری و علمی بالایی را دارا باشند. لذا طراحی سایت معماری از حساسیت بیشتری نسبت به سایر طراحی ها برخوردار است. در ادامه به چندین موارد که رعایتشان در طراحی سایت معماری از ملزومات محسوب می­شود اشاره می­نماییم.

دلایل و قابلیت طراحی سایت معماری

  • معرفی سبک های معماری: معماری از ناحیه هنر دارای سبک های مختلفی میباشد این قسمت شامل توضیح سبک معماری ایرانی و سبک معماری خارجی و جهانی است و هم چنین قرار دادن تصاویر زیبا و با کیفیت از معماری نواحی مختلف می­تواند به معرفی بهتر و ملموس تر هنر معماری کمک بسزایی نماید. بهتر است در طراحی سایت معماری قسمتی مجزا برای این موضوع تعریف شود.
  • طراحی داخلی: این بخش از طراحی سایت معماری بسیار گسترده و وسیع می باشد به دلیل اینکه طراحی داخلی شامل منازل، رستوران و کافی شاپ، موزه ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری و بسیاری موارد دیگر است که طراحی هر کدام از این مکان ها شیوه و اصول خاص خود را دارد و پیشنهاد ما به شما در این رابطه این است که تصاویری با وضوح بالا از طراحی مربوط به هر بخش به صورت اسلایدی و مرتب در طراحی سایت شما قرار داده شود که برای ببیننده جذاب به نظر برسد و مخاطب جذب سایت شما شود.
  • نرم افزارهای معماری: علم معماری نیز نرم افزارهای تخصصی و عمومی زیادی دارد که هر معمار با استفاده از این نرم افزارها می­تواند هنر خود را بهتر نمایان کند. در این بخش با قرار دادن سورس نرم افزار و امکان دانلود راحت و همچنین یک پکیج شامل اطلاعات و آشنایی مقدماتی با اینگونه نرم افزارها می­تواند کمک شایانی به دنیای معماری در ایران کند.
  • خدمات اطلاعاتی کتابخانه: این بخش در طراحی سایت معماری به چند آرشیو تقسیم بندی می­شود به عنوان مثال آرشیو مقالات و نشریات، آرشیو پایان نامه و پروژه و آرشیو کارگاه های آموزشی در زمینه معماری.

آرشیو مقالات و نشریات همانگونه که از نامش پیداست محتوی مقالات و مجلات برتر در زمینه معماری در سطح جهان است که با این کار معماران محترم می­توانند به راحتی از تجربیات همکاران خود در سراسر جهان استفاده کنند.

در آرشیو پایان نامه و پروژه شما باید نمونه ایی از کارهایی که انجام داده اید را در اختیار مخاطب قرار دهید تا اعتماد کافی به سایت شما را کسب کند.

آرشیو ارائه ی کارگاه های آموزشی در زمینه معماری نیز یکی از راه های کمک به معماران تازه کار است. در این کارگاه ها تعاریف و آموزش کلی راجب هنر و علم معماری تدریس می­شود و می­توان از علم اساتید برتر دانشگاه ها و موسسات استفاده کرد. اعلام زمان و مکان برگزاری این کارگاه ها در سایت باید به روز باشد تا مخاطب از طریق سایت شما به موقع مطلع شود. بدین منظور میتوان قسمتی مجزا با این عنوان در طراحی سایت شما لحاظ شود.

طراحی سایت معماری تنها یک علم نیست چرا که همانگونه از اسم معماری پیداست، فقط علم نمی تواند در این زمینه کافی باشد. طراح محترم باید هنر لازم  در طراحی را به کار گیرد تا سایت معماری به زیباترین شکل ممکن طراحی شود و نظر مخاطب را به سایت جذب کند. شرکت طراحی های وبکس با داشتن توانایی های لازم اطمینان کافی به شما در طراحی سایت معماری می­­دهد.

 

متن قبل:بلاگ در طراحی سایت معماری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

رنگ­ بندی یک وب سایت بخش مهمی از طراحی گرافیک وب سایت است و نشان دهنده هویت آن می­باشد. بنابراین یکی از مهم ترین المان­هایی که در طراحی سایت معماری بایستی بدان توجه داشت، رنگ منسجم برای کمپانی یا شرکت موردنظر می­باشد. داشتن رنگ سازمان دهی شده به شرکت و طراحی سایت معماری اعتبار و زیبایی خاصی می بخشد. به دلیل مهم بودن این موضوع در ادامه سعی داریم بیشتر به موضوع رنگبندی در طراحی سایت معماری بپردازیم.

رنگبندی در طراحی سایت معماری

رنگ ها نه تنها در محیط طبیعی بلکه در محیط معماری یک عنصر مهم و ضروری می باشند، در دهه های گذشته مشاهدات تجربی و مطالعات علمی ثابت کرده اند که واکنش انسان در محیط پیرامون خود درصد زیادی بر اساس درک حسی از رنگ ها می باشد؛ در نتیجه می توان اذعان داشت که ترکیب رنگ ها در طراحی سایتمعماری یک عامل بسیار مهم در جذب و موفقیت سایت می باشد.

رنگ بندی طراحی سایت معماری باید بر اساس موارد زیر باشد:

  • خوانا بودن متن های نوشته شده در صفحات طراحی سایت معماری
  • انتخاب متمم رنگ های به کار رفته برای متون، تصویر پس زمینه و لینک ها
  • رعایت تطبیق رنگ ها میان آرم صفحات با رنگ بندی مطالب و تصاویر به کار گرفته شده
  • انتخاب رنگ هایی که سبب افزایش بازدیدکنندگان از طراحی سایت معماری شود.

این اصول و الزامات مبتنی بر مشخصه هایی از رنگ ها می باشد که هنگام طراحی سایت باید مد نظر داشت:

  • تاثیر گذاری رنگ ها بر روی احساسات انسان در 90 ثانیه اول مشاهده یک محیط
  • تاثیر رنگ در جهت ترغیب بازدید کننده برای سفارشات مورد نظر
  • هر رنگ به تنهایی پیام مخصوصی را به چشم مخاطب ارسال می کند. بنابراین یک سایت خوب همان پیام طراح سایت به مخاطبان سایت می باشد.

شرکت های بزرگ طراحی، رنگ و نام تجاری خود را ه صورت تصادفی انتخاب نمی کنند، این استراتژی به عنوان بخشی از طرح های بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های مختلف توانایی جذب انواع مختلف مشتریان را دارا می باشند و حتی می توانند رفتارهای مصرف کننده را نیز تغییر دهند.

کنار هم چیدن رنگ ها در طراحی سایت معماری، چیزی فراتر از چینش رنگ های مورد علاقه در کنار هم و تبدیل آنها به طرح  است. این بدان معنی است که بکارگیری رنگ ها به گونه ای که پاسخگوی نیازهای مخاطبین و مشتریان باشد، باید در دستور کار طراحی سایت معماری قرار بگیرد. بنابراین طراح سایت با آگاهی از علایق مخاطبین مشخص می کند که کدام رنگ ها در رسیدن به یک طراحی سایت خوب کمک خواهد کرد. در این زمینه شرکت های وبکس با رعایت اصول مذکور بالا در طراحی سایت معماری نمونه و استاندارد یکی از بهترین شرکت ها می باشد.

 

متن قبل:ضرورت طراحی سایت معماری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

لباس های فرم در سایت مزون لباس

طراحی سایتمهدی واحدیان

لباس های فرم در سایت مزون لباس و چگونگی معرفی و نمایش آنها از طریق طراحی سایت متعلق به مزون لباس، می تواند در ایجاد رونق در کسب و کار صاحبان مزون ها بسیار مؤثر واقع شود. لباس های فرم در سایت مزون لباس می تواند متعلق به پرسنل ارگان ها و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی بوده و می بایست متناسب با سیاست های حاکم بر آن ارگان ها و نهادها طراحی و تولید شوند. صاحبان این کسب و کار، می بایست در فرایند طراحی سایت برای مزون لباس خود، منویی را به منظور دریافت سفارش از نهادها و ارگان های مختلف اختصاص دهند تا بتوانند از این طریق بر تعداد بازدیدکنندگان از سایت مزون لباس خود و همچنین تعداد مشتریان خویش بیفزایند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی و تولید لباس های فرم در سایت مزون لباس و چگونگی نمایش و ارائه آنها از مجرای طراحی سایت می پردازیم.

تنوع لباس های فرم در سایت مزون لباس

  • لباس های اداری : از جمله لباس های فرم در سایت مزون لباس که مزون داران از مجرای طراحی سایت در معرض دید بازدیدکنندگان از سایت قرار می دهند، لباس های اداری مخصوص ادارات و سازمان های دولتی می باشد. این لباس ها عمدتا از حساسیت های ویژه ای برخوردار بوده و خیاط ها در طراحی و تولید این لباس ها و نمایش آنها از طریق طراحی سایت مزون لباس، می بایست دقت لازم را مبذول بدارند تا گشادی لباس های مزبور و همچنین قد آنها متناسب با استراتژی های حاکم بر نهادهای دولتی مربوطه بوده و پرسنل با تهیه این لباس ها، به راحتی بتوانند در محیط کاری خود ظاهر گردند.
  • لباس فرم مدارس : لباس فرم مدارس، از دیگر لباس های فرم در سایت مزون لباس می باشند که مزون داران در فرایند طراحی سایت برای مزون لباس خود، می بایست توجه ویژه ای به آن مبذول بدارند. صاحبان مزون های لباس با ارائه چنین امکانی از طریق طراحی سایت خود، می توانند خیل عظیمی از جامعه دانش آموزان کشور را جذب سایت خود نموده و بر تعداد مشتریان مزون لباس خود بیفزایند.
  • لباس مهمان داران هواپیماها : صاحبان مزون های لباس در فرایند طراحی سایت خود می بایست خدمات متنوعی برای بازدیدکنندگان از سات مزون خود در نظر گرفته و طیف وسیعی از کاربران را تبدیل به مشتریان مزون خود نمایند. از دیگر لباس های فرم در سایت مزون لباس، می توان به لباس مهمان داران هواپیما اشاره نمود. این دسته از لباس های فرم در سایت مزون لباس، عمدتا تک رنگ نبوده و در طراحی آنها، از دو رنگ تیره به عنوان رنگ غالب و رنگ روشن، به صورت نوارهای باریک به عنوان رنگ زینتی استفاده می گردد. نوارهای باریک زینتی عمدتا در سرآستین ها و سربند این لباس ها استفاده شده و همچنین می توانند در قسمت یقه این لباس ها نیز به کار گرفته شوند تا بر زیبایی هر چه بیشتر این لباس ها بیفزایند.

متن قبل:رنگ بندی در طراحی سایت تالار پذیرایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

لباس های مجلسی در سایت مزون لباس

طراحی سایتمهدی واحدیان

لباس های مجلسی در سایت مزون لباس و تخصیص منویی به این لباس ها در طراحی سایت ، امری مهم برای صاحبان مزون های لباس محسوب می گردد. مزون داران در فرایند طراحی سایت خویش و در نمایش لباس های مجلسی در سایت مزون لباس، می بایست سلیقه مشتریان را در رأس امور خود قرار داده و با دریافت سفارش از مشتریان و سعی در تولید لباس های مجلسی متناسب با سلیقه آنها، در جهت جلب نظر و رضایت مخاطبین خود گام بردارند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص لباس های مجلسی در سایت مزون لباس و چگونگی نمایش و عرضه این لباس ها از مجرای طراحی سایت مزون لباس می پردازیم.

انواع لباس های مجلسی در سایت مزون لباس

  • پیراهن های مجلسی : از جمله مواردی که صاحبان مزون های لباس در فرایند طراحی سایت خود و در خصوص لباس های مجلسی در سایت مزون لباس می بایست مد نظر قرار دهند، توجه به چگونگی طراحی و تولید لباس های مجلسی و چگونگی عرضه این لباس ها از مجرای طراحی سایت می باشد. خیاط ها به منظور تولید لباس های مجلسی، می بایست به نوع و جنس پارچه های به کار رفته در این لباس ها دقت نموده و همچنین می بایست از تزئینات زیبا برای لباس های مجلسی استفاده نمایند. در کنار آن، نمایش و ارائه توضیحات مناسب و کامل در این مورد بسیار مهم می باشد.
  • انواع کت و دامن : لباس های مجلسی در سایت مزون لباس، طیف وسیع و متنوعی از لباس ها را در بر می گیرد. یکی از انواع لباس های مجلسی که مزون دارن و خیاط ها می توانند از مجرای طراحی سایت مزون لباس در معرض دید کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت قرار دهند، کت و دامن های شیک زنانه می باشد. این گونه لباس ها به دلیل محبوبیت فراوان، نیاز به توجه خاصی به نوع نمایش آن دارند. بدین منظور استفاده از تصاویر نزدیک میتواند بسیار نقش مهمی در رضایت مشتری بازی کند.

چگونگی لباس های مجلسی در سایت مزون لباس

  • توجه به نوع مجلس : از نکات مهم در فرایند تولید لباس های مجلسی در سایت مزون لباس و سپس نمایش این لباس ها از طریق طراحی سایت ، توجه به نوع مجلسی می باشد که لباس تولید شده، در آن مجلس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نوع مجلس، تعیین کننده مدل لباس مجلسی، رنگ لباس مجلسی، میزان تزئینات لباس مجلسی و سایر مسائل مطرح در خصوص لباس مجلسی می باشد.
  • بهره جستن از مدل های محبوب در سطح جهان : صاحبان مزون های لباس در فرایند طراحی و تولید لباس های مجلسی و ارائه آن از مجرای طراحی سایت، نمی بایست به مدل های محدود موجود اکتفا نمایند، آنها می بایست به بررسی مدل های مطرح در سطح جهان نیز پرداخته و با بومی سازی این مدل ها و نمایش آنها از طریق طراحی سایت ، تنوع لباس های مجلسی در سایت مزون لباس را افزایش داده و بر تعداد مشتریان خود بیفزایند.

 

متن قبل:لباس های فرم در سایت مزون لباس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی سایتمهدی واحدیان

Groupon به عنوان دسته ای از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی، به عنوان یک مدل کسب و کار روزمره شناخته شده است. این نوع از وب سایت ها روزانه توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا مورد توجه قرار می گیرد. ایجاد چنین سایت هایی نیاز به مهارت ها و استفاده از الگوهای مشخصی دارد. بدین منظور در این متن به معرفی نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی می تواند کسب و کارها را به مسیر درست در جهت دستیابی به اهداف مشخص هدایت کند. با الهام از الگوی هر یک این وب سایت ها می توانید به پیشرفت قابل توجهی در کسب و کار دست پیدا کنید.

آشنایی با برخی از نمونه های موفق طراحی سایتتخفیف گروهی

Bargainist

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی است که امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است. این وب سایت همواره در حال بروز رسانی است. به همین دلیل همیشه در رتبه بندی بالایی در نتایج موتورهای جستجوگر قرار می گیرد. مبادلات و محصولات زیادی را می توانید در دسته بندی های مشخص پیدا کنید.

 

woot

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی است که چند سال پیش توسط آمازون خریداری شد و طیف وسیعی از معاملات را در آن گسترش داد.در این وب سایت روزانه معاملات حراج فوق العاده ای به نمایش گذاشته می شود و کاربران این فرصت را دارند که در مورد چگونگی انجام معاملات نظرات خود را اعلام کنند. در صورتی که بخواهید در نظرات مربوط به هر معامله شرکت کنید، لزومی به ثبت نام وجود ندارد، تنها می توانید از شناسه آمازون برای ورود به سیستم استفاده کنید.

 

 

 

Dealsews.com

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی جامع است و شامل چندین سایت ادغام شده است. این وب سایت بیشتر بر روی کالاهای الکترونیکی و پوشاک تمرکز دارد و دارای عملکرد جستجوی پیشرفته است. با این خصوصیات برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا سریع و به راحتی به آنچه می خواهند دست پیدا کنند. لوازم الکترونیکی شامل رایانه، تلوزیون، بازی های خانگی، سیستم های GPS و بسیاری موارد دیگر است.

 

 

 

offers

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی است که در آن اقلام بسیاری برای خرده فروشی ارائه می شود. این وب سایت به طور روزانه بروزرسانی می شود. کاربران در این فروشگاه آنلاین می توانند کالاها را بر اساس برندهای متفاوت در دسته های جداگانه جستجو کنند. همچنین، پرداخت هزینه های خریدکالاها با استفاده از کد کوپن و تخفیف های فصلی قابل انجام است.

 

 

 

goodzer

با این اپلیکیشن می توانید تماس های محلی برای کسب و کارتان دریافت کنید. تماس های تلفنی برای کسانی که در جستجوی خدمات شما هستند، انجام خواهد شد.

 

 

متن قبل:لباس های مجلسی در سایت مزون لباس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

از زمانی که Groupon در سال 2008 با ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی توجه کاربران را به خود جلب کرد، راه اندازی وب سایت و طراحی سایت تخفیف گروهی برای کارآفرینان به چالشی بزرگ تبدیل شده است. امروزه صدها سیستم عامل و پلتفرم در بازار آنلاین با هدف تخفیف گروهی کالاها و خدمات ایجاد شده است. برای آنکه با کارکرد ها و ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی آشنا شوید، در این متن به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی

  • پیشنهادات ویژه محصولات

این نوع از وب سایت برای انجام معاملات روزانه و فروشگاه چند رسانه ای بسیار مناسب است. با این ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی، شرکت ها می توانند کالاهای خود را به فروش برسانند و موجودی آنلاین را مدیریت کنند. همچنین، این امکان فراهم می شود که اعلان قیمت های ویژه بر اساس تنظیمات کاربران در اختیار آنها قرار گیرد. به طور همزمان، رتبه بندی کالاها نمایش داده شده و نظرات کاربران دیگر را مشاهده کنند. ممکن است برخی کالاها تنها در فروشگاه عرضه شوند و برخی دیگر به صورت آنلاین به مشتریان پیشنهاد شوند. امکان ذخیره کوپن و اشتراک گذاری با دیگران وجود خواهد داشت.

 

  • مدیریت آسان فروشگاه

بازاریابان باید داشبوردی گسترده داشته باشند تا بتوانند فروشگاه خود را به صورت یکپارچه با ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی از جمله مدیریت موجودی محصول، تاریخ انجام معاملات، گزارش پیشرفت و موارد دیگر را مدیریت کنند. ادغام با صفحه کسب و کار فیس بوک و ویدئوهای آموزشی از دیگر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی است.

 

  • تجربه کاربری غنی

طراحی سازگار با دستگاه های مختلف این امکان را فراهم می سازد که مشتریان به راحتی بتوانند به محتوای سایت دسترسی داشته باشند. با این طرح بندی، زمینه لازم برای فعالیت کاربران از جمله فروشندگان، مشتریان و همچنین مدیران فراهم می شود.

 

  • راه حلی کامل برای کسب و کار

با این ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی نیازی به تکیه بر بروزرسانی وب سایت معاملات به طور روزانه وجود ندارد. سیستم مدیریت محتوا به شما این امکان را می دهد که بروزرسانی کلی در وب سایت در هر زمان که بخواهید امکان پذیر باشد. علاوه بر این، ماژول هایی برای اجرا و مدیریت برنامه های وابسته و مرتبط فراهم می سازد تا بتوانید کسب و کارتان را در مراحل اولیه با شکوفایی همراه سازید.

 

  • امکان ارائه محصولات متنوع بدون واسطه

ارائه طیف گسترده ای از محصولات از بسته های مسافرتی تا مبلمان منزل از ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی است که می توانید در این نوع از وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل از آنها بهره مند شوید. جستجوی پیشرفته در میان محصولات مورد نیاز و یافتن بهترین قیمت از بین آنها از دیگر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی است که مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

 

سایر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی

از دیگر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی می توان به این مسئله اشاره کرد که هزینه استفاده از چنین اپلیکیشن ها و وب سایت های تخفیف گروهی در بسیاری از پلتفرم ها رایگان است.

برای خرید از بسیاری از سوپرمارکت ها، خرده فروشان محلی، هایپرمارکت ها و حتی فروشگاه های مواد غذایی مناسب است.

در آخر باید یادآوری کنیم که پیشنهاد قیمت های مقرون به صرفه باعث می شود تا کاربران علاقه زیادی به چنین وب سایت هایی از خود نشان دهند.

متن قبل:نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

نقش خیاط ها در سایت مزون لباس و در فرایند طراحی سایت متعلق به مزون لباس بسیار پررنگ بوده و صاحبان مزون های لباس، نمی بایست از آن غفلت ورزند. مزون داران در هنگام راه اندازی مزون لباس و طراحی سایت، می بایست به جذب خیاط های خبره پرداخته و سپس با معرفی این خیاط ها از مجرای طراحی سایت و بیان افتخارات و مهارت های این خیاط ها، بر نقش خیاط ها در سایت مزون لباس تأکید کرده و بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. در ادامه به بیان نقش خیاط ها در سایت مزون لباس و چگونگی اعمال آن در طراحی سایت مزون لباس می پردازیم.

نقش خیاط ها در سایت مزون لباس

  • کسب گواهی نامه های معتبر : از جمله موارد و نکاتی که در خصوص خیاط ها در مزون های لباس

مطرح می باشد، توجه به میزان مهارت و تبحر این خیاط ها می باشد. مزون داران به منظور اعتبار بخشیدن به مزون خود می توانند گواهی نامه های معتبر و مدارک هنری که خیاط های مزون از نهادهای مختلف کسب نموده اند را از طریق طراحی سایت مزون لباس در معرض دید بازدیدکنندگان از سایت خود  قرار داده و بدین ترتیب بر افزایش تعداد مشتریان خود تأثیر مثبتی بگذارند.

  • آگاهی به سلیقه مشتری : از جمله مواردی که در خصوص نقش خیط ها در سایت مزون لباس مطرح می باشد، میزان آگاهی خیاط ها به سلیقه مشتریان گوناگون می باشد. خیاط های خبره، به قدری در کار خود تبحر دارند که با دریافت سفارش مشتریان از طریق طراحی سایت مزون لباس، به راحتی قادر به طراحی لباس مد نظر مشتری بوده و در پیاده سازی طرح مشتری، با مشکل مواجه نخواهد شد.

دیگر موارد در خصوص نقش خیاط ها در سایت مزون لباس

  • سرعت عمل : سرعت عمل خیاط ها در طراحی و تولید لباس ها و سفارشات مشتریان، از دیگر موارد مطرح در خصوص نقش خیاط ها در سایت مزون لباس می باشد. خیاط هایی که از سرعت عمل بالایی در کنار مهارت و تجربه برخوردار باشند، می توانند این ویژگی خود را از طریق طراحی سایت مزون لباس به رخ مشتریان و بازدیدکنندگان از سایت مزون لباس کشیده و بدین ترتیب بر افزایش تعداد مشتریان، تأثیر مثبتی بگذارند.
  • ظرافت در دوخت : ظرافتی که خیاط ها در فرایند دوخت لباس به خرج می دهند، از دیگر مواردی است که نقش خیاط ها را در سایت مزون لباس پررنگ نموده و در فرایند طراحی سایت ، بسیار مهم و تأثیرگذار می باشد. بازدیدکنندگان از سایت مزون لباس، با مشاهده لباس ها از طریق طراحی سایت و مشاهده ظرافتی که در دوخت این لباس ها اعمال شده است، نسبت به سفارش لباس به مزون مربوطه ترغیب شده و می توانند تبدیل به مشتریان دائمی مزون لباس مزبور گردند. ظرافت در دوخت لباس ها، همچنین از بعد زیبایی شناسی بر کاربران اینترنت تأثیر زیادی داشته و به کار خیاطان مزون مربوطه اعتبار می بخشد. به همین دلیل استفاده از جلوه های تصویری با کیفیت بالا و دقیق برای نشان دادن این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

متن قبل:موقعیت مکانی تالار پذیرایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

انتخاب و توجه به موقعیت مکانی تالار پذیرایی و اطلاع رسانی در خصوص آن از طریق طراحی سایت، امری است که تالار داران نمی بایست از آن غفلت بورزند. طراحی سایت، ابزاری است که می تواند در چگونگی نمایش موقعیت مکانی تالار پذیرایی به بازدیدکنندگان از سایت تالار پذیرایی، نقش بسزایی داشته باشد. در انتخاب موقعیت مکانی تالار پذیرایی و چگونگی نمایش و اطلاع رسانی آن از طریق طراحی سایت، نکات متعددی می بایست مد نظر تالار داران و طراحان سایت های تالار پذیرایی قرار گیرد که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص موقعیت مکانی تالار پذیرایی

  • سهولت تردد وسایل نقلیه : از جمله مواردی که در خصوص موقعیت مکانی تالار پذیرایی می بایست مد نظر تالار داران قرار گیرد، توجه به مسیر تالار و سهولت تردد وسایل نقلیه در مسیر تالار می باشد. تالار داران سپس می بایست علاوه بر ارائه نشانی تالار پذیرایی از طریق طراحی سایت به کاربران اینترنت، همچنین می باییست از مزایا و محاسن مکان مورد نظر نیز مطالبی از طریق طراحی سایت به اطلاع بازدیدکنندگان از سایت تالار پذیرایی برسانند. تالار داران و طراحان، همچنین می توانند عکس هایی از موقعیت مکانی و مسیر تالار پذیرایی در سایت ارائه نمایند تا کاربران متوجه سهولت تردد و مناسب بودن موقعیت مکانی تالار گردند.
  • فضای گسترده برای پارکینگ : موقعیت مکانی تالار پذیرایی می بایست به گونه ای باشد که تالار داران بتوانند فضای گسترده از مکان مورد نظر را به طراحی پارکینگ برای مهمانان تالار اختصاص دهند. این امکان همچنین می بایست از طریق طراحی سایت تالار مربوطه به اطلاع بازدیدکنندگان از سایت تالار پذیرایی قرار گیرد. با انتشار تصاویر پارکینگ مورد نظر از طریق طراحی سایت تالار پذیرایی، تالار داران می توانند گامی مؤثر در جهت جلب تعداد بیشتری از مشتریان بردارند.

دیگر موارد در خصوص موقعیت مکانی تالار پذیرایی

  • نزدیکی تالار به مؤسسه کرایه اتومبیل : تالار دارن می بایست در انتخاب موقعیت مکانی تالار پذیرایی خود، راحتی حال میهمانان را در نظر گرفته و مکانی را برای تالار خود انتخاب نمایند که به یک یا چند مؤسسه کرایه اتومبیل نزدیک بوده و میهمانان هنگام بازگشت از مراسم، با مشکل مواجه نگردند. در نظر گرفتن این مورد و تأکید بر آن از طریق طراحی سایت توسط تالار دارن، می تواند در افزایش تعداد مشتریان تالار پذیرایی، تأثیر بسزایی داشته باشد.
  • امنیت منطقه جغرافیایی : مورد دیگری که تالار داران در انتخاب موقعیت مکانی تالار پذیرایی خود می بایست مد نظر قرار دهند، امن بودن منطقه مورد نظر می باشد. این نکته، یکی از مهم ترین نکاتی است که می بایست مد نظر صاحبان تالار های پذیرایی قرار گیرد، زیرا عدم امنیت منطقه جغرافیایی که تالار پذیرایی در آن واقع می باشد، منجر به عدم حضور میهمانان در مجالس برگزار شده در تالار مزبور شده و در نتیجه از تعداد مشتریان تالار، کاسته خواهد شد. تالار داران از طریق طراحی سایت مجموعه خود می توانند کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت تالار پذیرایی را نسبت به ایمن بودن منطقه مورد نظر آسوده خاطر نمایند.

متن قبل:ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex