سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

از زمانی که Groupon در سال 2008 با ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی توجه کاربران را به خود جلب کرد، راه اندازی وب سایت و طراحی سایت تخفیف گروهی برای کارآفرینان به چالشی بزرگ تبدیل شده است. امروزه صدها سیستم عامل و پلتفرم در بازار آنلاین با هدف تخفیف گروهی کالاها و خدمات ایجاد شده است. برای آنکه با کارکرد ها و ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی آشنا شوید، در این متن به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی

  • پیشنهادات ویژه محصولات

این نوع از وب سایت برای انجام معاملات روزانه و فروشگاه چند رسانه ای بسیار مناسب است. با این ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی، شرکت ها می توانند کالاهای خود را به فروش برسانند و موجودی آنلاین را مدیریت کنند. همچنین، این امکان فراهم می شود که اعلان قیمت های ویژه بر اساس تنظیمات کاربران در اختیار آنها قرار گیرد. به طور همزمان، رتبه بندی کالاها نمایش داده شده و نظرات کاربران دیگر را مشاهده کنند. ممکن است برخی کالاها تنها در فروشگاه عرضه شوند و برخی دیگر به صورت آنلاین به مشتریان پیشنهاد شوند. امکان ذخیره کوپن و اشتراک گذاری با دیگران وجود خواهد داشت.

 

  • مدیریت آسان فروشگاه

بازاریابان باید داشبوردی گسترده داشته باشند تا بتوانند فروشگاه خود را به صورت یکپارچه با ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی از جمله مدیریت موجودی محصول، تاریخ انجام معاملات، گزارش پیشرفت و موارد دیگر را مدیریت کنند. ادغام با صفحه کسب و کار فیس بوک و ویدئوهای آموزشی از دیگر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی است.

 

  • تجربه کاربری غنی

طراحی سازگار با دستگاه های مختلف این امکان را فراهم می سازد که مشتریان به راحتی بتوانند به محتوای سایت دسترسی داشته باشند. با این طرح بندی، زمینه لازم برای فعالیت کاربران از جمله فروشندگان، مشتریان و همچنین مدیران فراهم می شود.

 

  • راه حلی کامل برای کسب و کار

با این ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی نیازی به تکیه بر بروزرسانی وب سایت معاملات به طور روزانه وجود ندارد. سیستم مدیریت محتوا به شما این امکان را می دهد که بروزرسانی کلی در وب سایت در هر زمان که بخواهید امکان پذیر باشد. علاوه بر این، ماژول هایی برای اجرا و مدیریت برنامه های وابسته و مرتبط فراهم می سازد تا بتوانید کسب و کارتان را در مراحل اولیه با شکوفایی همراه سازید.

 

  • امکان ارائه محصولات متنوع بدون واسطه

ارائه طیف گسترده ای از محصولات از بسته های مسافرتی تا مبلمان منزل از ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی است که می توانید در این نوع از وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل از آنها بهره مند شوید. جستجوی پیشرفته در میان محصولات مورد نیاز و یافتن بهترین قیمت از بین آنها از دیگر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی است که مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

 

سایر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی

از دیگر ویژگی های طراحی سایت تخفیف گروهی می توان به این مسئله اشاره کرد که هزینه استفاده از چنین اپلیکیشن ها و وب سایت های تخفیف گروهی در بسیاری از پلتفرم ها رایگان است.

برای خرید از بسیاری از سوپرمارکت ها، خرده فروشان محلی، هایپرمارکت ها و حتی فروشگاه های مواد غذایی مناسب است.

در آخر باید یادآوری کنیم که پیشنهاد قیمت های مقرون به صرفه باعث می شود تا کاربران علاقه زیادی به چنین وب سایت هایی از خود نشان دهند.

متن قبل:نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی