سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

۸۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در صورتی که کسب و کار شما وب سایتی برای معرفی دارد یا در فکر ایجاد آن و طراحی سایت حرفه ای هستید، این متن می تواند در معرفی امکانات و ویژگی های چنین وب سایتی موثر باشد. خلاقانه عمل کنید، سعی کنید نام متناسب با حرفه، با تلفظ آسان و در دسترس در شبکه های اجتماعی باشد. پس از نصب دامنه، وقت آنست که با اتخاذ تصمیمات اساسی سایت ایجاد شود.

در طراحی سایت حرفه ای به نکات زیر توجه کنید:

  • برنامه ای مشخص در پیش گیرید: برای کاربران و سئو بسیار با اهمیت است. محتوا و ساختار سایت در رتبه نمایش هر سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • اطلاعات اساسی کسب و کار را عنوان کنید: وب سایتی ایجاد کنید که به آن نیاز دارید. نقش اختصار در متن را نادیده نگیرید. حتی یک یا دو جمله هم می تواند موثر باشد.
  • اطلاعات ارتباط و تماس را در دسترس قرار دهید: شماره تماس، ایمیل، آدرس و راه های ارتباطی را در بخشی در دسترس و قابل مشاهده قرار دهید.
  • مسیرهای مشخصی ایجاد کنید: از اسامی منطقی و ساده برای صفحات مختلف سایت استفاده کنید. تماس با ما، درباره ما و سوالات متداول و … را به عنوان راهنما در صفحه اصلی انتخاب کنید.
  • امنیت را در طراحی سایت حرفه ای به عنوان اولویت درنظر بگیرید: در صورتی که فروش آنلاین محصولات کسب و کار را در سایت حرفه ای خود انجام می دهید حتما از گواهی نامه معتبر در سایت استفاده کنید.
  • از شبکه های اجتماعی به طور همه راستا استفاده کنید: توئیتر، فیس بوک، پینترست، گوگل پلاس، یوتیوب، اینستاگرام، لینکدین و بسیاری از پلتفرم های دیگر. افزایش حضور شبکه های اجتماعی در وب سایت برند شما و افزایش بازاریابی کسب و کار ضروری است.
  • نسخه متناسب با سیستم های موبایل: تبلت ها و گوشی های هوشمند با هزینه های ارزانتر، روز به روز سهم بیشتری از ترافیک وب را به خود اختصاص می دهند. اگر شخصی در جستجوی رستوران باشد به راحتی طی چند دقیقه به هدف خود می رسد. بهتر است همیشه در دسترس باشید.
  • سوالات متداول: سعی کنید پرسش و پاسخ رایج مربوط به کسب و کار خود را در وب سایت عنوان کنید تا به سادگی به حجم زیادی از کاربران اطلاعات واضح و به صورت آنلاین داده شود.
  • میزبان (هاست) مناسب برگزینید.
  • جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

    اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در سالهای اخیر با رشد و توسعه علم و تکنولوژی، طراحی سایت جراحی بینی و جراحی پلاستیک بینی در فضای اینترنت بسیار گسترش یافته است. آنچه باعث چنین تغییری در استفاده کاربران شده است، امکانات متنوع و تسهیل در انتخاب به صورت مجازی با ابزارهای مجازی است. در وب سایتهای جراحی بینی کاربران به سادگی در حریم شخصی می توانند به مشاهده فیلمها و انیمیشن های شبیه سازی شده از نحوه انجام جراحی بپردازند. گالری عکس و ویدئو از قبل و بعد از عمل جراحی پلاستیک اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ابزارهای شبیه سازی می توانند با شبیه سازی تغییرات را در چهره ایجاد و نشان دهند.

وب سایت در زمینه جراحی بینی چه ویژگی هایی دارد؟

  • طراحی سایت از نظر گرافیکی زیبا و متناسب با خدمات پزشکی
  • امکان معرفی خدمات و نحوه انجام عمل جراحی بینی و جراحی پلاستیک بینی
  • امکان بروزرسانی سایت و سریعترین بازخورد در ارتباط با کاربران
  • امکان تعیین وقت و رزرو قرار ملاقات با پزشک
  • امکان مطالعه آسان اخبار، منابع و مطالب روز و مرتبط با حیطه فعالیت وب سایت
  • امکان پرداخت وجه به صورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت
  • مشاوره آنلاین و پشتیبانی از بیماران
  • طراحی واکنش گرا و تطبیق با انواع سیستمهای الکترونیکی در سایز های متفاوت
  • استفاده از فیلم، ویدئو و انیمیشن آموزشی برای اطلاع رسانی

در صورتی که فردی تصمیم به انجام عمل جراحی بینی گرفته باشد، به دنبال جراحی متناسب با این تخصص خواهد بود. کاربران در وب سایتها این موقعیت را برای یافتن و مقایسه بهترین گزینه موجود مناسب می دانند. مشاوره در مورد اینکه وضعیت بینی چگونه است و در آینده با عمل جراحی به چه صورت درخواهد آمد در جلسه به صورت آنلاین قابل انجام است.

آنجه باید در مورد طراحی سایت جراحی بینی مورد توجه قرار گیرد این است که باتوجه به خصوصیات چهره هر شخص و با استفاده از شبیه سازی بهترین شکل بینی قابل نمایش است. این ویژگی به علت ایجاد چهره ای کاملا طبیعی و خاص اهمیت دارد. متخصصان جراحی پلاستیک می توانند خصوصیات چهره شخص و تغییرات برای بهبود آن را تشریح کنند.

در شبیه سازی های وب سایت جراحی پلاستیک در مورد مشکلات تنفسی و اصلاح شکل بینی، تغییر در استخوان های داخلی و ایجاد ظاهر متناسب بهترین راهکارها ارائه می شود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

برای ارتباط با افراد و متقاضیان انواع جراحی زیبایی، متخصصان زیبایی از طراحی سایت بهره می برند. راه ارتباطی با بیماران و موقعیتی برای نمایش دست آوردهای جدید در حوزه پزشکی و سلامت استفاده از سایت های زیبایی و ورود در شبکه های اجتماعی است. انواع جراحی زیبایی شامل جوان سازی پوست و صورت، شکل دهی و متعادل سازی بدن، جراحی پلاستیک پس از کاهش وزن و بسیاری اعمال جراحی دیگر را شامل میشود.

آنچه در طراحی سایت و محتوای سایت اهمیت دارد، امکان کاربری آسان برای کاربران و ایجاد کانالی برای ارتباط آسان با بیماران و گرفتن بازخورد مستقیم از آنها، مکالمه و آموزش روش های مختلف جراحی برای افزایش تعداد نمایش در موتورهای جستجو می باشد.

طراحی سایت جراحی زیبایی

وب سایت برند در بخش زیبایی با ایجاد پیش زمینه ای زیبا و براساس استانداردهای طراحی هنری می تواند به طور موفقی با کاربران تعامل داشته و بازخورد مثبتی دریافت کند. کاربران با دیدن نمونه کارهای مشابه در سایت و اطلاع از نحوه انجام انواع جراحی زیبایی در عکس های قبل و بعد از جراحی آگاهی مناسبی پیدا خواهند کرد. استفاده از عکس های گالری، انیمیشن های گرافیکی و ویدئوهای آنلاین می تواند مناسب باشد و دید مناسبی به کاربران در مورد نتایج جراحی خواهد داد. چنین روشی در نمایش وب سایت انعکاس دقیقی از روش های درمانی و ایده های جدید مطرح می کند و گزینه های مناسب برای انتخاب بهترین شیوه های درمانی در انواع جراحی زیبایی را معرفی می کند.

به عنوان مثال، جراحی های پلاستیک، جراحی های کاشت مو، جراحی های دهان و دندان، جراحی های چشم و مراقب های بینایی، جراحی های ارتوپدی می توانند برای نمایش در وب سایت ها گزینه های مناسبی باشند. برنامه و استراتژی بازاریابی هدفدار با استفاده از اجزاء متفاوت طراحی سایت، ارتقاء سطح کیفی سایت و ارائه خدمات متناسب با نیاز کاربران آنلاین و مدیریت ارائه خدمات می توانند در دستیابی شما به جایگاه مناسب در بازار آنلاین اثر برجسته ای داشته باشد.

برای رسیدن به بهترین نتیجه باید نوع جراحی در بالای صفحه به نمایش گذاشته شود. برای انتخاب بهترین گزینه در وب سایت با محتوای انواع جراحی زیبایی، مراکزی می توانند عملکرد موفقی را به نمایش گذارند که از تجربه ها و مهارتهای ویژه جراحان زیبایی تصویر مناسبی را ارائه کنند. چنین موفقیتی از برند آنلاین و وب سایت شما آغاز می شود. کابران شبکه های اجتماعی دید مناسبی نسبت به شما پیدا می کنند و سابقه جراحی در حوزه زیبایی آشکار می شود.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

مطالعات نشان داده اند طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال به طور معناداری باعث پیشرفت در کسب و کار می شود. زمانی که برای نمایش وب سایت نیاز به طراحی حرفه ای می شود، ایجاد چارچوبی مشخص برای رسیدن به هدف ضروری است. چنین رویکردی باعث افزایش تعداد مشاهده مشتریان از سایت می شود. باید در نظر داشته باشید تنها شکل زیبای هر سایت در ایجاد تغییر در کسب و کار در دنیای امروزی کافی نیست. برای رشد کسب و کار آنلاین باید استراتژی هایی را به کار برد تا به نتیجه موفقیت آمیزی دست یافت.

استراتژی های طراحی سایت در بازاریابی دیجیتال

  • از طراح حرفه ای کمک بگیرید.

اولین قدم یافتن طراح حرفه ایست در غیر اینصورت باید در زمینه طراحی تخصص پیدا کنید، یادگیری حرفه جدید ممکن است گزینه مناسبی برای کسب و کار شما نباشد.

  • استفاده از قدرت طراحی در وب سایت

در صورتی که ارتباط مناسبی با طراح سایت خود داشته باشید، می توانید مطمئن شوید بهترین بهره وری از این همکاری عایدتان می شود. طراحی سایت باید با توجه به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما و هم سو و هم جهت با آن باشد. وب سایت برند شما باید منعکس کننده نگرش کسب و کار شما باشد و تفسیری از آن برای درک و تحسین جامعه بی شماری باشد.

  • اولین تاثیر بر کاربران در صفحه اصلی وب سایت مهم ترین ویژگی محسوب می شود

در بازاریابی دیجیتال همه چیز به تاثیر بر کاربر در اولین نگاه در وب سایت شما بستگی دارد. باید بتوانید تجربه ای مثبت و خوشایند در کاربران به نمایش بگذارید، در غیر اینصورت مشتریان بالقوه خود را به دلیل طراحی نامناسب از دست خواهید داد.

باید طراحی سایت در راستای استراتژی های بازاریابی دیجیتال سازمان شما باشد، در غیر اینصورت نمی تواند تاثیر مناسبی بر مسیر رشد برند و هویت کسب و کار شما گذارد. همچنین زیبایی شناختی و قابلیت کاربری آسان برای کاربران از ویژگی های اساسی هر طراحی حرفه ای وب سایت محسوب می شود. قابلیت تطبیق با صفحات نمایش کاربران و توجه به نیاز آنها باید در طراحی وب سایت مدنظر قرار گیرد.

استراتژی بازاریابی دیجیتال باید براساس نتایج قابل اندازه گیری در وب سایت باشد. تعداد بازخوردها در سایت و ایجاد تعامل با مشتریان و وفاداری به برند از جمله اهداف این استراتژی محسوب می شود. استفاده از چند کانال متفاوت برای رشد برند در شبکه های اجتماعی از جمله راهکارهای روز کسب کارهاست.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت به صورت چند زبانه می تواند سایت را به شکل پیچیده تری تبدیل کند. امروزه به دلیل گسترش روابط بین کشورها داشتن این امکان در سایت از مزیت های یک سایت محسوب می شود. اگرچه ساخت یک وب سایت چند زبانه کاری بسیار مشکل است.

 چگونه یک سایت را به حالت چند زبانه تبدیل کنید

ترجمه را داشته باشید: در این مورد به ترجمه های آنلاین اکتفا نکنید. زیرا در مرحله ترجمه باید دقت کافی را داشته باشید. اگرچه این به طراح سایت مربوط نمی شود. برای این کار از مترجم استفاده کنید.

ارائه گزینه های زبان.:یک وب سایت چند زبانه بدون داشتن توانایی تبدیل زبان بی فایده است. این گزینه ها اغلب در سمت راست در بالای صفحه قرار می گیرند. مطمئن شوید که این سوییچرها واضح و قابل دسترسی هستند. برای این کار گاهاً از پرچم کشورها استفاده می شود.

برخی از وب سایت ها هنگامی که زبان را تغییر می دهند، کاربران را به صفحه اصلی هدایت می کنند. این می تواند گیج کننده باشد، زیرا پس از آن کاربران باید دوباره صفحه را پیدا کنند. در طراحی سایت مطمئن شوید که پس از تغییر زبان  با همان صفحه (ترجمه شده) ارائه شده است.

انتخاب زبان پیش فرضدر طراحی سایت: برای سایت چند زبانه خود یک زبان پیش فرض انتخاب کنید که مجدداً سایت به زبان پیش فرض بگردد.

کدگذاری و فونت ها: محتوای شما باید قابل خواندن باشد، بنابراین در طراحی سایت مطمئن شوید که کدگذاری صفحه به درستی تنظیم شده است. فونت وب شما باید با تمام زبانهایی که پشتیبانی می کنید، مخصوصا برای زبان های غیر لاتین سازگار باشد. یعنی  فونت مورد استفاده باید حاوی تمام کاراکترها که معمولا مورد نیاز است باشد. بعضی از زبانها صدها کاراکتر را شامل  می شوند و فونتها را بسیار سنگین می کنند.

سمت ها: اینکه از چپ به راست باشد و یا از راست به چپ.زیرا در  زبان ها مسیر ندارند، اما متون دارند. در حالت چند زبانه به جابجایی تصاویر توجه کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:

https://t.me/hiwebex


  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

عواملی وجود دارد که در قیمت طراحی سایت شرکتی تاثیر می گذارند. وب سایت شما مهمترین دارایی بازاریابی شماست و یکی از بزرگترین منابع که منجر به رونق گرفتن کسب و کار شماست. جایی است که مردم اولین تصورات خود را تشکیل می دهند و این می تواند بین شما و رقیب شما تفاوت ایجاد کند.

4 عامل مهم که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر دارد

1.تیم سازنده سایت: یکی از تاثیر گذارترین بخش ها برای طراحی سایت شرکتی، افرادی هستند که پشت طراحی هستند. کار با یک تیم با تجربه با دانش عمیق طراحی سایت شرکتی نکته کلیدی است که می تواند موفقیت یک پروژه را ایجاد کند یا منجر به شکست پروژه شود. در طراحی سایت شرکتی بخش های زیادی وجود دارد که یک طراح کم تجربه از آن غافل شود. این نکته بیشترین تاثیر را بر قیمت دارد.

2.فرایند ساخت سایت: همانطور که مهم است تیم باتجربه برای وب سایت شما در نظر گرفته شود، به همان اندازه مهم است که یک فرایند پیشرفته و آزمایش شده داشته باشید. برای داشتن یک وب سایت موفق، فرآیند آن بسیار پیچیده تر است. زیرا نیاز به زمان، انرژی و تفکر بیشتری است که قیمت طراحی را بالا می برد.

3.عملکرد سیستم: اگر وب سایت شما نیاز به قابلیت های پیشرفته تر مانند سیستم ثبت نام، باشگاه مشتریان داشته باشد، این احتمال وجود دارد که قیمت را افزایش دهد. علاوه بر این، اگر وب سایت شما نیاز به یکپارچه سازی در CRM ، ERP، تجارت الکترونیک و یا هر سیستم 3بعدی دیگر داشته باشد، این هزینه های اضافی خواهد شد وقیمت افزایش می یابد.

4.محتوا گذار چه کسی است: ایجاد محتوا احتمالا یکی از بخش های وقت گیر و مهم وب سایت است. زیرا جایی است که ارتباطات قدرتمند با کاربران ایجاد می کنید و نام تجاری خود را ایجاد کنید. محتوا نه تنها شامل متن، بلکه عکس ها و فیلم هایی که مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

بسیاری از شرکت ها که مخاطب آن ها کودکان می باشند نیاز به طراحی سایت فروشگاهی مناسب با کاربران خود دارند. با افزایش تکنولوژی کودکان بیشتر تمایل به استفاده از کامپیوتر و اینترنت دارند. پس باید در طراحی وب سایت تکنیک هایی را ایجاد کرد که هم برای آن ها جذاب و سرگرم کننده باشد و هم استانداردها رعایت شده باشد.

طراحی سایت فروشگاهی برای کودک، امروزه فرصت های زیادی را برای طرحان سایت ایجاد کرده است. برای مثال طراحی سایت برای جشن تولد، خرید اسباب بازی، کیک ها و شیرینی ها و … که کاربران آن ها عمدتا کودک هستند.

اصول طراحی سایت فروشگاهی برای کودکان

طراحی سایت برای کودکان باید طوری باشد که محتوا بسیار با کیفیت و جذاب بوده و از رنگ های شاد و انرژی زا استفاده شود.

همچنین باید از گروه سنی مخاطب آگاه بود. زیرا اگر کاربر نوجوان باشد از محتوای بچه گانه نباید استفاده نمود.

احترام خود را نشان دهید. زیرا بچه هایی که در سن بلوغ هستند بسیار حساس و متعصب هستند. پس باید از کلمات احترام آمیز و در عین حال دوستانه استفاده کرد.

از تنظیمات سبک استفاده شود. زیرا اگر سایت پیچیده باشد کودک زود خسته و عصبی خواهد شد. همچنین کودکان و نوجوانان علاقه دارند تا مطلب مورد نظر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این نکته را حتما به یاد بسپارید.

اعتماد سازی کنید. امروزه یکی از بحث برانگیزترین موضوعات ایمن بودن سایت می باشد. زیرا والدین به دنبال سایت هایی ایمن و معتبر برای کودکان و نوجوانان خود هستند. استفاده از تصاویر و یا انیمیشن هایی که خشن، گمراه کننده و یا ترسناک نباشد از اولویت های والدین است.

طراحی سایت فروشگاهی باید طوری باشد که در کودکان و نوجوانان طراحی ذهنی و خلاقیت ایجاد کند. برای مثال ایجاد نظرسنجی مشترک،مسابقات و.. میتواند شما را در این راه یاری نماید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex


  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که باعث آزار مخاطب نشود و بازدیدکننده را به خود جلب کند.زیرا در غیر اینصورت کاربر به طور ناراحت کننده ای به سایت رقیبان خواهد رفت.تعداد زیادی از سایت ها باعث آزار کاربر میشوند.ما در اینجا به نکاتی اشاره خواهیم کرد که بسیاری از طراحان هنگام طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه نمیکنند.

نکاتی در طراحی سایت فروشگاهی که باعث آزار کاربر می گردد

زمان های بارگذاری طولانی.مطالعات نشان میدهد اگر کاربر در 8 ثانیه اول موفق به بازکردن سایت نشود به عقب برگشته و به سایت های دیگر خواهد رفت.به همین دلیل سرعت زمان بارگذاری بسیار مهم است.

موزیک ها یا ویدیوهایی که با باز شدن سایت شروع میشوند. اگر وب سایت شما شروع به پخش موسیقی یا ویدئو کند، به محض اینکه کسی روی آن فرود می آید، می توانید مردم بیشتری را آزار دهد.این بسیار آزار دهنده است. گزینه ای برای پخش موسیقی یا ویدیو را به بازدیدکنندگان ارائه دهید.این را بر آنها تحمیل نکنید.

ثبت نام ضروری. هیچ چیز ناراحت کننده تر از مجبور کردن بازدید کنندگان برای ثبت نام قبل از اینکه بتواند اقدامات خاصی را انجام دهد وجود ندارد. اکثر مردم دوست ندارند تعداد زیادی از اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارند، بنابراین شما تنها با انجام این کار آنها را آزار میدهید.

استفاده بیش از حد از فلش.اگر شما در طراحی از فلش استفاده کرده اید با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.استفاده زیاد از حد از کلیک در سایت یا برگشت به عقب بسیار ناراحت کننده است..همچنین کاربرانی که بیشتر از تلفن همراه وارد سایت میشوند را از دست خواهید داد.

 

نداشتن اطلاعات تماس. بازدید کنندگان شما نباید هیچ مشکلی در ارتباط با شما داشته باشند هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید اطلاعات تماس  را در وب سایت شما قرار داده باشید، یا فرم های تماس را در آن قرار دهید و شماره تلفن یا سایر اطلاعات تماس خود را برای آنها ارسال کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

امروزه طراحی سایت بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها در حال گسترش است. زیرا با تجارت الکترونیکی و تحویل غذا به درب منازل داشتن سایتی مناسب بسیار اهمیت دارد. حال اگر سایت با کیفیت باشد کاربر تمایل بیشتری به سفارش غذا داشته و در نتیجه کسب و کار رونق می یابد.

چگونه برای رستوران ها سایتی مناسب بسازند

در مرحله اول در طراحی سایت باید از عکس خود آن رستوران استفاده نمایید.عکاسان حرفه ای در این مرحله به شما کمک خواهند کرد.از تصاویر بسیار با کیفیت استفاده کنید و از تصاویر تاریک،بریده شده یا بیش از حد پررنگ استفاده نکنید.

سایت را طوری طراحی کنید که قابلیت  استفاده با موبایل را داشته باشد.زیرا اغلب مردم وقتی سر کار یا خارج از خانه هستند و یا وارد منطقه ای جدید میشوند با استفاده از موبایل یا تبلت سفارش میدهند.اگر سایت شما این قابلیت را نداشته باشد، این شانس را به رقیبان خود خواهید داد.

در محتوای سایت از ظروف بزرگتر با حجم کمتر غذا استفاده کنید.صفحه را بیش از حد شلوغ نکنید.از ظروف به رنگ سفید استفاده کنید.زیرا در این صورت رنگ غذا اشتها آورتر به نظر خواهد آمد. از لحاظ علمی ثابت شده است که برخی رنگها احساسات مردم را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهند. این یافته ها می تواند به شما در طراحی سایت کمک کند. رنگ های روشن و گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و قرمز سبب افزایش اشتها می شود.

منوی غذاهای رستوران را در آن سایت قرار دهید.این فهرست بهتر است همراه با عکس باشد.هنگام طراحی سایت آن را در قالب دانلود قرار ندهید.زیرا مشتری وقت برای دانلود کردن نخواهد گذاشت.

اطلاعات تماس و آدرس خود را قرار دهید.زیرا بدون این اطلاعات مردم نمیتوانند رستوران را پیدا کنند.

امکان رزرو و سفارش آنلاین را ایجاد نمایید.

انتقادات و پیشنهادات در سایت مخصوصا برای رستوران ها از نکات حائز اهمیت است که به مشتری برای جلب اعتماد کمک زیادی خواهد کرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

امروزه برخی از شرکتها و موسسات با استفاده از طراحی سایت شرکتی با بهره گیری از فروش آنلاین در پی ایجاد تجربه ای شیرین و دلپذیر برای مشتریان خود هستند. عده معدودی از آنها مایل به ایجاد تغییراتی در شیوه ارائه خدمات و تولیدات خود هستند. در واقع، کاربرد نادرست از چنین ابزاری باعث ایجاد تجربه ای ناخوشایند خواهد شد. طراحی سایت و بهینه سازی سایت می تواند به بهبود و پیشرفت کسب و کار بیانجامد، که با خلاقیت در چیدمان و طراحی گرافیکی مناسب، بازده دوچندان خواهد بود.

چنانچه به تازگی برای طراحی سایت شرکتی اقدام کرده اید، این موارد می توانند به روشی مطمئن شما را در رابطه با فروش آنلاین راهنمایی کنند:

  • انسجام و یکپارچگی
  • ترتیب
  • رنگ مناسب حوزه فعالیت کاری
  • فن چاپ و فن بیان در سایت (تایپوگرافی)
  • اشکال و تصاویر
  • سبک طراحی سایت حرفه ای

آنچه باعث ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان و افزایش بازدید از سایت می شود، به طور چشمگیری سبب افزایش در میزان فروش آنلاین و درآمد حاصل از تبلیغات می شود.

استراتژی های فروش آنلاین

امروزه کسب و کار دیجیتال برای فروش آنلاین محصولات و خدمات با استفاده از تکنولوژی دیجیتال، به طور عمده با استفاده از اینترنت، تلفن های موبایل، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتالی انجام می شود.

چالشهای استراتژی فروش آنلاین در طراحی سایت شرکتی چیست؟

  • برندسازی شخصی
  • بهبود در سئو ( بهینه سازی در موتورهای جستجو)
  • ایجاد کسب و کار در شبکه های اجتماعی متفاوت

استراتژی های استارت آپ ها در کارآفرینی با استفاده از روشهای کسب و کار آنلاین

  • استفاده از عکسهای ویژه محصولات شرکت
  • مقایسه تولیدات شرکت
  • توضیحات مخصوص هر محصول
  • جداسازی محصولات شرکت از دیگر رقبا
  • تشریح خصوصیات اساسی
  • علت تمایز محصولات تولیدی از محصولات دیگر رقبا
  • معرفی محصولات مرتبط

در آخر، در نظر داشته باشید فروش محصولات به صورت آنلاین با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و ایجاد شفافیت در وب سایت شرکتی به طور مستقیم در ارتباط است. طراحی ویژه و مناسب در دستیابی به این هدف تاثیر بسیاری دارد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • hiwebex hiwebex