سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنید که باعث آزار مخاطب نشود و بازدیدکننده را به خود جلب کند.زیرا در غیر اینصورت کاربر به طور ناراحت کننده ای به سایت رقیبان خواهد رفت.تعداد زیادی از سایت ها باعث آزار کاربر میشوند.ما در اینجا به نکاتی اشاره خواهیم کرد که بسیاری از طراحان هنگام طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه نمیکنند.

نکاتی در طراحی سایت فروشگاهی که باعث آزار کاربر می گردد

زمان های بارگذاری طولانی.مطالعات نشان میدهد اگر کاربر در 8 ثانیه اول موفق به بازکردن سایت نشود به عقب برگشته و به سایت های دیگر خواهد رفت.به همین دلیل سرعت زمان بارگذاری بسیار مهم است.

موزیک ها یا ویدیوهایی که با باز شدن سایت شروع میشوند. اگر وب سایت شما شروع به پخش موسیقی یا ویدئو کند، به محض اینکه کسی روی آن فرود می آید، می توانید مردم بیشتری را آزار دهد.این بسیار آزار دهنده است. گزینه ای برای پخش موسیقی یا ویدیو را به بازدیدکنندگان ارائه دهید.این را بر آنها تحمیل نکنید.

ثبت نام ضروری. هیچ چیز ناراحت کننده تر از مجبور کردن بازدید کنندگان برای ثبت نام قبل از اینکه بتواند اقدامات خاصی را انجام دهد وجود ندارد. اکثر مردم دوست ندارند تعداد زیادی از اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارند، بنابراین شما تنها با انجام این کار آنها را آزار میدهید.

استفاده بیش از حد از فلش.اگر شما در طراحی از فلش استفاده کرده اید با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.استفاده زیاد از حد از کلیک در سایت یا برگشت به عقب بسیار ناراحت کننده است..همچنین کاربرانی که بیشتر از تلفن همراه وارد سایت میشوند را از دست خواهید داد.

 

نداشتن اطلاعات تماس. بازدید کنندگان شما نباید هیچ مشکلی در ارتباط با شما داشته باشند هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید اطلاعات تماس  را در وب سایت شما قرار داده باشید، یا فرم های تماس را در آن قرار دهید و شماره تلفن یا سایر اطلاعات تماس خود را برای آنها ارسال کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی