سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

۵۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی

انتخاب و طراحی سایت  سالن زیبایی زنانه نقش مهمی در جلب نظر کاربران دارد. طراحی و راه اندازی وب سایت زمانی اثربخشی و کارایی دارد که بر اساس اصول حرفه ای طراحی گردد.طراحی سایت حرفه ای سالن آرایش با رعایت نکات و اصول طراحی منجر به رشد و درآمد زایی برای صاحب سالن آرایش می شود.

در دنیای مجازی باید محکم و با اطمینان قدم برداشت, زیرا با خلق یک وب سایت حرفه ای و موثر می توانید تعیین کننده یک بازار پردرآمد با بازدهی بسیار بالا در زمینه کسب و کار خود باشید. زمانی که با یک طراحی سایت سالن زیباییحرفه ای و اصولی برای سالن زیبایی خود پا به عرصه تجارت الکترونیک می گذارید یعنی از پتانسیل بسیار بالای اینترنت در راستای ارتقای کسب و کار خود بهره جسته اید, حال اگر یک تیم طراحی سایت حرفه ای در کنار شما باشد می توانید اقدام به برند سازی در فضای اینترنت برای کسب و کار خود کنید.

نکات مهم در طراحی سایت سالن زیبایی

  • نمایش کامل و واضح امکانات سالن زیبایی
  • فروشگاه محصولات آرایشی
  • نمایش مناسب انواع هیرکات, انواع بافت و خدمات موی سر
  • مقالات مناسب درباره تهیه انواع ماسک های خانگی و توصیه های آرایشی
  • اعلام ساعت کاری سالن زیبایی
  • امکان رزرو آنلاین
  • کلیه اطلاعات تماس و آدرس

طراحی سایت سالن زیبایی به تنهایی مفید نخواهد بود مگر آنکه بازدیدکنندگانی به آن مراجعه نموده و برای مطالعه مطالب وب سایت سالن آرایشی وقت بگذارند. بنابراین بسیار مهم و تعیین کننده است که در طراحی سایت سالن زیبایی به اصول سئو و قرار گرفتن بین نتایج نخست موتورهای جستجو اهمیت بدهید و به تامین محتوای مناسب و کاربر پسند دقت ویژه ای داشته باشید.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق,راهکارهای طلایی 

طراحی فروشگاه اینترنتی باید طوری باشد که به خوبی تداعی کننده خرید حضوری کالا یا خدمات از مرکز خرید باشد.فروشگاه اینترنتی نوعی وب سایت دینامیک جهت ارائه یک رابط کاربری برای ارتباط با خریداران و فروشندگان است. .نمی توان گفت که حتماً یک ویژگی منحصر به فرد و جهانی برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای ارتقا محبوبیت آن وجود دارد اما یک سری ملزومات عمومی و مطلوبی وجود داردکه نباید در طراحی فروشگاه اینترنتی نادیده گرفته شود. قبل از همه اینهاباید درک روشنی از اهداف اصلی راخ اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم.

راهکارهای طلایی از دید مدیران و کاربران

وقتی بحث از عملکرد کلی یک فروشگاه اینترنتی به میان می آید, بیشتر صاحبان فروشگاه های اینترنتی روی موارد زیر به عنوان ارکان اصلی موفقیت توافق نظر دارند.

نظر مدیران

  • سادگی استفاده از وب سایت

بیش از 91 درصد از کاربران فروشگاه های اینترنتی معتقدند که سادگی استفاده از سایت برای موفق عمل کردن یک فروشگاه اینترنتی امری بسیار ضروری است و لازم است که حتماً تیم طراحی سایت توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشد.

  • سریع باز شدن وب سایت

شکی در این امر نیست که هرچه صفحات وب سایت شما سریع تر باز شوند نعداد کاربرانی که تمایل به ماندن درآن را داشته باشند بیشتر خواهد شد که این امر هم بستگی به نوع طراحی فروشگاه اینترنتی دارد .

  • سئو

بهبود تنظیمات سئو  برای ارتقا رتبه فروشگاه ایننرنتی در موتورهای جستجو از ارزش بسیار بالایی برخوردار است, چرا با افزایش رتبه گوگل امکان مراجعه کاربران به وب سایت فروشگاهی شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

تجربه کاربران

ارائه یک تجربه خرید بی نظیر باید مهم ترین دغدغه صاحبان فروشگاه اینترنتی باشد. باید این نکته را مد نظر قرار بدهید که مشتری از شما و طراحی فروشگاه اینترنتی شما انتظارهای خاصی دارد. تخفیف های ویژه و سریع باز شدن صفحات سایت ازدید تعداد بسیار زیادی از کاربران مهم ترین عوامل  برای داشتن یک خرید لذت بخش است.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

امروزه اغلب کسب و کارها برای آسان تر کردن مدیریت تجارت خود و مشتریانشان, از طراحی سایت فروشگاهی برای عرضه محصولات خود استفاده می کنند.
از گذشته تا کنون تعاریف متعددی برای تجارت الکترونیک ارائه شده است. اما به ساده ترین شکل ممکن می توان گفت که علم تجارت الکترونیک به انجام مبادلات تجاری از طریق شبکه های ارتباطی می پردازد. تجارت الکترونیک بر پایه پردازش اطلاعات و انتقال الکترونیکی داده ها بنا شده است.
طراحی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک
فروشگاه الکترونیک زیر شاخه ای بسیار مهم از دنیای تجارت الکترونیک به حساب می آید. در واقع فروشگاه اینترنتی یک وب سایت است که محصولات و اطلاعات آن به صورت دسته بندی شده قرار گرفته اند. کاربران با کلیک بر روی هر محصول می توانند مشخصات آن را مشاهده کرده و در صورت لزوم به سبد خرید خود اضافه نمایند.
طراحی سایت فروشگاهی و مزایای خرید از آن
لزوم طراحی سایت و داشتن فروشگاه اینترنتی باعث ایجاد نظم در کارها, کاهش ترافیک در خیابان ها و کاهش اتلاف وقت می شود.
منجر به کاهش آلودگی های صوتی و زیستی خواهد شد.
با طراحی سایت اینترنتی می توانید اطلاعات کامل تر و جامع تری نسبت به محصول مورد نظرتان به دست آورده و یک خرید آگاهانه داشته باشید, حتی امکان مقایسه چند محصول و انتخاب بهترین گزینه هم برای کاربران وجود دارد.
کاربران می توانند با ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی کالای مورد نیاز را به موقع و سریع درب منزل دریافت کنند.
پرداخت پول به فروشگاه اینترنتی ایمن تر بوده و بسته به نوع طراحی سایت فروشگاهی, می توان کالا را بعد از واریز پول به درگاه بانکی, دانلود کرده و یا بعد از تحویل کالا در محل مورد نظر پرداخت نمود.
طراحی سایت فروشگاهی و معایب خرید فروشگاه اینترنتی
اما برخی ازمشتریان فروشگاه های اینترنتی معتقدند که فروشگاه های اینترنتی در کنار مزایایی که برای آنها دارند دارای یک یری معایب نیز می باشند.
یکی از مهم ترین معایب وارد بر فروشگاه اینترنتی مسئله امنیت آن است. چون ممکن است طرف مقابل کاربر یک کلاهبردار باشد. بهترین کار برای آسیب ندیدن این است که پیش از اقئام به خرید درباره فروشگاه اینترنتی مورد نظرمان تحقیق و بررسی های کافی انجام داده و از امنیت آن مطمئن شویم.
مسئله بعدی متفاوت بودن محصولی است که به دست مشتری می رسد در مقایسه باتصویر موجود در سایت فروشگاه اینترنتی.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
در طراحی سایت فروشگاهی؛ فروشگاه به گونه ای وب سایت اطلاق می شود که اطلاعات مربوط به یک سری محصولات را نمایش داده و دارای یک اتوماسیون نرم افزاری است که امکان خرید را برای کاربران فراهم می کند. در یک فروشگاه اینترنتی محصولات با معیارهای گوناگون دسته بندی می شوند, کاربر با کلیک روی یک محصول اطلاعات و ویژگی های مربوزط به آن را مشاهده خواهد کرد.
انواع طراحی سایت فروشگاهی
• فروشگاه کالای فیزیکی
فروشگاهی که محصولات فیزیکی و قابل لمس از قبیل گوشی تلفن همراه, لباس, مواد غذایی, مواد شوینده و …..را ارائه می دهد در دسته فروشگاه کالاهای فیزیکی قرار می گیرد. در طراحی سایت فروشگاهی این نوع از فروشگاهها ،کاربران سفارش خود را در سایت ثبت می کنند و سپس کارمندهای واحد فروشکالای مورد نظر را برای مشتری ارسال می کنند.
• فروشگاه کالای دیجیتال
این نوع فروشگاه ها فقط کالای دیجیتال , محصولات دانلودی و مجازی, را به فروش می رسانند.محصولاتی نظیرفیلم, آهنگ, فایل پی دی اف, ویدئو و ….که کاربر آنها را دانلود می کند. در این حالت لینک دانلود پس از پرداخت مبلغ مورد نظر برای شما فعال خواهد شد.
طراحی سایت فروشگاهی و روشهای خرید در آن
• پرداخت در محل(Cash On Delivery)
واژه COD مخفف (Cash On Delivery) و به معنای پرداخت هنگام تحویل کالاست. اغلب کاربران اینترنت این روش پرداخت را ترجیح می دهند چون احتمال کلاهبرداری در این روش کمتر است. شما کالای مورد نظر خود را سفارش می دهید و چند روز بعد در محل مورد نظر تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت می کنید.
• پرداخت اینترنتی یا آنلاین
در این روش شما باید ابتدا فاکتور خرید را پرداخت کرده و سپس کالای مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.در فروشگاه های دیجیتال این روش تنها روش خرید به حساب می آید.
مزایای طراحی سایت فروشگاهی
• ارائه تصویری بهتر از کسب و کارتان با طراحی سایت فروشگاهی
• دسترسی 24 ساعته کاربران و مشتری ها به محصولات فروشگاه
• ارائه خدمات بهتر به مشتریان برای یک خرید آگاهانه
• کم هزینه بودن راه اندازی فروشگاه اینترنتی
• حذف فاصله های فیزیکی
• کاهش هزینه های مربوط به کارکنان فروشگاه
• هدف گرفتن بازار جهانی برای ارائه محصولات فروشگاه اینترنتی

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی و اصول کاربردی آن
راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی یکی از به روزترین و به صرفه ترین روش های کسب درآمد به شمار می رود. از همین رو طرفداران بسیار زیادی دارد و با توجه به فراوان بودن تعداد طرفداران, بازارهای کاذبی هم برای طراحی سایت مربوط به فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده است. بازارهایی که گردانندگان آنها عمدتاً افرادی با اطلاعات بسیار کم هستندو حتی از ابتدایی ترین مباحث و مسائل مربوط به اصول طراحی سایت اطلاعی ندارند.
طراحی سایت فروشگاهی
در طراحی سایت, اولین چیزی که کاربر می بیند قالب سایت است, پس قالب سایت شما باید در کوتاه ترین زمان بیشترین تاثیر را روی کاربر بگذارد. طراحی قالبب اختصاصی برای طراحی سایت فروشگاه شما از جمله نکاتی است که می تواند به شهرت فروشگاه اینترنتی شما کمک شایانی نماید.
در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی باید به مسئله همخوانی قالب سایت با رنگبندی و نوع کالایی که ارائه می شود توجه ویژه ای داشته باشید, چرا که این اصل بر میزان بازدید و طبیعتاً فروش شما تاثر مستقیمی خواهد داشت.
طراحی سایت فروشگاهی, طراحی قالب را نیز شامل می شود. یکی از مهم ترین مسائل در طراحی قالب سایت فروشگاهی این است که بازدید کننده سایت کدام قسمت از صفحه را در نگاه اول باید ببیند.تحقیقات فراوانی در این زمینه صورت گرفته است, اکثر نتایج این تحقیقات بیانگر این حقیقت است که در وب سایت های انگلیسی زبان , قسمت وسط سمت چپ هدف دید بازدیدکنندگان است و در وب سایت های فارسی زبان نقطه هدف , قسمت وسط سمت راست سایت است.
با کمک این دانسته ها, طراحان وب سایت های مزبور به فروشگاه اینترنتی تلاش می کنند که از مسیر حرکت چشمان کاربران به نفع خود استفاده کنند و توجه آنها را به مطلب مورد نظر خودشان جلب کنند. در طراحی سایت , طراح به خوبی می داند که چه طرحی را طراحی کند تا نگاه ها را جذب کرده و معطوف به مطلب مد نظر سایت کند.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در طراحی فروشگاه اینترنتی, باید بیش از یک محصول ارائه داده شود. البته لازم به ذکر است که افزایش تعداد محصولات طبیعتاً موجب افزایش لینک می شود و بر پیچیدگی وب سایت نیز می افزاید. طراحی فروشگاه اینترنتی بزرگ با محصولات فراوان از روش های گوناگونی بهره می برد تا بهترین محصولات منتخب را به مشتریان خود ارائه دهد. و این محصولات گزینش شده, برای هر مشتری نسبت به مشتری دیگر متفاوت خواهد بود و به اصطلاح طراحی فروشگاه اینترنتی برای هر مشتری خصوصی خواهد شد. روش های خصوصی سازی قسمت عمده ای از کار یک فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهند.

فروش اینترنتی و لینک سفارش محصول; فروشگاه اینترنتی نیست

هر کسی حداقل برای یک بار هم که شده وب سایت هایی را بر پایه یک متن یا نامه دیده است. در صفحات این وب سایت ها تنها لینک هایی به فرم سفارش دیده می شود. چنین وب سایت هایی که تنها بر پایه یک نامه و لینک به درخواست خرید می باشند, مرسوم ترین نوع طراحی فروشگاه اینترنتی نمی باشند چرا که آن ها معمولاً تنها یک نوع محصول را می فروشند. این شیوه به طراحان وب سایت اجازه می دهد تا با بزرگ جلوه دادن اصل کلیک کردن بر روی یک لینک, آن را نوعی مزیت نشان دهند. نشان دادن ویژگی های مختلف محصول به مشتریان تنها راهی زیرکانه برای افزایش شانس کلیک کردن مشتریان بر روی دکمه لینک سفارش محصول هر چند خط به خط می باشد. چنان چه مشتری در یک مرحله هنوز متقاعد به خرید نشده باشد هم چنان می تواند به خواندن ادامه داده و نظرات دیگر مشتریان آن محصول را در وب سایت بخواند. چه باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید, وب سایت های تک مقاله ای با استفاده از این ترفند هنوز هم فروش خوبی دارند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

جهت مشاوره و سفارش طراحی سایت با شماره 02188783682 تماس حاصل فرمایید.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق دارای یک سری مشخصه خاص است به صورتی که به گونه ای طراحی شده تا کاربران در آن جا تنها یک کار را انجام دهند “خرید آنلاین”. طراح وب سایتی که قصد طراحی چنین وب سایتی را دارد باید در ابتدا معیار های گوناگونی از فروش اینترنتی را مد نظر قرار بدهد.

معیار های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

حتماً این سوال به ذهن شما هم خطور کرده است که چرا طراحی فروشگاه اینترنتی موفق با طراحی دیگر وب سایت ها متفاوت است. وب سایت های فروشگاه اینترنتی می بایست جذاب, سازمان یافته و منسجم باشند و از رنگ های درستی که مناسب با روحیه کاربران و محصولات فروشگاه اینترنتی است استفاده شود. با نگاهی دقیق تر به ساز و کار فروشگاه های اینترنتی موفق, مفهوم تفاوت بین فروشگاه اینترنتی موفق مشخص می شود.

یک فروشگاه اینترنتی موفق باید از مبانی فروش خاصی پیروی کند:

  • القا روحیه شادی و نشاط یه کاربران در حین خرید
  • ارائه اطلاعات دقیق از مدیران و صاحبان وب سایت فروشگاهی در راستای جلب اعتماد کاربران
  • فراهم بودن امکان استفاده راحت از وب سایت برای همگان

در صورت عدم رعایت این موارد کاربران به سمت رقبای شما خواهند رفت.

همان طور که مشاهده می کنید این اصول, اصول جدیدی نیستند و همه ما با این اصول از طریق تجربیات روزمره خود در فروشگاه ها؛ مغازه ها و مراکز خریدی که منتظر باز شدن درب توسط مشتریان هستند آشنایی کامل داریم. معظل اصلی و اساسی برای طراحی فروشگاه اینترنتی موفق این است که چطور این روش های فروش مرسوم را در یک وب سایت فروشگاه اینترنتی و یک دنیای مجازی به نام اینترنت پیاده کنیم.

ایجاد یک مسیر فرضی برای جذب مشتری

مسیر راهی است که بازدید کننده را به سمت عملیاتی که شما دوست دارید بازدید کنندگان  انجام دهند, یعنی خرید آنلاین,  راهنمایی می کند. این مسیر می توند از طریق ایجاد یک حس خاص در کاربر با کمک محتوا یا عکس خاص و یا هر کار خلاقانه دیگری طراحی و اجرا شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها تفاوت هایی دارد, به عنوان مثال وب سایت شرکتی صرفاً جهت ایجاد حسن نیت به مشتری و به علاوه اطمینان از فروش محصولات به طور مستقیم است در حالی که هدف از راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی تعامل با مشتریان در راستای اطمینان سریع تر آن ها و تشویق آن ها به خرید است.

یک فروشگاه اینترنتی دارای ویترینی است که محصولات را به همراه قیمت آن ها و دیگر جزئیات در معرض دید عموم قرار می دهد و به دلیل بالا بودن تنوع محصولات و تغییر قیمت ها  لازم است که بروزرسانی به صورت روزانه  انجام شود و اینجا است که نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی نقش تاثیر گذار و تعیین کننده خود را نشان خواهد داد. طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که مدیریت و بروزرسانی آن آسان باشد.

معرفی محصولات وب سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که به کوچک ترین و ریز ترین جزئیات آن ها هم اشاره شود تا مشتری با دید باز و اطمینان اقدام به خرید کند.

از دیگر تفاوت های وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها, آمار دهی کامل و جامع آن است.  در وب سایت فروشگاه اینترنتی شما قادر به دریافت آمار روزانه, هفتگی, ماهانه و سالانه فروش محصولات خود و مقایسه روند پیشرفت و پسرفت آن خواهید بود .

ویژگی های تبلیغاتی در طراحی فروشگاه اینترنتی جهت اطمینان سریع تر مشتری برای خرید

ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی بسته به نوع محصولات متفاوت است. وب سایت فروشگاه اینترنتی  شما برای موفقیت نیاز به بهینه سازی و تبلیغات موثر دارد, زمانی که طراحی اولیه فروشگاه اینترنتی شما را یک تیم حرفه ای انجام داده باشند از همان ابتدا طراحی را با اصول سئو به پیش برده و در زمان کمتری وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را به مشتریان خواهند شناساند هم چنین موجب اطمینان سریع تر مشتری می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

طراحی فروشگاه اینترنتی منجر به رشد تجارت شما خواهد شد. در راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی باید یه اصول بهینه سازی و سئو و بازاریابی توجه ویژه ای نشان داده شود. اگر شما در طراحی فروشگاه اینترنتی خود به جز زیبایی به دنبال عوامل مهم تری که منجر به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش آمار بازدید از وب سایت و تبدیل آن ها به مشتری هستید بهینه سازی و سئو وب سایت یکی از بهترین گزینه ها است چرا که با بهینه سازی و بهبود رتبه فروشگاه اینترنتی خود می توانید از پتانسیل موتور های جست و جو به نفع کسب و کار خود بهره بگیرید و از آن ها به عنوان بازاریاب فروشگاه آنلاین خود کمک بگیرید.

طراحی قالب بهینه برای فروشگاه اینترنتی اصلی بسیار مهم در طراحی وب سایت محسوب می شود و در صورت عدم توجه, بخش مهمی از فعالیت های بهینه سازی وب سایت در آینده را تحت تاثیر قرار می دهد. رعایت اصول طراحی قالب وب سایت باعث افزایش بازدهی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

بازاریابی اینترنتی به عنوان دانشی نوین و یکی از موفق ترین عناصر در هر طرح بازاریابی دارای ارکان متعدد و متفاوتی است که وجود هر یک تاثیری چشم گیر در موفقیت و همین طور عدم موفقیت پروسه بازاریابی اینترنتی فروشگاه اینترنتی شما به عنوان یک کار آفرین دارد.

یک وب سایت فروشگاه اینترنتی بزرگ و متفاوت قطعاً تاثیر فوق العاده زیادی روی کسب و کار شما خواهد گذاشت.

اگر شما محصول و یا خدماتی داشته و  قصد معرفی  آن به دیگران را دارید قطعاً بهترین راه برای تبلیغ و عرضه آن راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی است. به همین دلیل است که طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی و بازاریابی وب سایت ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. با یک طراحی منحصر به فرد و سرمایه گذاری روی بهینه سازی فروشگاه اینترنتی شما تفاوت در تجارت خود را به شکل محسوسی مشاهده خواهید کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از راه های ایجاد کسب و کار اینترنتی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. هر وب سایتی که به درگاه پرداخت بانک متصل باشد و بتواند به نوعی محصول یا خدماتی را مورد معامله قرار بدهد در رده فروشگاه های اینترنتی و آنلاین قرار می گیرد. بصورت کلی می توان گفت که برای طراحی فروشگاه اینترنتی موفق باید از اصول زیر پیروی نماید:

  • ایجاد حس اعتماد در کاربران از طریق دادن اطلاعات

انتقال احساس امنیت از طریق دادن اطلاعات کافی از مدیران و صاحبان فروشگاه اینترنتی

  • طراحی وب سایت با کارایی آسان و کاربر پسند, در دسترس قرار گرفتن صفحات مختلف فروشگاه با یک کلیک

یکی از مهم ترین موضوعات برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی موفق داشتن طراحی مناسب و منحصر به فرد با در نظر گرفتن تجربیات کاربران و اصل راحتی آنهاست. در طراحی وب سایت علاوه بر زیبایی باید به راحتی کاربران برای دسترسی به سرویس های مورد نظرش نیز توجه نمود. یکی از موضوعات جالب و بسیار مهم در این زمینه, توجه به قسمت هایی از صفحه است که بازدید کننده وب سایت شما در زمان ورود به وب سایت خواهد دید. با دقت به این مسائل و سعی در هماهنگی آنها با سلیقه کاربر می توان آمار بازدید وب سایت را افزایش داد. در وب سایت های  فارسی زبان قسمت وسط سمت راست و وسط صفحه اولین قسمتی هستند که نگاه کاربران به آنجا معطوف می شود پس با یک نوآوری خاص و منحصر به فرد در این قسمت ها می توان مسیر نگاه کاربر را مدیریت کرده و توجه او را به سمت محتوا و مطلبی که هدف خود ماست جلب کنیم.

  • استفاده از عکس, فیلم و محتوای قوی و کارآمد برای تهیه اطلاعات

ویدئو یکی از مدیا های بسیار مناسب و مفید برای تهیه اطلاعات با جزئیات در مورد محصول است و معمولاً کاربران شوق بیشتری برای مطالعه اینگونه اطلاعات دارند.

این گرایش یکی از محبوبترین و مطلوبترین گرایشات موجود در وب سایت های فروشگاهی است.

  • ایجاد امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران

حفظ اطلاعات شخصی و بانکی کاربرانی که در وب سایت فروشگاه اینترنتی ثبت نام کرده اند در زمینه تامین اهمیت و جلب اعتماد کاربران اهمیت ویژه ای دارد.

  • تولید خبرنامه فروشگاه

ارسال خبرنامه بصورت ایمیل و یا پیامک  برای اطلاع رسانی به مشتریان فروشگاه اینترنتی در زمان های خاص

  • مدیریت مشتری

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در طراحی فروشگاه اینترنتی مدیریت مشتری است, در این مبحث باید مطالبات کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را تامین نموده و سازمان دهی خاصی را در این زمینه در فروشگاه اینترنتی خود اعمال کنید. تحلیل رفتار کاربران کمک زیادی در راستای جلب تعداد بیشتری کاربر و بازدید کننده به سمت فروشگاه شما خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

  • hiwebex hiwebex