سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق,راهکارهای طلایی 

طراحی فروشگاه اینترنتی باید طوری باشد که به خوبی تداعی کننده خرید حضوری کالا یا خدمات از مرکز خرید باشد.فروشگاه اینترنتی نوعی وب سایت دینامیک جهت ارائه یک رابط کاربری برای ارتباط با خریداران و فروشندگان است. .نمی توان گفت که حتماً یک ویژگی منحصر به فرد و جهانی برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای ارتقا محبوبیت آن وجود دارد اما یک سری ملزومات عمومی و مطلوبی وجود داردکه نباید در طراحی فروشگاه اینترنتی نادیده گرفته شود. قبل از همه اینهاباید درک روشنی از اهداف اصلی راخ اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم.

راهکارهای طلایی از دید مدیران و کاربران

وقتی بحث از عملکرد کلی یک فروشگاه اینترنتی به میان می آید, بیشتر صاحبان فروشگاه های اینترنتی روی موارد زیر به عنوان ارکان اصلی موفقیت توافق نظر دارند.

نظر مدیران

  • سادگی استفاده از وب سایت

بیش از 91 درصد از کاربران فروشگاه های اینترنتی معتقدند که سادگی استفاده از سایت برای موفق عمل کردن یک فروشگاه اینترنتی امری بسیار ضروری است و لازم است که حتماً تیم طراحی سایت توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشد.

  • سریع باز شدن وب سایت

شکی در این امر نیست که هرچه صفحات وب سایت شما سریع تر باز شوند نعداد کاربرانی که تمایل به ماندن درآن را داشته باشند بیشتر خواهد شد که این امر هم بستگی به نوع طراحی فروشگاه اینترنتی دارد .

  • سئو

بهبود تنظیمات سئو  برای ارتقا رتبه فروشگاه ایننرنتی در موتورهای جستجو از ارزش بسیار بالایی برخوردار است, چرا با افزایش رتبه گوگل امکان مراجعه کاربران به وب سایت فروشگاهی شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

تجربه کاربران

ارائه یک تجربه خرید بی نظیر باید مهم ترین دغدغه صاحبان فروشگاه اینترنتی باشد. باید این نکته را مد نظر قرار بدهید که مشتری از شما و طراحی فروشگاه اینترنتی شما انتظارهای خاصی دارد. تخفیف های ویژه و سریع باز شدن صفحات سایت ازدید تعداد بسیار زیادی از کاربران مهم ترین عوامل  برای داشتن یک خرید لذت بخش است.

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی