سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

۱۴۸ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با پیشرفت چشمگیر و روز افزون تکنولوژی، امروزه موضوع واقعیت مجازی در طراحی سایت نیز یکی از امکاناتی است که به زودی فراگیر میشود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد موضوع واقعیت مجازی در طراحی سایت کمی بیشتر آشنا شویم.

 

واقعیت مجازی در طراحی سایت ، رویا یا واقعیت ؟

توسعه دهندگان در حوزه ی واقعیت مجازی در تلاشند تا بحث واقعیت مجازی در طراحی سایت را نیز پیاده سازی کنند تا کاربران اینترنتی بتوانند هرچه بیشتر با سایت ها تعامل داشته باشند. با اینکه برای شرکت های بزرگ استفاده از واقعیت مجازی در طراحی سایت بهره وری مستقیم ندارد و این نوع شرکت ها همواره در تلاشند تا بر روی یک تکنولوژی تضمین نشده سرمایه گذاری نکنند، برخی از کارمند ارشد اینگونه شرکت ها واقعیت مجازی در طراحی سایت را معقوله ای بسیار با ارزش و دارای افق های بسیار وسیعی میدانند.

به طور مثال Brandon Jones یکی ار مهندسین گوگل در یکی از پروژه ها از واقیعت مجازی بر روی Chrom استفاده کرد. همچنین  Josh Carpenter و Vlad Vukicevic سرپرستان یک تیم کوچک در شرکت موزیلا نیز کاری مشابه همان کار Brandon Jones  را انجام دادند و یک کتابخانه به نام A-frame ایجاد کردند که بدون داشتن دانش WebGL ، بتوان با استفاده از آن تولید محتوای واقعیت مجازی برای وب (WebVR) را انجام داد . این افراد درواقع نشان دادند که واقعیت مجازی در طراحی سایت به زودی به اندازه ای فراگیر میشود که تبدیل به یکی از ملزومات اصلی در جذب مخاطب برای سایت خواهد شد.

از آنجایی که فضای وب یک فضای بسیار باز و با امکان دسترسی بسیار بالا از طریق انواع دستگاه ها میباشد، کاربران در آن بسیار از تکنولوژی های خاص و جدید استقبال میکنند و در مقابل از یک نواختی و عدم پیشرفت در این حوزه نیز خسته خواهند شد. به همین دلیل می باشد که واقعیت مجازی در طراحی سایت امروزه به یکی از مسائل بسیار داغ و قابل بحث در این زمینه می باشد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در 2 مقاله ی قبلی از چند مورد از کاربردهای htaccess در طراحی سایت که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد را توضیح دادیم و با توجه به تعدد کاربردهای htaccess در طراحی سایت سعی کرده ایم تا مهم ترین آنها را در 3 مقاله برای شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید با آخر از مقاله ی کاربردهای htaccess در http://hiwebex.com/fa/طراحی سایت .

 

کاربردهای htaccess در طراحی سایت چیست ؟

  • حذف Category در URL : یکی از کاربردهای htaccess در طراحی سایت که در سئو نیز موثر می باشد حذف /Category/ می باشد. با این کار می توان url ها را کوتاه تر کرد. برای انجام این کار آدرس سایت خودتان را به جای Yourblog وارد کرده و کد را در فایل htaccess قرار دهید:

 

RewriteRule ^category/(.+)$ http://www.yourblog.com/$1 [R=301,L]

 

  • صفحات سفارشی برای خطاها: قبلا درباره ی انواع خطاهای رایج در سایت ها توضیح داده ایم. حال میتوان با ساخت صفحات مختلف برای این خطاها آن را شخصی سازی کرد. این مورد یکی دیگر از بهترین از کاربردهای htaccess می باشد. کافی است آدرس صفحات مربوط طراحی شده را به جای /error/*.php قرار دهید و کد را در فایل htaccess خود کپی کنید:

 

ErrorDocument 401 /error/401.php

ErrorDocument 403 /error/403.php

ErrorDocument 404 /error/404.php

ErrorDocument 500 /error/500.php

 

  • ریدایرکت کردن: بهترین نوع از کاربردهای htaccess در طراحی سایت قابلیت Redirect کردن می باشد. در گذشته بیشتر از کدهای جاوا اسکریپت و امثال آن برای ریدایرکت کردن آدرس ها استفاده میکردند. با گذر زمان این امکان نیز به کاربردهای htaccess در طراحی سایت اضافه شد. کد زیر نمونه ای از این مورد می باشد:

 

Redirect /Dirold/old.html http://site.com/DirNew/new.html

 

در کد بالا کافی است به جای /Dirold/old.html آدرس صفحه ای که میخواهید منتقل شود و در قسمت بعدی آن آدرسی که میخواهید آن صفحه به آن منتقل شود را وارد کنید و کد  را در فایل htaccess خود قرار دهید.

 

متن قبل : کاربردهای htaccess در طراحی سایت 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در مقاله ی قبلی از چند مورد از کاربردهای htaccess در طراحی سایت که بسیار استفاده میشود گفتیم و با توجه به تعدد کاربردهای htaccess در طراحی سایت سعی کرده ایم تا مهم ترین آنها را در 3 مقاله برای شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید با قسمت دوم از مقاله ی کاربردهای htaccess در طراحی سایت .

 

کاربردهای htaccess در طراحی سایت چیست ؟

  • تایین نوع نمایش آدرس سایت: یکی از مهم ترین کاربردهای htaccess در طراحی سایت قابلیت تایین نوع نمایش سایت می باشد. این یعنی با استفاده از این امکان میتوان مشخص کرد که سایت با www به نمایش در بیاید یا بدون www. البته یاد آوری این موضوع در این مورد از کاربردهای htaccess بسیار مهم می باشد که باید دقت داشته باشید که سایت شما توسط گوگل به چه شکلی index شده است. اگر با www ایندکس شده است، به هیچ عنوان نباید آن را بدون www به نمایش در بیاورید. چرا که در این صورت گوگل سایت شما را به عنوان 2 دامنه مجزا میشناسد. با کپی کد زیر می توانید این مورد را کنترل کنید :
  • سایت بدون www به نمایش در بیاید:

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^yoursite\.com$ [NC]

RewriteRule ^(.*)$ http://yoursite.com/$1 [R=301,L]

  • سایت به صورت www به نمایش در بیاید:

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.

RewriteRule ^(.*)$ http://www.%{HTTP_HOST}/$1 [R=301,L]

 

  • شناساندن فرمت های جدید: از دیگر کاربردهای htaccess در طراحی سایت که در امنیت سایت نیز بسیار تاثیر گذار است میتوان به تغییر فرمت ها برای نمایش اشاره کرد. با استفاده از کد زیر می توانید این کار را انجام دهید:

AddType text/html .shtml

AddHandler server-parsed .shtml

Options Indexes FollowSymLinks Includes

 

  • ایجاد محدودیت در آپلود: یکی دیگز از کاربردهای htaccess در طراحی سایت ایجاد محدودیت برای آپلود فایل می باشد. در نمونه کد زیر حداکثر حجم قابل قبول برای آپلود 20 مگابایت می باشد:

php_value upload_max_filesize 20M

ادامه دارد …..

متن قبل : کاربردهای htaccess در طراحی سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

در مقالات قبلی از کاربردهای htaccess در طراحی سایت به صورت بسیار گذرا توضیح دادیم. همانطور که میدانید موارد کاربردهای htaccess در طراحی سایت بسیار زیاد می باشد. با این حال قصد داریم تا تعدادی از کاربردهای htaccess در طراحی سایت را به صورت خلاصه در قالب 3 مقاله توضیح دهیم.

 

کاربردهای htaccess در طراحی سایت چیست ؟

  • محافظت از فایل .htaccess : ابتدایی ترین مورد از کاربردهای htaccess در طراحی سایت محافظت این فایل از خودش می باشد. چرا که این فایل به خودی خود میتواند یک راه نفوذ باشد. بنابراین با کپی کردن کد زیر داخل این فایل، میتوان از آن محافظت کرد:

<files “.htaccess”>

order allow,deny

deny from all

</files>

  • معرفی زبان پیشفرض: معمولا برای اینکه زبان پیش‌فرض استفاده شده را به مرورگرها گفته شود، آن را در قسمت هدر سایت قرار میدهیم. اما یکی از کاربردهای htaccess در طراحی سایت معرفی این زبان پیشفرض می باشد. این موضوع که تاثیر خوبی بر روی سئو هم دارد، با قرار دادن کد زیر در این فایل ممکن می باشد. دقت داشته باشید که در این نمونه زبان پیشفرض بر روی utf-8 تنظیم شده است:

# pass the default character set

AddDefaultCharset utf-8

  • محدودیت دسترسی به وسیله IP: همانطور که میدانید IP در واقع شناسنامه ی کاربران در اینترنت می باشد که با وسیله ی آن میتوان حتی مکان کاربر را فهمید. گاهی اوقات در بعضی از سایت ها نیاز است که از ورود گروهی از کاربران نسبت به موقعیت جغرافیایی آنها جلوگیری کرد. یکی از کاربردهای htaccess در طراحی سایت ایجاد این محدودیت می باشد. با استفاده از کد زیر می توان آی پی های خاصی را مسدود کرد:

<Limit GET POST>

order allow,deny

deny from 200.49.176.139

allow from all

</Limit>

با استفاده از این امکان میان کاربردهای htaccess در طراحی سایت میتوان اسپمرهای یک سایت را نیز مسدود کرد. به این منظور تنها آی پی یکی از کامنت های اسپم کافی می باشد.

ادامه دارد….

متن قبل : فایل htaccess در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

htaccess در طراحی سایت یکی از مهم ترین فایل های موجود در سایت می باشد. با این حال بسیاری از وب مسترها از این فایل مهم و کاربردهای آن بیخبرند. در این مقاله قصد داریم فایل htaccess در طراحی سایت را به صورت خلاصه توضیح دهیم.

فایل htaccess در طراحی سایت چیست ؟

به طور کلی فایل htaccess در طراحی سایت نقش مشخص کردن کردن دسترسی کاربران به محتویات یک دایرکتوری را دارد. همچنین htaccess را میتوان به عنوان ابزاری برای تشخیص هویت افراد نیز در نظر گرفت. وقتی کاربر آدرس یک سایت را وارد می کند، آدرس با http شروع می شود و این دستور توسط نرم افزار وب HTTPd شناسایی می شود. این نرم افزار منتظر ارسال درخواست برای سایر برنامه ها می ماند و پس از ارسال درخواست و با پیدا کردن فایل htaccess اجازه ی دسترسی کاربر به آن بخش را چک میکند و در صورت مجاز بودن، اجازه ی دسترسی به کاربر میدهد.

با اینکه htaccess میتواند بسیار مفید باشد معایبی هم دارد. در واقع استفاده از فایل htaccess در طراحی سایت بیشتر این امکان را به مدیران می دهد تا دسترسی کاربران هر گروه را به محتوا و تنظیمات همان گروه مشخص کنند و استفاده از آن برای تمامی توابع متصل به HTTPd نمی تواند بسیار بهینه و مناسب باشد.

از معایب استفاده از فایل htaccess در طراحی سایت می توان به پیچیده شدن کار در پروژه های بزرگ اشاره کرد. به طور مثال یک شرکتی که دارای سرور های زیادی باشد، باید تعداد زیادی از فایل های htaccess را داشته باشد و علاوه بر آن آنها را مدیریت کند. مدیریت کردن و استفاده از تعداد بالای این فایل ها و محدود کردن کاربران در این مواقع طبیعتا  کاری سخت و پیچیده و طاقت فرسا میباشد. همچنین ضعیف بودن فایل htaccess از دیگر معایب آن می باشد. چرا که فایل htaccess در طراحی سایت را به راحتی میتوان یافت و آن را بازنویسی کرد.

متن بعد : کاربردهای htaccess در طراحی سایت1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید استفاده از انواع بک لینک ها در طراحی سایت می تواند در روند سئو بسیار تاثیر گذار باشد. وجود تنوع در انواع بک لینک ها در طراحی سایت باعث می شود تا بتوان نسبت به موضوع سایت انتخاب مناسبی میان بک لینک ها داشت.

انواع بک لینک ها در طراحی سایت کدامند ؟

  • بک لینک فروشگاهی: این نوع بک لینک را می توان با ارائه یک محصول در یک فروشگاه دریافت کرد. همچنین روش دیگر دریافت بک لینک فروشگاهی گذاشتن کامنت در این صفحات می باشد.
  • بک لینک صوتی: این نوع از انواع بک لینک ها در طراحی وب سایت هایی که مربوط به موزیک می باشند بسیار مشاهده می شود. معمولا سایت های موزیک در اول و یا آخر موزیکی که در سایت خود قرار می دهند آدرس سایت خود را به شکل گفتاری تکرار می کنند.
  • بک لینک ویدئویی: کاربردی ترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت هایی که محتوای ویدئویی زیادی دارند این نوع می باشد. در این نوع آدرس سایت می تواند در زیرنویس مربوط به آن ویدئو به صورت واترمارک در آن باشد.
  • بک لینک ایمیلی: به لینک هایی که توسط ایمیل ارسال می شوند بک لینک ایمیلی می گویند. اگر لینک ها از Gmail و Yahoo کلیک بخورند تاثیر و رشد بیشتری خواهند داشت.
  • بک لینک رقابتی: یکی از مهمترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت داشتن بک لینک از سایت رقیب خود می باشد. در این نوعف بک لینک از سایت های رقیب خریداری میشود که البته ارزش هزینه کردن هم دارد.
  • بک لینک علمی و آموزشی: این مورد از انواع بک لینک ها در طراحی سایت از ارزش بالایی برخوردار است. چرا که در این نوع گوگل از سایت شما به عنوان یک سایت علمی و آموزشی یاد خواهد کرد.
  • بک لینک آپلودی: این نوع از انواع بک لینک ها در طراحی سایت بسیار رایج می باشد. در این گونه از بک لینک ها آدرس سایت به صورت پسورد فایل آپلود شده و در قسمت نام فایل آپلود شده تکرار می شود.

متن قبل: انواع بک لینک ها در طراحی سایت 1

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

استفاده از انواع بک لینک ها در طراحی سایت امروزه بسیار رایج شده است. تعدد انواع بک لینک ها در طراحی سایت این امکان را می دهد تا در انتخاب آن بتوانیم آزادانه عمل کرده و از هر نوعی که برای سایت ما مناسب است استفاده کنیم.

انواع بک لینک ها در طراحی سایت کدامند ؟

  • بک لینک بلاگی : در میان انواع بک لینک ها در طراحی سایت یکی از محبوب ترین آنها نوع بلاگی آن می باشد. در این نوع لینک مورد نظر به صورت Sub Domain برای یک سرویس بلاگ دهنده می باشد. تعداد بازدیدکننده های بلاگ و محتوای آن از جمله معیارهای یک بک لینک مناسب بلاگی می باشد.
  • بک لینک اجتماعی : یکی دیگر از انواع بک لینک ها در طراحی سایت نوع اجتماعی آن می باشد که از طریق شبکه های اجتماعی صورت می گیرد.
  • بک لینک آفلاین : یکی از رایج ترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت نوع آفلاین است. این نوع بک لینک به صورت نوشته در نام فایل یا Description یک قطعه موزیک یا حتی در یک فایل Readme قرار می گیرد و کاربر بعدا می تواند از طریق آن ها به سایت شما سر بزند.
  • بک لینک اپلیکشیشنی: به لینک هایی که در اپلیکیشن های موبایل قرار می گیرند بک لینک اپلیکیشنی می گویند.
  • بک لینک انجمنی: در انجمن های گفتگو معمولا لینک هایی به اشتراک گذاشته می شود که عموما نیز رایگان است. به آنها بک لینک انجمنی می گویند.
  • بک لینک کامنتی: یکی دیگر از رایج ترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت شکل کامنتی آن می باشد. در این نوع که اکثر اوقات رایگان است و گاهی اوقات هم نیاز به ثبت نام در سایت نیست، میتوان با اجازه مدیریت سایت به نوعی بک لینک گرفت.
  • بک لینک گرافیکی: یکی از موثرترین انواع بک لینک ها در طراحی سایت نوع گرافیکی آن است. در این نوع عنوان سایت شما به صورت گرافیکی طراحی شده و به اشتراک گذاری گذاشته می شود.

متن قبل: اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

با وجود تاثیر خوبی که بک لینک ها در سئو یک سایت دارند، اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت باعث می شود که روند تاثیر گذاری مثبت بک لینک ها کاملا برعکس شود. در ادامه قصد داریم در مورد برخی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت به صورت مختصر توضیح دهیم.

 

برخی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت

همانطور که می دانید هر بک لینکی مناسب نیست و استفاده از آنها باید با رعایت چند فاکتور همراه باشد. با این حال یکی از بزرگترین اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت این نگرش می باشد که هرچه بک لینک بیشتر باشد بهتر است. این نگرش بسیار غلط می باشد. عموما داشتن تعداد زیادی بک لینک یکی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت می باشد. دلیل اشتباه بودن این مورد عدم داشتن توجه کافی و باز نگری لینک ها می باشد و همین مورد باعث می شود که نتوان بک لینک های خراب یا بی ارزش را به راحتی پیدا کرد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت بررسی نکردن و بروز نکردن مرتب لینک ها می باشد. خوشبختانه بک لینک هایی که فاقد کیفیت می باشند به سادگی قابل تشخیص می باشند. معمولا اینگونه بک لینک ها دارای ویژگی هایی مانند نامرتبط بودن آن با موضوع سایت، فاقد مخاطب بودن و لینک شدن به سایت های اسپم می باشد و کاملا قابل شناسایی هستند. برای اجتناب از این گونه اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت باید بک لینک ها را مرتب چک کرده و به محض شناسایی چنین بک لینک هایی اقدام به حذف و جایگزینی آنها با یک نمونه ی مناسب آن کرد.

درکل دریافت بک لینک مناسب و اجتناب از اینگونه اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت و سئوی آن نقش مهمی دارند. بنابراین سعی کنید در استفاده از بک لینک ها دقت کرده تا بیشتر از فواید آن بهره مند شوید.

متن قبل: ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

بررسی ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت باعث می شود تا بتوان یک بک لینک خوب را از نمونه ی بد آن تشخیص داد. استفاده از بک لینک مناسب تاثیر خوبی در سئوی یک سایت دارد. اما استفاده از بک لینک های نا مناسب در سئوی سایت بسیار تاثیر منفی ای خواهد داست. در این مقاله قصد داریم درباره ی ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت توضیح مختصری بدهیم.

ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

بک لینک مناسب به لینکی گفته می شود که از یک وبسایت معتبر و قابل اعتماد به یک وبسایت داده شود. این واقعیت وجود دارد که هرچه دریافت یک بک لینک از یک سایت سخت تر باشد قطعا ارزش آن بیشتر می باشد. ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت به صورت زیر می باشد :

  • ارتباط: بزرگترین مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت مرتبط بودن سایت بک لینک دهنده با گیرنده می باشد. به طور مثال فرض کنید سایت A برای یک رستوران می باشد و سایت B در مورد انواع غذاها مطلب می نویسد. دریافت بک لینک سایت A از B دارای مهمترین مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت، یا همان ارتباط مناسب می باشد.
  • محبوبیت و امنیت: یکی دیگر از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت محبوب بودن و البته برخورداری از امنیت مناسب سایت بک لینک دهنده می باشد. این یعنی بک بینک مناسب از سایتی دریافت می شود که دامین اتوریتی داشته باشند و همچنین در شبکه های اجتماعی فعال باشد.
  • ارزش و اعتبار: این مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت همانند همان اعتبار بازاری در دنیای واقعی می باشد. قاعدتا سایت هایی که ار اعتبار و رنک بیشتری برخوردار باشند بک لینک آنها بسیار معتبر تر خواهد بود. این مورد از جمله مواردی است که گوگل در اعتبار سنجی بک لینک ها بسیار در نظر می گیرد.

متن قبل: استتفاده از بک لینک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex
  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از بک لینک در طراحی سایت بسیار رایج شده است. وجود بک لینک در طراحی سایت باعث بالاتر رفتن رنک سایت و همچنین افزایش سئو می شود. در این مقاله به صورت خلاصه در باره ی بک لینک توضیح خواهیم داد.

 

بک لینک در طراحی سایت چیست و چه کاربردی دارد ؟

بک لینک درواقع همان لینکی می باشد که یک سایت از یک سایت دیگر دریافت می کند. با استفاده از بک لینک در طراحی سایت اطلاعات سایتی که برای آن بک لینک تهیه می شود در سایتی که بک لینک می دهد ارزیابی می شود. در گذشته تعدد بک لینک های یک سایت معیار اصلی در سئو درنظر گرفته می شد. با وجود تقلب های زیادی که در این زمینه صورت گرفت، تاثیر وجود بک لینک در طراحی سایت کمتر شد. با این حال وجود بک لینک در طراحی سایت هنوز در سئو از تاثیر نسبتا خوبی برخوردار است.

برای بدست آوردن و به کارگیری بک لینک در طراحی سایت راه های زیادی موجود می باشد. ساده ترین روش در تهیه بک لینک تبادل لینک می باشد. با این حال برای استفاده از بک لینک در طراحی سایت کیفیت بک لینک ها بسیار مهم تر از تعداد آنها می باشد. فرض کنید سایت A در زمینه ی پوشاک فعالیت دارد و سایت B در زمینه ی پارچه و هردوی آنها در راستای کار خودشان تولید محتوا دارند. تبادل لینک و استفاده از بک لینک در طراحی وب سایت در این 2 سایت یک روند ارزشمند سئو برای هردو می باشد.

علاوه بر مثال فوق، بک لینک ها می توانند همانند یک مکالمه بین 2 سایت در فضای اینترنتی باشند. مثلا فرض کنید که یک سایت درباره ی یک مدل خاص از تلفن همراه نقدی را تهیه کرده و سایت دیگری نیز درمورد همان مدل گوشی یک نقد که حتی مخالف نقد سایت اول هم هست منتشر می کند و با این حال به آن بک لینک می دهد. در این مورد هرچه مطلب سایت دوم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و بک لینک بیشتری بگیرد روی سایت اول هم تاثیر گذار خواهد بود و این تاثیر به صورت تصئدی بالا خواهد رفت.

متن بعد: ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • hiwebex hiwebex