سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

با وجود تاثیر خوبی که بک لینک ها در سئو یک سایت دارند، اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت باعث می شود که روند تاثیر گذاری مثبت بک لینک ها کاملا برعکس شود. در ادامه قصد داریم در مورد برخی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت به صورت مختصر توضیح دهیم.

 

برخی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت

همانطور که می دانید هر بک لینکی مناسب نیست و استفاده از آنها باید با رعایت چند فاکتور همراه باشد. با این حال یکی از بزرگترین اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت این نگرش می باشد که هرچه بک لینک بیشتر باشد بهتر است. این نگرش بسیار غلط می باشد. عموما داشتن تعداد زیادی بک لینک یکی از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت می باشد. دلیل اشتباه بودن این مورد عدم داشتن توجه کافی و باز نگری لینک ها می باشد و همین مورد باعث می شود که نتوان بک لینک های خراب یا بی ارزش را به راحتی پیدا کرد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت بررسی نکردن و بروز نکردن مرتب لینک ها می باشد. خوشبختانه بک لینک هایی که فاقد کیفیت می باشند به سادگی قابل تشخیص می باشند. معمولا اینگونه بک لینک ها دارای ویژگی هایی مانند نامرتبط بودن آن با موضوع سایت، فاقد مخاطب بودن و لینک شدن به سایت های اسپم می باشد و کاملا قابل شناسایی هستند. برای اجتناب از این گونه اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت باید بک لینک ها را مرتب چک کرده و به محض شناسایی چنین بک لینک هایی اقدام به حذف و جایگزینی آنها با یک نمونه ی مناسب آن کرد.

درکل دریافت بک لینک مناسب و اجتناب از اینگونه اشتباهات رایج استفاده از بک لینک در طراحی سایت و سئوی آن نقش مهمی دارند. بنابراین سعی کنید در استفاده از بک لینک ها دقت کرده تا بیشتر از فواید آن بهره مند شوید.

متن قبل: ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۰۹/۲۸
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی