سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت بیمارستان

در طراحی سایت بیمارستان  نکات عمومی که برای طراحی همه سایت ها استفاده می شود وجود دارد و نکات اختصاصی وجود دارد که رعایت آن به تخصصی شدن سایت از نظر سلامت می شود. امروزه خدمات الکترونیک در حال گسترش است و خدمات الکترونیک سلامت در ایران نیز از این قاعده پیروی میکند. بنابراین طراحی سایت بیمارستان جزء ارائه خدمات الکترونیک سلامت محسوب می گرد و در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه به آن بپردازیم.

نکات اساسی طراحی سایت بیمارستان

  • نیازسنجی: قبل از طراحی سایت بیمارستان باید نیازسنجی کنیم که در سایت بیمارستان چه نکاتی اولویت بیشتری دارد و چه مواردی از اولویت کمتری برخوردارند و طبق شمای کلی که از اولویت­ها به دست می آوریم اقدام به طراحی سایت می کنیم.
  • نظرات متخصصین: برای طراحی سایت بیمارستان با متخصصین در حوزه سلامت جلسات فوکوس گروپ برگزار می کنیم و نظرات آنها را درخصوص طراحی سایت بیمارستان جمع­آوری می کنیم و این نظرات را در اختیار تیم حرفه­ایی طراحان سایت قرار می دهیم تا طبق آن اقدام به طراحی سایت کنند.
  • تعیین قسمت­های مختلف سایت: قسمت های مختلف سایت را قبل از طراحی سایت بیمارستان تعیین می کنیم و اینکه هر قسمت شامل چه محتوایی باشد. این مرحله براساس مدل­های معروف طراحی سایت مشخص می­شوند.
  • کاربرپسند بودن: در طراحی سایت ها باید به نکته کاربرپسند بودن توجه شود، به این معنی که استفاده از سایت برای کاربران آسان باشد و ظاهر سایت برای کاربران جذاب باشد. در طراحی سایت بیمارستان بیش  از سایر سایت ها باید به این نکته توجه شود چون کاربرانی که به سایت مراجعه می کنند اغلب بیماران یا همراهان بیماران هستند که از نظر روحی آشفته­اند.
  • استفاده از تکنیک واکنش گرا بودن (Responsive):  در طراحی سایت بیمارستان بهتر است از تکنیک واکنش گرا بودن استفاده کرد، واکنش گرا به این معنی است که سایت با همه جزئیاتش در صفحه نمایش­ها با هر اندازه­ایی قابل مشاهده باشد و قالب سایت به هم نخورد.
  • استفاده از تکنیک SEO برای بهینه سازی در جستجو در جستجوگران: جهت بهینه سازی جستجو در طراحی سایت بیمارستان از تکینیک SEO استفاده شود تا در هنگام جستجو برای یافتن سایت بیمارستان، بیمارستان شما هم در لیست نتایج باشد و کاربران به راحتی سایت بیمارستان شما را هم پیدا کنند.
  • استفاده از Master page: . در طراحی سایت بیمارستان برای حفظ خصوصیات ظاهری مشترک مانند لوگو، پس زمینه سایت و قالب کلی متن از Master page برای حفظ خصوصیات اصلی در تمام صفحات استفاده  می کنیم.

تیم حرفه­ایی ما به تمام نکات اساسی برای طراحی حرفه ایی سایت استفاده می کنند و در طراحی سایت­ها از بهترین و تازه­ترین  مدل­ها و تکنیک­های طراحی سایت استفاده می کنند

متن قبل:اقدامات لازم طراحی سایت بیمارستان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی