سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها تفاوت هایی دارد, به عنوان مثال وب سایت شرکتی صرفاً جهت ایجاد حسن نیت به مشتری و به علاوه اطمینان از فروش محصولات به طور مستقیم است در حالی که هدف از راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی تعامل با مشتریان در راستای اطمینان سریع تر آن ها و تشویق آن ها به خرید است.

یک فروشگاه اینترنتی دارای ویترینی است که محصولات را به همراه قیمت آن ها و دیگر جزئیات در معرض دید عموم قرار می دهد و به دلیل بالا بودن تنوع محصولات و تغییر قیمت ها  لازم است که بروزرسانی به صورت روزانه  انجام شود و اینجا است که نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی نقش تاثیر گذار و تعیین کننده خود را نشان خواهد داد. طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که مدیریت و بروزرسانی آن آسان باشد.

معرفی محصولات وب سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که به کوچک ترین و ریز ترین جزئیات آن ها هم اشاره شود تا مشتری با دید باز و اطمینان اقدام به خرید کند.

از دیگر تفاوت های وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها, آمار دهی کامل و جامع آن است.  در وب سایت فروشگاه اینترنتی شما قادر به دریافت آمار روزانه, هفتگی, ماهانه و سالانه فروش محصولات خود و مقایسه روند پیشرفت و پسرفت آن خواهید بود .

ویژگی های تبلیغاتی در طراحی فروشگاه اینترنتی جهت اطمینان سریع تر مشتری برای خرید

ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی بسته به نوع محصولات متفاوت است. وب سایت فروشگاه اینترنتی  شما برای موفقیت نیاز به بهینه سازی و تبلیغات موثر دارد, زمانی که طراحی اولیه فروشگاه اینترنتی شما را یک تیم حرفه ای انجام داده باشند از همان ابتدا طراحی را با اصول سئو به پیش برده و در زمان کمتری وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را به مشتریان خواهند شناساند هم چنین موجب اطمینان سریع تر مشتری می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

  • ۹۶/۰۲/۲۳
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی