سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

در طراحی فروشگاه اینترنتی, باید بیش از یک محصول ارائه داده شود. البته لازم به ذکر است که افزایش تعداد محصولات طبیعتاً موجب افزایش لینک می شود و بر پیچیدگی وب سایت نیز می افزاید. طراحی فروشگاه اینترنتی بزرگ با محصولات فراوان از روش های گوناگونی بهره می برد تا بهترین محصولات منتخب را به مشتریان خود ارائه دهد. و این محصولات گزینش شده, برای هر مشتری نسبت به مشتری دیگر متفاوت خواهد بود و به اصطلاح طراحی فروشگاه اینترنتی برای هر مشتری خصوصی خواهد شد. روش های خصوصی سازی قسمت عمده ای از کار یک فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهند.

فروش اینترنتی و لینک سفارش محصول; فروشگاه اینترنتی نیست

هر کسی حداقل برای یک بار هم که شده وب سایت هایی را بر پایه یک متن یا نامه دیده است. در صفحات این وب سایت ها تنها لینک هایی به فرم سفارش دیده می شود. چنین وب سایت هایی که تنها بر پایه یک نامه و لینک به درخواست خرید می باشند, مرسوم ترین نوع طراحی فروشگاه اینترنتی نمی باشند چرا که آن ها معمولاً تنها یک نوع محصول را می فروشند. این شیوه به طراحان وب سایت اجازه می دهد تا با بزرگ جلوه دادن اصل کلیک کردن بر روی یک لینک, آن را نوعی مزیت نشان دهند. نشان دادن ویژگی های مختلف محصول به مشتریان تنها راهی زیرکانه برای افزایش شانس کلیک کردن مشتریان بر روی دکمه لینک سفارش محصول هر چند خط به خط می باشد. چنان چه مشتری در یک مرحله هنوز متقاعد به خرید نشده باشد هم چنان می تواند به خواندن ادامه داده و نظرات دیگر مشتریان آن محصول را در وب سایت بخواند. چه باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید, وب سایت های تک مقاله ای با استفاده از این ترفند هنوز هم فروش خوبی دارند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

جهت مشاوره و سفارش طراحی سایت با شماره 02188783682 تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۶/۰۲/۲۳
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی