سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت به صورت چند زبانه می تواند سایت را به شکل پیچیده تری تبدیل کند. امروزه به دلیل گسترش روابط بین کشورها داشتن این امکان در سایت از مزیت های یک سایت محسوب می شود. اگرچه ساخت یک وب سایت چند زبانه کاری بسیار مشکل است.

 چگونه یک سایت را به حالت چند زبانه تبدیل کنید

ترجمه را داشته باشید: در این مورد به ترجمه های آنلاین اکتفا نکنید. زیرا در مرحله ترجمه باید دقت کافی را داشته باشید. اگرچه این به طراح سایت مربوط نمی شود. برای این کار از مترجم استفاده کنید.

ارائه گزینه های زبان.:یک وب سایت چند زبانه بدون داشتن توانایی تبدیل زبان بی فایده است. این گزینه ها اغلب در سمت راست در بالای صفحه قرار می گیرند. مطمئن شوید که این سوییچرها واضح و قابل دسترسی هستند. برای این کار گاهاً از پرچم کشورها استفاده می شود.

برخی از وب سایت ها هنگامی که زبان را تغییر می دهند، کاربران را به صفحه اصلی هدایت می کنند. این می تواند گیج کننده باشد، زیرا پس از آن کاربران باید دوباره صفحه را پیدا کنند. در طراحی سایت مطمئن شوید که پس از تغییر زبان  با همان صفحه (ترجمه شده) ارائه شده است.

انتخاب زبان پیش فرضدر طراحی سایت: برای سایت چند زبانه خود یک زبان پیش فرض انتخاب کنید که مجدداً سایت به زبان پیش فرض بگردد.

کدگذاری و فونت ها: محتوای شما باید قابل خواندن باشد، بنابراین در طراحی سایت مطمئن شوید که کدگذاری صفحه به درستی تنظیم شده است. فونت وب شما باید با تمام زبانهایی که پشتیبانی می کنید، مخصوصا برای زبان های غیر لاتین سازگار باشد. یعنی  فونت مورد استفاده باید حاوی تمام کاراکترها که معمولا مورد نیاز است باشد. بعضی از زبانها صدها کاراکتر را شامل  می شوند و فونتها را بسیار سنگین می کنند.

سمت ها: اینکه از چپ به راست باشد و یا از راست به چپ.زیرا در  زبان ها مسیر ندارند، اما متون دارند. در حالت چند زبانه به جابجایی تصاویر توجه کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:

https://t.me/hiwebex


  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی