سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

امروزه طراحی سایت بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها در حال گسترش است. زیرا با تجارت الکترونیکی و تحویل غذا به درب منازل داشتن سایتی مناسب بسیار اهمیت دارد. حال اگر سایت با کیفیت باشد کاربر تمایل بیشتری به سفارش غذا داشته و در نتیجه کسب و کار رونق می یابد.

چگونه برای رستوران ها سایتی مناسب بسازند

در مرحله اول در طراحی سایت باید از عکس خود آن رستوران استفاده نمایید.عکاسان حرفه ای در این مرحله به شما کمک خواهند کرد.از تصاویر بسیار با کیفیت استفاده کنید و از تصاویر تاریک،بریده شده یا بیش از حد پررنگ استفاده نکنید.

سایت را طوری طراحی کنید که قابلیت  استفاده با موبایل را داشته باشد.زیرا اغلب مردم وقتی سر کار یا خارج از خانه هستند و یا وارد منطقه ای جدید میشوند با استفاده از موبایل یا تبلت سفارش میدهند.اگر سایت شما این قابلیت را نداشته باشد، این شانس را به رقیبان خود خواهید داد.

در محتوای سایت از ظروف بزرگتر با حجم کمتر غذا استفاده کنید.صفحه را بیش از حد شلوغ نکنید.از ظروف به رنگ سفید استفاده کنید.زیرا در این صورت رنگ غذا اشتها آورتر به نظر خواهد آمد. از لحاظ علمی ثابت شده است که برخی رنگها احساسات مردم را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهند. این یافته ها می تواند به شما در طراحی سایت کمک کند. رنگ های روشن و گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و قرمز سبب افزایش اشتها می شود.

منوی غذاهای رستوران را در آن سایت قرار دهید.این فهرست بهتر است همراه با عکس باشد.هنگام طراحی سایت آن را در قالب دانلود قرار ندهید.زیرا مشتری وقت برای دانلود کردن نخواهد گذاشت.

اطلاعات تماس و آدرس خود را قرار دهید.زیرا بدون این اطلاعات مردم نمیتوانند رستوران را پیدا کنند.

امکان رزرو و سفارش آنلاین را ایجاد نمایید.

انتقادات و پیشنهادات در سایت مخصوصا برای رستوران ها از نکات حائز اهمیت است که به مشتری برای جلب اعتماد کمک زیادی خواهد کرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی