سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از شرکت ها که مخاطب آن ها کودکان می باشند نیاز به طراحی سایت فروشگاهی مناسب با کاربران خود دارند. با افزایش تکنولوژی کودکان بیشتر تمایل به استفاده از کامپیوتر و اینترنت دارند. پس باید در طراحی وب سایت تکنیک هایی را ایجاد کرد که هم برای آن ها جذاب و سرگرم کننده باشد و هم استانداردها رعایت شده باشد.

طراحی سایت فروشگاهی برای کودک، امروزه فرصت های زیادی را برای طرحان سایت ایجاد کرده است. برای مثال طراحی سایت برای جشن تولد، خرید اسباب بازی، کیک ها و شیرینی ها و … که کاربران آن ها عمدتا کودک هستند.

اصول طراحی سایت فروشگاهی برای کودکان

طراحی سایت برای کودکان باید طوری باشد که محتوا بسیار با کیفیت و جذاب بوده و از رنگ های شاد و انرژی زا استفاده شود.

همچنین باید از گروه سنی مخاطب آگاه بود. زیرا اگر کاربر نوجوان باشد از محتوای بچه گانه نباید استفاده نمود.

احترام خود را نشان دهید. زیرا بچه هایی که در سن بلوغ هستند بسیار حساس و متعصب هستند. پس باید از کلمات احترام آمیز و در عین حال دوستانه استفاده کرد.

از تنظیمات سبک استفاده شود. زیرا اگر سایت پیچیده باشد کودک زود خسته و عصبی خواهد شد. همچنین کودکان و نوجوانان علاقه دارند تا مطلب مورد نظر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این نکته را حتما به یاد بسپارید.

اعتماد سازی کنید. امروزه یکی از بحث برانگیزترین موضوعات ایمن بودن سایت می باشد. زیرا والدین به دنبال سایت هایی ایمن و معتبر برای کودکان و نوجوانان خود هستند. استفاده از تصاویر و یا انیمیشن هایی که خشن، گمراه کننده و یا ترسناک نباشد از اولویت های والدین است.

طراحی سایت فروشگاهی باید طوری باشد که در کودکان و نوجوانان طراحی ذهنی و خلاقیت ایجاد کند. برای مثال ایجاد نظرسنجی مشترک،مسابقات و.. میتواند شما را در این راه یاری نماید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex


  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی