سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت فروشگاهی یکی ار قسمتهایی که می تواند بیش از همه در این نوع سایت جلب توجه کند بخش اسلاید تصاویر است. در طراحی سایت فروشگاهی منظور از اسلاید تصاویر نمایش بخشی از کالاها و یا  خدمات فروشگاه است که به صورت تصویر بزرگ در صفحه اول سایت فروشگاهی به چشم می خورد. وجود اسلاید در طراحی سایت به خصوص طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های ضروری و لاینفک می باشد. چرا که اسلاید های ابتدای سایت می تواند نقش بی نظیری در تمایل کاربر برای ماندن و یا ترک کردن سایت داشته باشد.

در طراحی سایت فروشگاهی چه تصاویری برای اسلاید انتخاب کنبم

اگر شما جزو افرادی هستید که مثل بسیاری از مدیران سایت ها به این نتیجه رسیده اید که در صفحه اول سایت فروشگاهی شما از اسلاید استفاده شود باید بگوییم که اسلاید اولین تصویری است که از سایت شما برای کاربر به نمایش گذاشته می شود بنابراین باید از تصاویر تاثیر گذار و حرفه ای در این بخش استفاده کرد. سعی کنید تصاویر انتخابی شما برای اسلاید در بردارنده اهداف فروشگاه و مرتبط با محصولات شما سایت فروشگاهی شما باشد. در طراحی سایت فروشگاهی هیچگاه از شعار به جای تصاویر اسلاید استفاده نکنید و سعی کنید که تصاویر انتخابی دارای پویایی بوده و از رنگ های جذاب در آن استفاده شود.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر رنگ ها بر روی اسلاید تصاویر

در طراحی سایت فروشگاهی رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر ویژه ای بر روی کاربران می گذارند. در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که ترکیب رنگ های مورد استفاده در آن حس پویایی و زندگی را به کاربر القا کند. در این بخش ترکیب مناسبی از رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر می تواند جلوه ای ویژه به سایت شما بدهد. در انتخاب تصاویر سعی کنید تا جایی که برای شما مقدور است از تصاویر حاوی رنگ های خنثی و تیره در اسلاید تصاویر استفاده نکنید چرا که می تواند در تصمیم کاربر برای ماندن در سایت شما تاثیر منفی ایجاد کند.

  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی