سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

به طور یقین شما بعد از طراحی سایت فروشگاهی به دنبال راه کارهایی جهت افزایش بازدیدکننده از سایت خود خواهید بود. یکی از راه کارهای افزایش بازدید کننده در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از URL بهینه سازی شده است. شاید با خود بپرسید بهینه سازی URL چه تاثیری می تواند بر روی بالابردن مشتریان سایت فروشگاهی ما داشته باشد که در ادامه به توضیح تاثیر URL بر روی بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر URL بر روی مشتریان

در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید URL مورد استفاده شما تا حد ممکن کوتاه و خوانا باشد. زمانی که شما از URL طولانی استفاده می کنید بسیاری از مشتریان شما ممکن است هنگام کپی کردن آدرس URL شما با مشکل مواجه شوند یا بخشی از URL برای جستجو از قلم بیفتد که دراین حالت با کوچکترین تغییر در آدرس URL مشتری شما را به سایت فروشگاهیتان نخواهد رساند.

نوع کلمات مورد استفاده در آدرس URL سایت در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر زیادی بر روی تمایل مشتریان جهت ورود به سایت شما را خواهد داشت. در طراحی سایت فروشگاهی کلمات مورد استفاده در URL سایت باید به گونه ای باشد که مشتری با دیدن آدرس URL پی به نوع فروش و خدمات سایت مورد نظر ببرد. کلمات مورد استفاده در این بخش باید خوانا بوده تا بتواند تاثیر مثبتی بر روی مشتری جهت ورود به سایت فروشگاهی شما ایجاد کند

در طراحی سایت فروشگاهی برای اینکه مشتریان بتوانند به راحتی آدرس URL شما را بکار ببرند سعی کنید هیچگاه از علایم نامفهوم در آدرس URL خود استفاده نکنید. علایم تاثیر منفی بر روی جلب اعتماد مشتریان شما خواهند گذاشت. علاوه بر این در طراحی سایت  برای گذاشتن فاصله بین کلمات از علامت dashes استفاده کنید. در صورت استفاده از underline به جای dashes در آدرس URL گوگل این مورد را در الگوریتم های خود بررسی کرده و امتیاز منفی برای سئو سایت شما محسوب می شود.

  • ۹۵/۱۱/۲۸
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی