سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

محتوای بلاگ در طراحی سایت، یکی از مهمترین عوامل در موفیقت یک بلاگ قلمداد می شود. از آنجا که نشر محتوا هدف اصلی بلاگ است، برخورداری از چند ویژگی مهم توسط محتوای بلاگ در طراحی سایت و محبوبیت آن بسیار تاثیر گزار خواهد بود.

  چند ویژگی لازم محتوای بلاگ در طراحی سایت

  • کلیدواژه: استفاده از کلیدواژه های مربوط به محتوای بلاگ در طراحی سایت شما اولین رکن در دیده شدنتان توسط موتورهای جستجو است. استفاده از کلیدواژه های مربوط، بجا و به اندازه می تواند بلاگ شما را محبوب کنند.
  • اختصار در تولید محتوا: محتوای بلاگ در طراحی سایت نقش جذب بازدیدکننده را دارد. بنابراین باید در نظر داشته باشید که محتوا نباید خیلی طولانی باشد. چرا که بازدید کننده ممکن است از خواندن ادامه ی آن منصرف شود. اختصار و گنجاندن موارد اصلی مورد بحث در محتوای بلاگ در طراحی سایت و محبوبیت آن موثر است.
  • استفاده از تصاویر: به کارگیری تصاویر مربوط به محتوای بلاگ در طراحی سایت باعث میشود که بازدیدکننده درک بهتری از مطلب منتشر شده داشته باشد. با این حال استفاده ی بیرویه از تصاویر داخل محتوای بلاگ میتواند نتیجه ای عکس داشته باشد.
  • لحن نوشتاری: استفاده از لحنی مناسب و الگوی نوشتاری متناسب با میانگین سنی بازدیدکنندگان درون محتوای بلاگ در طراحی سایت محبوب و پر بازدیدی که بدنبال آن هستید به عنوان یک کلید اصلی موفقیت شناخته میشود. تصور کنید که وارد بلاگی شده اید که در آن از لحنی نامناسب و جمله بندی هایی اشتباه و حتی غلط های نگارشی و املایی استفاده شده است. طبیعتا احتمال آنکه به خواندن مطلب مورد نظرتان ادامه دهید بسیار کاهش میابد.
  • بروزرسانی مرتب: بروزرسانی مطالب به طور مداوم و با درنظر گرفتن موارد گفته شده موجب پوشش بیشتر مطالب مورد جستجو توسط میلیون ها بازدیدکننده هایی که ممکن است دنبال مطلبی باشند که شما نوشته اید و دیده شدن بیشتر شما خواهد شد.

در کل با درنظر گرفتن موارد فوق در محتوای بلاگ در طراحی سایت مورد نظرتان میتواند موجب به ایجاد سایتی توانمند و پربازدید شود.

متن قبلی: تم بلاگ در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۰۸/۰۱
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی