سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

امروزه بسیاری حتی با دانستن وجود معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی بازهم با تکیه به مزایای آن ترجیه به استفاده از مارکت پلیس می دهند. در این مقاله قصد داریم به معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی به صورت خلاصه بپردازیم.

معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

  • سود کم: یکی از معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی سود کم در آن می باشد. در اینگونه فروشگاه های اینترنتی باید تعداد فروش بالا باشد و به همان میزان قیمت پایین. بنابراین سود تمام شده از هر محصول کم خواهد بود.
  • زمان تحویل: از جمله دیگر معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی میتوان به زمان تحویل محصول به مشتری اشاره کرد. در اینگونه مارکت ها هر فروشنده میتواند زمان مختلفی برای ارسال کالا به مشتری داشته باشد. بنابراین تاخیر در ارائه محصول می تواند تاثیر خیلی بدی روی ذهنیت مشتری داشته باشد.
  • اطلاعات مشتری: یکی دیگر از معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی از دست دادن یک سرمایه ی مهم به نام اطلاعات مشتری است. در مارکت پلیس هیچ گونه اطلاعات خاصی از مشتریان به تامین کنندگان داده نمیشود. همچنین تمرکز زیاد بر روی آن میتواند منجر به صدمه به برند اصلی شود.
  • نادیده گرفتن کسب و کار اصلی: یکی دیگر از معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی عموما نادیده گرفته شدن کسب و کار واقعی در زمان تمرکز بر روی مارکت پلیس می باشد. معمولا به دلیل سادگی روند فروش در مارکت پلیس، صاحبان کسب و کار توجه زیادی بر روی کار اصلی خود نمیکنند و با این کار باعث از بین رفتن کسب و کار خود می شوند.
  • قالب بندی محتوا: از دیگر معایب مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی قالب قرارگیری محتوا در آنها می باشد. به طور مثال بعضی از تامین کنندگان برای محصول خود نیاز به جداولی خاص و یا به طور کلی یک نوع قالب خاص ارائه محتوا نیاز دارند. در مارکت پلیس ها از آنجایی که امکانات ارائه شده برای تمام تامین کنندگان به یک شکل می باشد، ممکن است ارائه اینگونه خدمات به راحتی صورت نگیرد.

متن قبل : مزایای مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

  • ۹۶/۰۹/۱۹
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی