سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت نفتی امنیت همواره مورد توجه مدیران و یکی از دغدغه های اصلی آنها بوده  است. امنیت همانطور که در دنیای واقعی حرف اول در هرکاری را می زند در دنیای مجزایی و طراحی سایت نیز جدای از این قضیه نیست و همواره حرف اول را می زند. در طراحی سایت نفتی وجود امنیت در هر بخش از ورود به سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر بخش ورود کاربری در طراحی سایت نفتی از امنیت لازم برخوردار نباشد نباید انتظار داشته باشید که  کاربران شما هنگام ثبت نام در سایت اطلاعات دقیقی از خود را وارد کنند چرا که هیچ کس نمی خواهد به دلیل طراحی ضعیف یک سایت امنیت شخصی خود را به خطر بیندازد. حتی امروزه در مشخصات کاربری بسیاری از سایت ها می بینیم که اشخاص از تلفن های نامشخص و آدرس های جعلی جهت ثبت نام در سایت استفاده کرده اند مواجه شدن با چنین مواردی نشانگر عدم اعتماد کاربر به سیستم امنیتی در نظر گرفته شده در طراحی سایت می باشد. البته  طراحی سایت نفتی به دلیل نقش مهم اقتصادی و سیاسی آن با حساسیت بیشتری در این خصوص روبه رو است و وجود امنیت پایین در آن تنها خطر را موجه یک نفر نمی کند بلکه افراد زیادی درگیر این خطر احتمالی خواهند شد بنابراین بهتر است بخش ورود پنل کاربری در طراحی سایت نفتی به صورت کاملا حرفه ای و با امنیت بالا طراحی شود.

معرفی افزونه Login Security در طراحی سایت نفتی

یکی ازافزونه هایی که می تواند امنیت ورود کاربران به پنل کاربری را به راحتی تضمین کند استفاده از افزونه Login Security در طراحی سایت است. نحوه عمل این افزونه به صورت دو  مرحله ای است یعنی کاربر طی دو مرحله تایید می تواند وارد پنل کاربری خود شود. امکان ورود توسط پسورد و تلفن همراه سبب افزایش امنیت در طراحی سایت نفتی می شود. یکی دیگر از قابلیت های این افزونه که در طراحی سایت نفتی نیز بسیار مورد توجه است مقابله با حملات brute forcee می باشد به این صورت که با متوقف کردن وردپرس از افشای اطلاعات امنیتی در سایت جلوگیری می کند.

  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی