سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

تجارت آنلاین و سایت های فروشگاهی این روز ها اهمیت فزاینده ای یافته اند و بسیاری از شرکت ها اقدام به افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی خود به صورت آنلاین پرداخته اند. در اینجا قرار است به راهکار ها برای افزایش فروش محصولات پس از طراحی سایت فروشگاهی پرداخته شود.

باید تمام استراتژی ها را آزمود و بنا را بر فرضیات نگذاشت, زیرا همواره و در هر راهکاری جایی برای پیشرفت وجود دارد.

تنها راه فهمیدن این حقیقت که چه روشی برای افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی پاسخ گو است این است که آن را آزمایش کنید, و این بهترین روش برای افزایش فروش به صورت تصاعدی است.

ارائه تعداد کمتری محصول و استفاده از تمام قوای سایت فروشگاهی برای تبلیغ و معرفی آن محصولات کم, موجب افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی می شود. تجربه ثابت کرده است که تمرکز طراحی سایت فروشگاهی تنها روی یک نوع محصول, تاثیر شگرفی روی افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی دارد و مشتریان به شکل فزاینده ای جذب سایت های فروشگاهی که به خصوص روی یک محصول کار می کنند می شوند.

افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی با ارائه یک مجموعه

در اینجا تمرکز مهم تر از هر چیز دیگری است. به جای تلاش برای راضی کردن تمام کسانی که به سایت فروشگاهی شما سر می زنند و ارائه تعداد زیادی محصول که قادر به ارائه توضیحات اندکی درباره آن ها هستید, اگر تنها یک محصول یا یک مجموعه محصولات مرتبط را ارائه دهید, در حقیقت بر مجموعه ای مهم و کلیدی از مزایا تمرکز کرده و به تمام پرسش ها و تردید های احتمالی بازدید کنندگان در مورد محصول خود پاسخ می دهید. البته نیازی نیست که فروش دیگر محصولات را متوقف کنید بلکه می توانید این محصولات را از طریق صفحات دیگر یا با استفاده از گزینه پیشنهادات بعدی به مشتریان خود ارائه دهید. البته بهترین راه برای بررسی تاثیر این شیوه روی آمار فروش سایت فروشگاهی شما, آزمودن این استراتژی است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت فروشگاهی خود را به نتیجه برسانید.

  • ۹۶/۰۳/۲۸
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی