سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

مهم ترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی افزایش آمار فروش سایت و بازدید از سایت است. برای جذب بازدید کننده به سایت فروشگاهی روش های گوناگون و متفاوتی وجود دارد, از رعایت اصول سئو گرفته تا تبلیغات اینترنتی و ارسال ایمیل های تبلیغاتی, ولی نکته مهم این است که چگونه بازدید کننده را به مشتری دائمی پس از طراحی سایت فروشگاهی خود تبدیل کنیم. در واقع هزینه های سنگین تبلیغاتی هدفی جز افزایش آمار فروش سایت را دنبال نمی کنند و افزایش آمار بازدید از سایت تنها عاملی مثبت در نیل به این هدف است.

نحوه نمایش سایت شما در مرورگر های مختلف تاثیر بسزایی روی افزایش آمار فروش سایت و آمار بازدید کنندگان سایت فروشگاهی شما خواهد داشت.

افزایش آمار فروش سایت پس از طراحی سایت فروشگاهی با نمایش مناسب در مرورگر ها

اگر سایت طراحی شده توسط شما نمایش مناسبی در یکی از مرورگر ها نداشته باشد به میزان درصد کاربران آن مرورگر, ریزش کاربر خواهید داشت, حال به این مجموعه نحوه نمایش صفحات سایت در گوشی های هوشمند و تبلت ها را هم بیفزایید تا ببینید با عدم هماهنگی صفحات سایت با انواع مرورگر و واکنش گرا نبودن آن چه پتانسیل بالایی برای افزایش آمار فروش سایت فروشگاهی خود را از دست می دهید.

پس از طراحی سایت فروشگاهی, جلب اعتماد مشتریان تاثیر بسزایی بر افزایش آمار فروش سایت خواهد داشت. به همین دلیل کسب مجوز های لازم و نمایش آن ها در صفحه اصلی سایت اعتبار و قانون مندی سایت فروشگاهی شما را نشان خواهد داد. دریافت نماد اعتماد الکترونیکی گزینه ای مناسب برای جلب اعتماد کاربران و افزایش آمار کاربران خواهد بود.

جذب بازدید کننده به سایت های فروشگاهی کاری دشوار و زمان بر است و پس از بالا بردن تعداد بازدید کننده ها, کار مهم و اصلی شما آغاز می شود و آن تبدیل بازدید کننده به مشتری است. اگر سایت فروشگاهی خود را تازه راه اندازی کرده اید و هنوز از ترافیک و آمار بازدید کافی برخوردار نیستید لازم است که راهکار های زیادی را برای افزایش آمار فروش سایت فروشگاهی خود بسنجید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

  • ۹۶/۰۳/۲۹
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی