سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت حرفه ای هتل ها علاوه بر تمامی ویژگی های سایت های حرفه ای باید روی 4 ویژگی آن تمرکز ویژه و توجه خاصی نشان داد که عبارتند از:

  • معرفی امکانات و خدمات در طراحی سایت حرفه ای هتل

در طراحی سایت هتل باید امکاناتی که هتل برای مسافرین خود فراهم نموده است را بیان نمایید.

  • گالری عکس هتل

در طراحی سایت حرفه ای هتل باید یک گالری جذاب و دیدنی از مکان های خاصی که در اطراف هتل  و داخل شهر وجود دارد بیان شود و نیز مسیر های رفت و آمد مسافران به آن ها اطلاع رسانی شود, درج موقعیت جغرافیای هتل و مکان های خاص روی نقشه در طراحی سایت هتل یک اقدام بسیار کاربر پسند محسوب می شود.

  • امکان رزرو و پرداخت آنلاین

امکان رزرو اتاق برای مسافرین به صورت آنلاین در بستر طراحی سایت حرفه ای هتل می بایست امکان پذیر باشد و امکان پرداخت آنلاین و در نظر گرفتن موارد امنیتی در طراحی سایت هتل باید مد نظر قرار بگیرد.

  • طراحی سایت چند زبانه

در طراحی سایت حرفه ای هتل باید توریست ها و مسافران خارج از کشور را مد نظر قرار داده و برای رفاه حال آن ها و هم چنین جلب توجه بیشتر طراحی سایت چند زبانه را انجام دهیم. اخیراً طراحی سایت چند زبانه برای هتل ها امری ضروری تلقی می شود.

با پیشرفت روز افزون سایت ها, امکان انجام دادن بیشتر امور روزمره توسط اینترنت به راحت ترین شکل ممکن میسر شده است. دنیای اینترنت و سایت های حرفه ای بدون کسب اجازه از کسی, با سرعت وحشتناک و سرسام آوری در حال پیشروی هستند و این ما هستیم که اگر با این پیشرفت همگام نشویم چیز های بسیار زیادی را از دست خواهیم داد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت هتل شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای هتل خود را به نتیجه برسانید.

  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • hiwebex hiwebex

طراحی سایت

طراحی سایت هتل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی