سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین تکنیک ها در طراحی سایت شرکتی اصول تکنیک سئو است. که این تکنیک منجر به نمایش سایت در معرض دید خریداران می گردد.

با رعایت اصول تکنیک سئو در طراحی سایت شرکتی می توان هم بازدید سایت را افزایش داد و هم ترافیک بیشتری برای سایت به وجود آورد.

طراحی سایت شرکتی اگر برای فروش اینترنتی باشد باید حتماً از اصول تکنیک سئو استفاده نماید.

به منظور سئو کردن سایت باید با اصول تاثیر گذار سئو در طراحی سایت آشنا باشید. کلاً اصول تکنیک سئو به دو بخش تقسیم بندی می گردد:

1- سئو داخلی

2- سئو خارجی

سئو داخلی به کارهایی اطلاق می گردد که در داخل سایت انجام می پذیرد.

سئو خارجی به کارهایی گفته می شود که در خارج از سایت انجام می گیرد.

 نکات اصول تکنیک سئو داخلی و خارجی طراحی سایت شرکتی

1- تولید محتوا: تولید محتوا برای سایت امری است که از نظر کیفیت و کمیت باید به آن پرداخته شود. محتوایی مفید واقع می شود که خواننده را مجذوب خود نماید. در واقع تعداد محتوای تولید شده برای سایت باید بسیار زیاد باشد.

2- دامنه: دامنه سایت در اصول تکنیک سئو سایت بسیار تاثیرگذار است. اگر دامنه به صورتی انتخاب شود که نشان دهنده نوع فعالیت سایت باشد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

3- تجزیه و تحلیل: در طول یک ماه می توان با استفاده از نرم افزارهای مختلف سئو به بررسی جایگاه سایت در موتورهای جستجو پرداخت.

در زمینه تولید محتوا برای طراحی سایت شرکتی زمانی که مطلبی بر روی سایت منتشر می شود اگر گوگل به سایت سر بزند و مطلب را بخواند در واقع می توان گفت مطلب توسط گوگل ایندکس شده است. خبری که توسط گوگل ایندکس می شود در گوگل به نمایش در می آید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه راه اندازی و طراحی سایت سایت فروشگاه اینترنتی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت تشریفاتی خود را به نتیجه برسانید.

سفارش طراحی سایت

  • ۹۶/۰۵/۲۸
  • hiwebex hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی