سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

ابزار و تکنیک های بسیاری در طراحی سایت و گرافیک وجود دارد و بر سه عامل اساسی استوار است: قابلیت استفاده، کاربردی بودن و تجسم. اینکه کارشناس برای طراحی از نرم افزار Illustrator، InDesign، Photoshop، و یا هر نرم افزار دیگر یا حتی قلم و کاغذ سنتی استفاده کند، این راهنمایی ها و آموزش ها به شما کمک می کند تا سبک خود را تقویت کنید، مهارت های خود را افزایش دهید و الهام بخش مناسبی برای شما خواهد بود تا طراحی گرافیکی جدیدی را امتحان کنید.

اگر شما علاقه مند به تسلط بر هنر طراحی سایت الگویی هستید، یادگیری نحوه استفاده از اشکال هندسی و بافت در طرح ها، درک نحوه ایجاد نوع سبک و یا کار با یک سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل در یک پروژه جدید، نیاز به راهنمای طراحی سایت و گرافیک خبره دارید.

چگونه با طراحی سایت و گرافیک الگوهای زیبا ایجاد کنیم؟

چگونه طرح های گرافیکی و الگوهای زیبا با انتخاب خود از فتوشاپ، قلم، رنگ یا مداد ایجاد کنیم؟ ایجاد الگوها مانند بازی پازل ذهنی مانند ساخت لگو است. ریتم هر الگویی بستگی به نحوه استفاده از آن و هدف از آن دارد. از ترکیب زنگ های مشابه غافل نشوید. به عنوان مثال می توانید از رنگ صورتی در کنار رنگ نارنجی، آبی آسمانی و آبی ملایم کنار یکدیگر استفاده کنید.

برای آزمایش اجزا و عناصر طراحی سایت و گرافیک موجود در ذهنتان وقت بگذارید. خودتان را محدود نکنید، پشتکار داشته باشید و عناصری را که می خواهید تکرار کنید، کنار هم قرار دهید.

ممکن است الگوی دیگری را شروع کنید و در نظر داشته باشید که طرح شامل گل رز و پونه باشد. تصور این که الگوی نهایی چگونه به نظر می رسد، دشوار خواهد بود.

آثار طراحی سایت و گرافیک متمایز می تواند در Illustrator شروع شود، ایجاد اشکال با استفاده از ابزار قلم اشکال و ایده های الگو در کامپیوتر امکان پذیر است. طرح های گلدار یا هندسی با استفاده از بافت های متفاوت و ابزار مداد و قلم مو به شکل ساده اشی قابل اجراست.

جهت سفارش سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی