سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

از منبع معتبر و درستی برای تصاویر در طراحی  سایت شرکتی استفاده کنید. هر عکسی نمی تواند با نوع پیامی که می خواهید به مخاطبان خود نشان دهند متناسب باشد. خوشبختانه شما باید از میان عکس ها انتخاب کنید حتی برخی از آنها رایگان هستند. اما همچنان بسیاری از طراحان عکس ها و تصاویر در طراحی  سایت شرکتی استفاده می کنند که چندان مناسب نیست. در این متن در مورد استفاده از تصاویر در طراحی سایت شرکتی راهنمایی کاربردی ارائه می شود.

فقط به این دلیل که از آلبوم های تصاویر در طراحی  سایت شرکتی استفاده شده است به این معنا نیست که اعتماد نسبت به شرکت ایجاد خواهد شد. در حالت ایده آل شما می توانید از تصاویری از افراد واقعی در شرکت و دفتر که مشغول کار باشند استفاده کنید.

اگر استفاده از عکس های واقعی در  آلبوم تصاویر در طراحی  سایت شرکتی به عنوان یک گزینه برای انتخاب به شمار نمی روند می توانید از عکس های مناسب دیگری استفاده کنید. چنین رویکرد واقع گرایانه ای به نام تجاری شما کمک می کند. همچنین باید اطمینان پیدا کنید که تصاویر با حیطه فعالیت شما و محتوای هویت برند شما مطابقت داشته باشند.

تصاویر در طراحی  سایت شرکتی ارزشی بیش از هزار کلمه دارد.

یک وب سایت عالی (که راهنمای مناسبی برای مخاطبان و کاربران سایت باشد) از مطالب و رسانه ها
(مانند عکس ها و ویدئوها) برای تشریح فعالیت های کسب و کار خود استفاده می کند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک به جاذبه های محتوا می پردازند و از بخش رسانه ای که از جمله مهمترین اولویت ها در استفاده تصاویر درطراحی  سایت شرکتی است، غافل می شوند. یک عکس می تواند خدمات شما را بهتر از هر چیز دیگری که می نویسید به نمایش گذارد و به طور کلی بر میزان فروش شرکتی اثر مطلوبی گذارد.

به طور مثال اگر شما صاحب یک وب سایت رستوران هستید باید تصاویری از آیتم های منو در اختیار مخاطبان قرار دهید تا بازدیدکنندگان مشتاق شوند طعم غذاهای رستوران شما را بچشند.

اگر شما یک شرکت حقوقی هستید باید از همه کارکنان خود برای ایجاد اعتماد استفاده کنید.

اگر شما یک فروشگاه لباس دارید، باید همه لباس های موجود در انبار را در سایت به نمایش بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی