سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

ساخت و ایجاد طراحی سایت کتابخانه ای از اهمیت زیادی برای اشتراک گذاری فایل ها دارد. میزان علم و دانش بشری همواره با سرعت زیادی گسترش یافته است. استفاده از تکنولوژی روز می تواند به افزایش ظرفیت ذخیره هزاران کتاب در حافظه داخلی سرورها کمک کرده و منبع مطمئنی برای دسترسی آسان به متون دیجیتالی بیشماری باشد. برای طراحی سایت کتابخانه ای باید مواردی را رعایت کنید که در این متن به برخی از آنها اشاره می شود.

معمولا قالب یک وب سایت کتابخانه دیجیتال از طرح های ساده، جاذبه های نمایشی و فهرست بندی با دسترسی آسان تشکیل می شود.

مهم ترین ویژگی یک کتابخانه دیجیتال، سازماندهی محتواست. طراحی سایت کتابخانه ای  باید به گونه ای باشد که کاربران و بازدیدکنندگان به راحتی به جستجوی متون مورد نیاز خود از میان هزاران کتاب دیجیتال بپردازند و با مرور نتایج به بهترین گزینه دسترسی پیدا کنند. بنابراین سازماندهی و نظم در این سیستم جزء اولویت های کاری به حساب می آید.

در طراحی سایت کتابخانه ای جستجو در منوی اصلی می تواند به کاربران امکان دسترسی از طریق سیستم های مختلف با هر نوع پلتفرم را فراهم کند.

محتوای صفحات در طراحی سایت کتابخانه ای شامل شرح کوتاهی از کتاب ها در صفحه اصلی است که با لینکی در صفحه دیگر خلاصه ای از کتاب و اهداف تحقیق نویسنده آورده می شود. همچنین برخی از کتاب ها با تخفیف روزانه یا هفتگی در وب سایت قابل ارائه هستند.

دسته بندی های متفاوتی برای ارائه کتاب ها در طراحی سایت کتابخانه ای می توان به کار برد. کتاب های طنز، مجلات دیجیتال، نرم افزارهای موبایل و منابع تحقیقاتی مختلف می تواند برای دسته بندی در صفحه اصلی گزینه مناسبی به شمار آید. منوهای ناوبری در بالای صفحه استفاده از کتابخانه و کلاس های آموزشی، اشتراک کتاب و مجلات را ممکن می سازد.

کتاب های شنیداری در سال های اخیر طرفدارای زیادی  پیدا کرده است. برای جلب مخاطبان بیشتر باید همگام با تغییرات روز و نیازهای جامعه به انتشار محتوای متناسب با نیازهای کاربران اقدام کنید. طراحی سایت کتابخانه ای در صورتی که به صورت ریسپانسیو باشد بهترین گزینه برای افراد کتاب خوان در اوقات فراقت خواهد بود و مطمئنا ترافیک سایت را به میزان زیادی افزایش خواهد داد.

جهت سفارش سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی