سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال به طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس فکر کرده اید؟ نرم افزار اصلی وردپرس رایگان است و هزینه های ایجاد وب سایت با ورد پرس به طور کامل به بودجه و اهداف شما بستگی دارد. در این متن به بررسی هزینه ها و محتوای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس پرداخته می شود.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که برای ساخت وب سایت ها و وبلاگ ها قابل استفاده است. برای راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس باید یکی از افزونه‌هایی که برای چنین منظوری طراحی شده است را به هسته وردپرس اضافه نمایید. افزونه‌های WooCommerce و Edd  دو افزونه از وردپرس هستند که می توانید برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی آنلاین برای فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی استفاده کنید.

هزینه های راه اندازی یک وب سایت با وردپرس شامل موارد زیر است:

یکی از بزرگترین تفاوت ها در نحوه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس این است که بر اساس اینکه این سایت چند محصول یا تنها یک محصول ارائه می کند سبک متفاوتی در طراحی را نیازمند است. یک سایت فروشگاهی چند محصولی نیازهای بسیار متفاوت تری نسبت به فروش تنها یک آیتم واحد دارد.

سایت های فروشگاهی تک محصولی اغلب یک صفحه اصلی دارند و با اینکه سبک طراحی مناسبی به شمار نمی آیند، معمولا در بسیاری از صنایع استفاده می شود. دیدگاه معماری اطلاعات و محتوای سایت در این سبک طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس نسبتا ساده است.

سایت فروشگاهی محصولات متعدد، تقریبا همگی صفحات چندگانه دارند. در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دقت کنید چگونه اطلاعات در این سایت ها باید سازماندهی شود. یک سایت با هزاران صفحه، نیازهای متفاوت و سیستم های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا همه چیز را یکپارچه و سازمان یافته تر از یک سایت با تنها چند صفحه داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی