سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک جواهرساز، هدف از طراحی سایت فروشگاهی جواهرات جذب مشتریان بیشتر است. اینکه کسب و کار شما به صورت اینترنتی است یا از فروشگاهی در محل خاص برای فروش جواهرات استفاده می کنید بدون یک طراحی سایت فروشگاهی جواهرات مناسب ممکن است مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید، درآمدی که قابل توجه خواهد بود. در این متن در مورد بهترین شیوه های طراحی سایت فروشگاهی جواهرات پرداخته می شود.

طراحی سایت فروشگاهی جواهرات امکان فرصت نمایش محصولات را برای شما فراهم می کند که در مورد برند خود، هویت کسب و کار و محصولات خود دید مناسبی را به بازدیدکنندگان ارائه دهید.

طراحی سایت فروشگاهی جواهرات، سطح حرفه ای برای کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد. مصرف کنندگان به صورت ناخودآگاه ارتباط بین عناصر بصری، پیام های بازاریابی و نحوه کسب و کار شما را درک می کنند. بنابراین، در صورتی که وب سایت شما به درستی دسته بندی نشده باشد و نامرتب به نظر آید، احتمالا در مورد برند شما هم همین تصور ایجاد خواهد شد.

مشخصات طراحی سایت فروشگاهی جواهرات

  • تمیز، ساده، با تمرکز بر جواهرات

حتی کوچکترین حواس پرتی در کاربران می تواند یک مشتری بالقوه را از خرید منصرف کند و قبل از نهایی شدن خرید وب سایت را ترک کنند. باید رنگ پیش زمینه روشن و ساده مانند سفید و خاکستری روشن، منوهای ناوبری ساده و فونت های ساده بدون تبلیغات اضافی، ستون های فرعی و یا لینک ها باشد.

  • الهام بخشی و عکس های انگیزشی: استفاده از برندهای مراسم ازدواج و نامزدی و تصاویری از هدیه ها می تواند مشوقی برای خرید در کاربران باشد.
  • منوهای ناوبری ساده با دسته بندی مشخص: به عنوان مثال در دسته بندی حلقه ها، پیشنهادهای حلقه های نامزدی، حلقه ازدواج، جواهرات با سنگ های قیمتی و امثال آن آورده شود.
  • اهمیت سازگاری با دستگاه های موبایل در طراحی سایت فروشگاهی جواهرات را دست کم نگیرید.

جهت سفارش سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی