سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

اسلایدر در طراحی سایت جلوه ای بسیار زیبا و نقش بسیار مهمی دارد. با این حال، استفاده از اسلایدر در طراحی سایت دارای ویژگی ها و نکات مهمی میباشد که در صورت عدم استفاده درست از آنها نتیجه ای عکس به همراه دارد. در ادامه به صورت مختصر به 4 نکته ی مهم در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت اشاره شده است.

اولین نکته ی مهم در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت، اندازه ی آن میباشد. دقت کنید که نمایشگر بازدید کننده هر اندازه ای میتواند باشد. بنابراین، در طراحی سایت دارای یک اسلایدر باید به مقدار محتوای صفحه ی اصلی نسبت به اندازه ی اسلایدر حتما توجه شود.

دومین نکته ی مهم اسلایدر در طراحی سایت، استفاده از محتوای بصری مناسب برای اسلایدر میباشد. همانطور که گفته شد، اسلایدر تصاویر نقش مهمی در جلوه بخشیدن به سایت دارد و استفاده از محتوای نادرست باعث ایجاد شبهه و ناخوشایندی در ذهن بازدیدکننده میشود. به طور مثال، در طراحی سایت برای یک نهاد تولید پوشاک، باید از تصاویری مربوط به پوشاک مناسب برای فصل جاری یا مثلا در مورد تخفیف ها و جشنواره های فروش محصولات استفاده شود.

سومین نکته مهم در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت، بهینه سازی تصاویر آن میباشد. یک اسلایدر تصاویر حاوی تصاویری گاها با ابعاد بزرگ میباشد و افزایش حجم در اینگونه تصاویر بسیار رایج است. باید به این نکته توجه کرد که اگر حجم تصاویر استفاده شده بالاتر از حد مجاز باشد، تاثیر منفی ای بر روی کارکرد سایت میگذارد. لازم به ذکر است که حجم مناسب برای هر تصویر در اسلایدری به سایز 1920 X 700، حداکثر 120 کیلیوبایت میباشد.

چهارمین نکته ی قابل توجه در استفاده از اسلایدر در طراحی سایت، استفاده از عناوین مناسب و نوشته های مناسب بر روی تصاویر میباشد. این مورد تاثیر بسزایی در نتیجه ی سئو خواهد داشت. درنظر گرفتن یک متن مناسب و ترکیب آن با یک تصویر پر محتوا و بهینه شده، بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی