سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

ممکن است در سایت های مختلف مشاهده کرده باشید که همه مکانیزم های منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن با هم مشابه نیستند. نحوه چیدمان منوهای ناوبری در طراحی سایت براساس اهدافی که تعیین می کنید می تواند متفاوت باشد. باید گزینه های مشابه را با هم ترکیب کنید و از آنها به عنوان یک واحد انعطاف پذیر استفاده کنید. البته اصولی برای استفاده از شکل های متفاوت در انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن وجود دارد که در این متن به آن پرداخته می شود.

نحوه چیدمان انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن

نوارها و زبانه ها برای ناوبری اصلی در وب سایت استفاده می شوند. نوارهای منوی عمودی در سمت چپ برای ناوبری محلی قابل استفاده اند، اما قوانین استفاده از تنظیمات وجود ندارد و بسیاری از تغییرات را می توان در آنها اعمال نمود.

برای مرتب کردن منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن باید سعی کنید از دید یک بازدید کننده سایت به آن بنگرید. برای در نظر گرفتن اینکه چگونه بازدیدکنندگان مکانیزم های ناوبری منوها را درک می کنند باید زمان صرف کنید. درک نوع ناوبری منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن می تواند به افراد در امکان پیش بینی نوع لینک ها و تغییر در صفحات جدید کمک کند.

اما چه چیزی باعث می شود منوی ناوبری اصلی ناوبری شاخه های فرعی متمایز باشند؟ جنبه های مختلفی برای انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن وجود دارد.

  • نوع محتوایی که در هر مکانیزم منو برای دسترسی طراحی شده است
  • رفتار لینک های ناوبری و انتقال به صفحه بعد
  • عملکرد و روش های مکانیزم ناوبری
  • نحوه نمایش گزینه های ناوبری منوها در طراحی وب سایت و اپلیکیشن
  • موقعیت ناوبری در هر صفحه

علاوه بر این، نوع صفحه ای که منوی ناوبری در آن نمایش داده می شود به شدت بر اهداف ناوبری را تعیین می کند. برای مثال، ناوبری در صفحات اصلی معمولا متفاوت تر از صفحات دیگر است و بازدیدکنندگان انتظار دارند که عناصر هدایتگر در صفحات نتایج جستجو ظاهر شوند. نقش صفحه اصلی در کل سایت هم بر شکل کاربرد انواع منوها در طراحی سایت و اپلیکیشن تعیین کننده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی