سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

حتما تا به حال نام ایندکس گوگل در طراحی سایت را شنیده باشید. با اینکه بسیاری با این مفهوم آشنا هستند، در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه درباره ایندکس گوگل در طراحی سایت توضیح دهیم.

ایندکس گوگل در طراحی سایت به چه معناست ؟

ایندکس گوگل در طراحی سایت به عمل ذخیره سازی صفحات یک سایت در دیتا بیس گوگل میگویند که در طی آن نتایج یک جستجو به نمایش در میایند. گوگل با کمک روبات های خود صفحات سایت را بررسی میکند و آنها را ایندکس میکند. این به این معناست که اگر صفحه ای توسط گوگل ایندکس نشده باشد در نتایج جستجو هم نمایش داده نمیشود. به همین دلیل مسئله ایندکس گوگل در طراحی سایت یکی از مهم ترین مسائل در امر سئو می باشد.

هنگامی که از ایندکس گوگل در طراحی سایت صحبت می کنیم، درواقع به یک هدف کلی میرسیم که آن هدف ایندکس شدن تمامی صفحات یک سایت توسط گوگل می باشد. برای این عمل باید قبل از اینکه صفحات ایندکس شوند، توسط خزنده گوگل شناسایی شوند و سپس برای ایندکس ارسال گردند. برای این امر باید به یک سری نکات دقت کرد. مثلا یکی از دلایلی که مسئله ی ایندکس گوگل در طراحی سایت به مشکل برمیخورد Sitemap می باشد. گاهی اوقات خزنده های گوگل نمی توانند ارتباط بین صفحات را توسط سایت مپ تشخیص دهند و این موضوع باعث ایجاد مشکل در روند ایندکس شدن توسط گوگل می شود.

در کل مسئله ی ایندکس گوگل در طراحی سایت یکی از مسائل بسیار مهم و دلیل اصلی دیده شدن با توجه به محبوبیت موتور جستجوی گوگل می باشد. به همین دلیل، برای اطمینان از به نمایش در آمدن در نتایج جستجوی گوگل، اول باید بررسی شود که سایت در گوگل ایندکس شده است یا خیر. در صورتی که هیچ صفحه ای ایندکس نشده باشد، گوگل سایت را به نمایش نمیگذارد و این مشکل باید هرچه سریعتر رفع شود.

متن بعدی: راه کارهای ایندکس شدن توسط گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی