سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت

“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.
“های وبکس” با قویترین متخصصین سئو در زمینه تولید متن حرفه ای و افزایش بازدید سایت و رنک گوگل همراه شما می باشد.

  • ۰
  • ۰

امروزه از دروپال در طراحی سایت فروشگاهی بسیار استفاده می شود. وجود سیستم دروپال در طراحی سایت فروشگاهی یک مزیت بزرگ برای آن سایت محسوب می شود. در ادامه سعی کرده ایم که به صورت خلاصه دروپال را توضیح دهیم.

دروپال در طراحی سایت فروشگاهی چه نقشی دارد ؟

دروپال یک فریمورک مدیریت محتوا می باشد. دروپال سعی دارد تا خود را به عنوان یک فریمورک مدیریت محتوا معرفی کند تا یک سیستم مدیریت محتوا. Drupal با زبان PHP نوشته شده است و همچنین از بانک‎های اطلاعاتی MySQL ، MariaDB ، PostgreSQL و حتی SQL Server برای دخیره اطلاعات استفاده می کند. با کمک دروپال در طراحی سایت فروشگاهی اطلاعات به صورتی ذخیره می شوند که می توان از آنها در هرکجای سایت و به هر شکلی استفاده کرد.

سیستم کارکرد دروپال در طراحی سایت فروشگاهی به اینگونه است که اطلاعات را در دیتابیس خود با نام گره یا Node ذخیره می کند. گره ها می توانند به صورت تک صفحه یا لیستی از محتوا استفاده شوند.

استفاده از دروپال در طراحی سایت فروشگاهی مزیت های بسیاری دارد. از جمله این مزیت ها می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. از این نظر دروپال به عنوان یکی از ایمن ترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته می شود. دروپال در طراحی سایت فروشگاهی در بیشتر مواقع به عنوان گزینه ی اول طراحان سایتهای فروشگاهی شناخته می شود.

دروپال افزونه های زیادی دارد و می توان به سادگی هر امکاناتی که از یک سایت فروشگاهی می خواهید را به آن اضافه کنید. همچنین قدرت این سستم مدیریت محتوا بسیار زیاد می باشد. دلیل این قدرت دسترسی دروپال به عمیق ترین سطح کنترل میان همتا های خود میباشد. به طور مثال با وجود دروپال در طراحی سایت فروشگاهی شما قادر خواهید بود حتی ریشه فایل های برنامه را هم ویرایش کنید که همین گاها باعث از بین رفتن مشکلات زیادی به سرعت می شود که شاید در سیستم های دیگر برای رفع آنها به ساعت ها زمان نیاز باشد.

متن بعد : مارکت پلیس در طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی